In Men at Work zat ze ook evenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze ook in The Newsroom.
tettenquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:38 schreef Buster91 het volgende:
[..]
En dit heeft wat met Californication te maken?
Net die episode gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is mijn nieuwe favo chick uit serie Alexandra Daddario uit True Detective
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar er zaten natuurlijk een paar hele goede in Cali ook
Inderdaad echt om te janken zo slechtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Die anti-climax met Stu ook, dat met die pop was nog wel een beetje het grinneken waard, maar verder dat hele "Nee, we gaan niet neuken, en we houden wel je miljoen, want je bent een viespeuk, en anders gaan we t vertellen!"
Vooral de reactie van Stu ook, dat die het goed vond dat Charlie eindelijk ballen heeft gekregen en het helemaal okee isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Die anti-climax met Stu ook, dat met die pop was nog wel een beetje het grinneken waard, maar verder dat hele "Nee, we gaan niet neuken, en we houden wel je miljoen, want je bent een viespeuk, en anders gaan we t vertellen!"
Fuck yeah go Charlie!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Jupquote:Op maandag 7 juli 2014 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Lopen Charlie en Marcy nou langs het oude appartement van Hank en Karen in die laatste scene?
Op 1:13
Dat is precies de kwaliteit van Californication die in seizoen 1 t/m 4 te zien was... Kwam eindelijk terug in het eind van de laatste aflevering. De relatie tussen muziek en beelden en de verwijzingen die Hank vaak maakt naar de (in mijn oren) goede (rock)muziek was altijd geniaalquote:Op maandag 7 juli 2014 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die laatste scene wel mooi. Ook dat Hank z'n auto neerzet op dat stukje weg waar hij jaren geleden toen samen met Becca Karen ging uitzwaaien...
Of als Stu in beeld komt en Elton John net zingt: "I miss the earth so much, i miss my wife... it's lonely out in space"
Of later zingt ie: "Mars ain't the kind of place to raise your kid..." en dan zie je een jeugdscene van Becca. Volgens mij is Mars hier synoniem met LA... daar hebben ze ook wel eens over gesproken geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |