Ik snap niet dat jij zo dom bent.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
typefouten / woorden missen.
Wat snap jij niet?
Accountancy.. wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef geileMILF het volgende:
boeie alsof ze bij fatsoenlijke functies daar op letten (techniek)
Je brief wordt altijd eerst gelezen door een HR-mokkel dus wat dat betreft maakt het wel degelijk wat uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef geileMILF het volgende:
boeie alsof ze bij fatsoenlijke functies daar op letten (techniek)
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij zo dom bent.
Je username en UI doen namelijk anders vermoeden.
Was slecht grapje.quote:
Ja klik nu maar op het kruisje rechtsboven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Was slecht grapje.
Ik vond de OP gewoon onduidelijk en dat liet ik op een sarcastische manier blijken.
Als ik het bovenstaande lees denk ik dat er wel meer mis is met de brief. De telegraaf is geen communicatiemiddel meer. Dus volledige zinnen schrijven. Stop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef dopfles1 het volgende:
Net sollicitatiebrief opgestuurd voor een stageplek.
Kijk ik de brief na zie ik zo al 2 typefouten/woorden missen
Klacht : Ik ben een faalhaas.
Ook bij accountancy? Het vooroordeel is toch dat je daar twee eigenschappen voor nodig hebt: saai zijn en absoluut foutloos werken.quote:
Soehoeeee gangsterrrrrrrquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja klik nu maar op het kruisje rechtsboven.
Tegenstrijdig wel.quote:
Zou er maar gewoon mee stoppen als ik jou was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef dopfles1 het volgende:
heb er trouwens 3 verstuurd eerste 2 waren de brief vol met fouten laatste en cv niet helemaal correct.
laatste was alleen mijn cv nog nie tvolledig
Nee jij bent slimquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Waarom controleer je dat niet vóór het versturen
Hiermee maak je jezelf niet alleen een enorme faalshaas, maar ook een behoorlijk dom persoon (sorry).
Eroverheen.quote:
Godverdomme, man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef dopfles1 het volgende:
heb er trouwens 3 verstuurd eerste 2 waren de brief vol met fouten en cv niet helemaal correct.
laatste was alleen mijn cv nog niet volledig
Ja wat?quote:
quote:
quote:
Dat weet ik niet, maar ik werk bij een uitzendbureau en de brieven zijn soms bedroevend. Dan heb ik het echt niet alleen maar over productiemedewerkers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Ook bij accountancy? Het vooroordeel is toch dat je daar twee eigenschappen voor nodig hebt: saai zijn en absoluut foutloos werken.
Goh, wat heb jij een frisse, leuke persoonlijkheid. Die zou ik echt graag in mijn bedrijf hebbenquote:
niet zo huilen johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Goh, wat heb jij een frisse, leuke persoonlijkheid. Die zou ik echt graag in mijn bedrijf hebben
Zegt de melkmuil die jankt over 2 spelfoutenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zegt de melkmuil die jankt over 2 spelfouten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |