abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 juli 2016 @ 13:59:36 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164109218
Dat klinkt idd fijn Loj, dank je!
KuikenGuppy
pi_164109344
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien dat ik dat toch ook overweeg, dank je :). Was jouw tweede bevalling in het ziekenhuis? En wat vonden ze er daar van dat je een doula mee had?
Ja had ook indicatie ivm fluxus. Vonden ze in het ziekenhuis prima, ze heeft onze grenzen bewaakt, geholpen bij keuzes maken maar die wel bij ons laten liggen. Ze heeft stagiaires weggestuurd (stond in bevalplan).

Uiteindelijk moest ik wel een infuus en naar de OK hoor. Placenta's en ik is geen combinatie kennelijk. maar ze zag dingen aan m'n lichaam die het medisch personeel niet zag. En ze werkte fijn samen met de dienstdoende verloskundige.

En minder bloed verloren (1e keer 2 liter, nu uh.. 500 cc ofzo? :@, zo weinig dat ik het niet meer weet).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:20:42 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164501773
Kuuks, ben je de tweede keer in hetzelfde ziekenhuis bevallen? En waar heb je de doula gevonden?
Ik wil eigenlijk naar een ander ziekenhuis dit keer, waar ik nog geen traumatische ervaringen heb opgedaan ;) maar mijn man begrijpt dat niet helemaal... daar kan het immers ook 'fout' gaan.
Over een doula denk ik nog na, ik ken er één, maar die vind ik zo enorm zweverig... :@.
KuikenGuppy
pi_164514683
Jep, Hetzelfde ziekenhuis. Zelfs dezelfde verloskamer :D.

Ik ben er blij mee zelfs. Een stukje trauma zat bij mij ook in de noodgang maar de OK, en de route erheen. Nu maakte ik die route weer mee maar veel rustiger. Dat maakte de ervaring van de eerste keer veel zachter.

Ik heb m'n doula via de cursus samen bevallen gevonden. Andere stellen hadden haar ingeschakeld en waren zo blij met haar. Maar wij hadden er toen niet voor gekozen. En zweverig, ja, maar ik kan dat wel naast me neerleggen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')