Onzin, Israël maakt het geen reet uit of er burgerslachtoffers vallen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ik vind Hamas-leden geen willekeurige burgers.
In iedere conflict/oorlog vallen burgerslachtoffers maar Israel zal er alles aan doen om die te beperken. Dat ze vallen is triest maar risico van "het vak".
Kulquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, Israël maakt het geen reet uit of er burgerslachtoffers vallen.
Maar dat is logisch, aangezien het voornamelijk om arabieren gaat.
quote:Aaand we've got sirens. to bomb shelter or not to bomb shelter-- that is a question... Oh forget it, they've stopped.
Dit is geen beschermen meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]. Tegen wie mogen ze zich dan wel beschermen? Ganzen?
Nee, dat is geen kul. Arabische (islamitische) landen vormen gewoon een groot gevaar voor Israël.quote:
Het maakt ze wel wat uit omdat pr. Maar het boeit ze op moreel niveau natuurlijk geen flikker. Netzoals het mij en jou ook niets doet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Me reet mensen die zomaar opstraat worden gegooid filmpjes van joden die zomaar kleine kinderen in elkaar slaanquote:
Goed om dit blijven te herhalen omdat men dit (voor het gemak) vergeten. Media maakt veel dingen kapotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:00 schreef YellowBlacks het volgende:
Even the BBC is exposing the fake imagery being put out on social media by the Palestinians against Israel
[..]
Israel maakt het juist wel uit. Hoe meer burgerslachoffers, hou slechter de publieke opinie. Voor Hamas komt het juist goed uit als er veel burgerslachtoffers vallen en helemaal als het kinderen of ouderen zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het maakt ze wel wat uit omdat pr. Maar het boeit ze op moreel niveau natuurlijk geen flikker. Netzoals het mij en jou ook niets doet.
Israël heeft schijt aan de publieke opinie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Israel maakt het juist wel uit. Hoe meer burgerslachoffers, hou slechter de publieke opinie. Voor Hamas komt het juist goed uit als er veel burgerslachtoffers vallen en helemaal als het kinderen of ouderen zijn.
Israel wil dus zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen, het is alleen lastig als Hamas zich tussen de lokale bevolking gaat vestigen.
Als die fransman de godganse dag stokbroden naar mn kop gooit omdat ie niks beters heeft dan stokbroden en zich vervolgens gaat verstoppen tussen andere fransen dan mogen die andere fransen hun best gaan doen om die gooiert er uit te trappen omdat ik met bakstenen werp. En dat weten ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Dit is geen beschermen meer
als jij ruzie hebt met een fransman knal jij toch ook niet heel parijs plat
Je moet je televisie vsn nos afhalen en de andere kant bekijken op bv aljezera dan schrik je hoevaak dat gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Israel maakt het juist wel uit. Hoe meer burgerslachoffers, hou slechter de publieke opinie. Voor Hamas komt het juist goed uit als er veel burgerslachtoffers vallen en helemaal als het kinderen of ouderen zijn.
Israel wil dus zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen, het is alleen lastig als Hamas zich tussen de lokale bevolking gaat vestigen.
kulquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël heeft schijt aan de publieke opinie.
Ze blijven dikke vriendjes met de VS.
De VS zelf geeft zelfs om de publieke opinie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israël heeft schijt aan de publieke opinie.
Ze blijven dikke vriendjes met de VS.
NOS kijk ik ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Je moet je televisie vsn nos afhalen en de andere kant bekijken op bv aljezera dan schrik je hoevaak dat gebeurt
Je hebt totaal geen benul wat je zegtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als die fransman de godganse dag stokbroden naar mn kop gooit omdat ie niks beters heeft dan stokbroden en zich vervolgens gaat verstoppen tussen andere fransen dan mogen die andere fransen hun best gaan doen om die gooiert er uit te trappen omdat ik met bakstenen werp. En dat weten ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |