Heb handen wel gewassen handen niet wassen is vies.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je me niet quoten met je vieze vingers?
Hoe doe je dat als je erotische verlangens krijgt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb pas nog zes weken gekampeerd, hoe langer hoe beter
Over het algemeen heb je dan dikke pechquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je erotische verlangens krijgt?
En toch hou je nog de notie vast van hoe langer hoe beter?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je dan dikke pech
hoezo je kan toch gewoon nueken op een kamping?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over het algemeen heb je dan dikke pech
Na een paar weken houdt het wel ongeveer op om erg te zijn. De eerste twee weken zijn het vervelendst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En toch hou je nog de notie vast van hoe langer hoe beter?
Niet als je een kuis trouw persoon bent met een vriend 2000km verderop.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
hoezo je kan toch gewoon nueken op een kamping?
Hmm point taken, volgende keer als je gaat kamperen nodig je me maar uit ik ben altijd ready2go.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een paar weken houdt het wel ongeveer op om erg te zijn. De eerste twee weken zijn het vervelendst.
In je dromenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm point taken, volgende keer als je gaat kamperen nodig je me maar uit ik ben altijd ready2go.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |