Nou, dat ik wat voorzichtig zou zijn met zulke uitspraken. Als je ook zo met je toto en unibet omgaat zul je i.i.g niet lachen als Bruno.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat is de relevantie hiervan? Dat heb ik nooit beweerd.
Nogmaals, wat heeft dat te maken met dit topic? Ik heb nooit beweerd dat Duitsland Algerije zou oprollen, of dat Costa Rica uitgeschakeld zou worden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, dat ik wat voorzichtig zou zijn met zulke uitspraken. Als je ook zo met je toto en unibet omgaat zul je i.i.g niet lachen als Bruno.
Toch beweer je dat Zwitserland de VS zou oprollen terwijl het België al met moeite lukt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft dat te maken met dit topic? Ik heb nooit beweerd dat Duitsland Algerije zou oprollen, of dat Costa Rica uitgeschakeld zou worden.
Ik zei nergens dat Zwitserland de VS zou oprollen. Ik zei dat ze zouden winnen en niet hun billen knijpen tot de 121ste minuut, hetgeen wat België wel deed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toch beweer je dat Zwitserland de VS zou oprollen terwijl het België al met moeite lukt.
Onderschatting..
Qua veldspel en kansen had België wel gewoon overwicht, ze misten gewoon teveel kansen. Dat zie ik Zwitserland niet hebben, nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat Zwitserland de VS zou oprollen. Ik zei dat ze zouden winnen en niet hun billen knijpen tot de 121ste minuut, hetgeen wat België wel deed.
Daar ben ik het met je eens. Maar als je altijd eerst 100 kansen nodig hebt om een doelpunt te kunnen maken, dan wordt het gewoon niks. Dat zag je ook bijna in de 92ste minuut.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Qua veldspel en kansen had België wel gewoon overwicht, ze misten gewoon teveel kansen. Dat zie ik Zwitserland niet hebben, nee.
Klopt helemaal. Maar dat overwicht heeft Zwitserland natuurlijk niet. Daar mist het kwaliteiten voor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Maar als je altijd eerst 100 kansen nodig hebt om een doelpunt te kunnen maken, dan wordt het gewoon niks. Dat zag je ook bijna in de 92ste minuut.
Zwitserland zou veel efficiënter zijn geweest met hun kansen dan België, en daarom wél 'gewoon' hebben gewonnen. Maar ja, als-als.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar dat overwicht heeft Zwitserland natuurlijk niet. Daar mist het kwaliteiten voor.
Best een non-discussie dit jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zwitserland zou veel efficiënter zijn geweest met hun kansen dan België, en daarom wél 'gewoon' hebben gewonnen. Maar ja, als-als.
Hetzalallemaalwel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Best een non-discussie dit ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |