Nikki, ik wil je gevoel niet bagetaliseren, maar mens! Schamen voor je bevalling! Je hebt twee voldragen, a terme ventjes met je meegedragen! Jouw lijf heeft zo onwijs zn best gedaan voor die twee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik had een combinatie van overrekking (want tweeling) en een stukje achtergebleven vlies. Ik heb na de verwijdering van de vliezen nog de hele nacht aan een infuus gelegen om de baarmoeder te laten samentrekken.
Wup, ik vind het bijzonder om te lezen dat fluxus door inleiding kan komen, of dat er dan een grotere kans is in ieder geval. Misschien komt dat omdat ik heel diep in mijn hart nog steeds denk dat mijn bevalling anders zou zijn gegaan als ik niet was ingeleid. En ondanks dat ik er inmiddels wel mee om kan gaan blijft het inleiden toch nog steeds als enorm falen voelen en ik schaam me er echt voor.![]()
En ik herken ook wat Burdie zegt, dat je terugkomt en dat ze je kind aangekleed en gewassen hebben.Niet dat ik het zelf had kunnen doen, maar ik had het graag gezien in ieder geval.
Ik snap je punt, maar zo voelt het voor mij helaas echt niet.quote:Op maandag 17 november 2014 22:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nikki, ik wil je gevoel niet bagetaliseren, maar mens! Schamen voor je bevalling! Je hebt twee voldragen, a terme ventjes met je meegedragen! Jouw lijf heeft zo onwijs zn best gedaan voor die twee.
39+3quote:Op woensdag 19 november 2014 10:45 schreef L-E het volgende:
Met welke termijn zijn ze geboren Nikki?
Ach, tegen de man wiens been wordt geamputeerd zeg je toch ook niet dat hij niet moet zeiken omdat er mensen zijn zonder benen?quote:Op woensdag 19 november 2014 15:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
39+3
Ik weet dat veel mensen er alles voor over zouden hebben om met die termijn "pas" te bevallen en toch maak ik me er zo druk om.![]()
"Natuurlijk is bevallen niet leuk. Maar je hebt een gezond kind, daar gaat het toch om!"quote:Op woensdag 19 november 2014 15:46 schreef L-E het volgende:
Dat weet je niet nee. En ergens vrede mee hebben kun je niet afdwingen. Tijd zal je helpen daarin, dat geloof ik echt.
En je mag en kan tegen die mensen zeggen dat dit jouw proces is, jouw verhaal, en dat niemand daar iets van hoeft te vinden. Ik kan me echt zo druk maken om hoe de impact van een bevalling onder het kleed wordt geschoven
'Je ken tenminste kindere krijge!' heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 19 november 2014 16:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Natuurlijk is bevallen niet leuk. Maar je hebt een gezond kind, daar gaat het toch om!"
Dat heb ik na mijn mk gehoord. "Nu weet je in elk geval dat je zwanger kunt worden"quote:Op woensdag 19 november 2014 16:30 schreef L-E het volgende:
[..]
'Je ken tenminste kindere krijge!' heb ik ook gehoord
Dudequote:Op woensdag 19 november 2014 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat heb ik na mijn mk gehoord. "Nu weet je in elk geval dat je zwanger kunt worden".
Ja die!quote:Op woensdag 19 november 2014 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude
Of als je kind op neo ligt: 'Nah, wel lekker dat je geen nachtvoedingen hoeft te geven zeg!'
Ja, alsof je een goede nachtrust hebt in de wetenschap dat je kind ergens anders ligt te vechten. Alleen.quote:Op woensdag 19 november 2014 20:01 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja die!
Werd zelfs gezegd door de voedingsassistente in het zh![]()
(terwijl ik 's nachts voor de webcam zat te kolven en me de rest van de nacht zorgen lag te maken om mijn kleine couveuse meisje...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |