Oooo die smiley chickie maak me helemaal crazzzzzyyyyy geil sletje ik hou wel van dominate bitches torture mequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight bro kom je hier fissa met me bouwen dan?![]()
[ afbeelding ]
Oei, dat moet je niet roepen hier G, FOK is n verzamelplaats voor de echte grote dolo's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:15 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
then join ik jou toch chickie vergeet niet deze DOLO telt 8inch
Ron had geen grotequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:17 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Wie ben jij dan fuckin' ron jeremyz?
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Je nederlands gaat steeds verder vooruit Andy.
Hahaha wie is deze troll?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!
Op dit enigszins arbitraire forum heb ik, zoals je wellicht hebt gemerkt, al veel van de Nederlandse taal opgestoken. Ik spreek nu vloeiend Nederlands en moet zeggen hier uitermate trots op te zijn.
Wat een heerlijk gevoel van vrijheid om me nu op jullie uitmuntende niveau te kunnen begeven.
Vriendelijk dank!
Hoogachtend,
Andy Sommer
Ik heb werkelijk geen enkel idee jongedame. Misschien wil jij er een knap staaltje voor de derde keer door Freud's darmkanaal gespoelde salonpsychologie op loslaten? Bij voorbaat dank! Hoogachtend, Andy Sommerquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:22 schreef summer2bird het volgende:
Andy, waar komt je gevoel om weer een tiener te zijn nu vandaan?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:20 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Vind je? Hartelijk dank voor je nederige mening!
Op dit enigszins arbitraire forum heb ik, zoals je wellicht hebt gemerkt, al veel van de Nederlandse taal opgestoken. Ik spreek nu vloeiend Nederlands en moet zeggen hier uitermate trots op te zijn.
Wat een heerlijk gevoel van vrijheid om me nu op jullie uitmuntende niveau te kunnen begeven.
Vriendelijk dank!
Hoogachtend,
Andy Sommer
Kom vegte danquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:18 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Oooo die smiley chickie maak me helemaal crazzzzzyyyyy geil sletje ik hou wel van dominate bitches torture me
Hmmz, hoe was je band met je ouders vroeger, hoe was je jeugd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:23 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee jongedame. Misschien wil jij er een knap staaltje voor de derde keer door Freud's darmkanaal gespoelde salonpsychologie op loslaten? Bij voorbaat dank! Hoogachtend, Andy Sommer
Die Facebook gaat wel jaren terug, toen woonde 'ie ook al in Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je stijgt enorm in mijn troll-achting
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.quote:
Een object (een forum) kan niet willekeurig of twijfelachtig zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Of twijfelachtig. Ken uw moedertaal, gij vlerk!
Maar die man van de Facebook bestaat écht?quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.
Probeer dan met deze troll ''chickies te hosselen''quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:28 schreef AmericanAndy het volgende:
[..]
Normaal troll ik op Viva. Hee, Nummer_Zoveel, kusjes van Claudio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |