Interessant, wat is uw beroep dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ken dat... ik heb te maken met cliënten die helaas vaak ook van dat soort actie's hebben... Zoiets kan heel snel heel fout gaan.
nou poeh. Het ergste was nog dat de keet daar altijd vol met kinderen zit, een paar van 4 a 5 jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ken dat... ik heb te maken met cliënten die helaas vaak ook van dat soort actie's hebben... Zoiets kan heel snel heel fout gaan.
heftig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Uw?![]()
Ik werk met dak- en thuislozen en ex- dak en thuislozen.
Sorry, kreeg ineens het idee dat ik met een u te maken had.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Uw?![]()
Ik werk met dak- en thuislozen en ex- dak en thuislozen.
Thanks!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sorry, kreeg ineens het idee dat ik met een u te maken had.![]()
En ook voor dat werk verdient u, U.
Mooie mensen! Vaak alsof je in een live aflevering van "Man Bijt Hond" meedoet of een of andere documentaire binnenstapt.quote:
quote:
Best triest zijn wij dit nu volgen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat ik hier naar zit te kijken. Ik heb geen leven. [ afbeelding ]
Dat er nog mensen zijn die lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best triest zijn wij dit nu volgen ja.
Gaat hem niet worden nu. Misschien na de roast als ze elkaar af gaan maken. Wat ik hoop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik blijf altijd maar hopen dat het leuk wordt
Schuimpjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |