abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141786012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

En dus?
Vind ik het persoonlijk niet erg dat het verboden is?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_141786024
Ik heb niets met de extreme betutteling van de overheid maar alle beslissingen die genomen zijn omtrent het ontmoedigen van roken ben ik het roerend mee eens. Eindelijk hoef ik mijn longen niet meer uit te kloppen voor al het roet dat ik ongevraagd meekreeg van anderen.
pi_141786238
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik heb niets met de extreme betutteling van de overheid maar alle beslissingen die genomen zijn omtrent het ontmoedigen van roken ben ik het roerend mee eens. Eindelijk hoef ik mijn longen niet meer uit te kloppen voor al het roet dat ik ongevraagd meekreeg van anderen.
Omdat? Ik vind dat de mensen lekker zelf mogen bepalen of ze roken of niet. Mensen gaan hierdoor niet perse minder roken denk ik.
pi_141786335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef eend112 het volgende:

[..]

Vind ik het persoonlijk niet erg dat het verboden is?
Fijn voor je.
pi_141786340
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Omdat? Ik vind dat de mensen lekker zelf mogen bepalen of ze roken of niet. Mensen gaan hierdoor niet perse minder roken denk ik.
Maar IK word er wel mee lastig gevallen. Prima dat mensen willen roken maar zorg dan wel dat anderen niet hoeven te functioneren als roetfilter. Desnoods gaan ze roken in een afzuighutje van plexiglas maar niet in het openbaar a.u.b.
pi_141786386
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Fijn voor je.
:')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_141786429
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Maar IK word er wel mee lastig gevallen. Prima dat mensen willen roken maar zorg dan wel dat anderen niet hoeven te functioneren als roetfilter. Desnoods zetten gaan ze roken in een afzuighutje van plexiglas maar niet in het openbaar a.u.b.
Dan blijf je lekker thuis als je zo loopt te zeiken of beter zetten we de niet-rokers in de berging. :W
pi_141786551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Dan blijf je lekker thuis als je zo loopt te zeiken of beter zetten we de niet-rokers in de berging. :W
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen maar de situatie is precies omgekeerd.
pi_141786646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Ik weet niet of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen maar de situatie is precies omgekeerd.
Door die verderfelijke pvda politiek ja.
pi_141786719
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Door die verderfelijke pvda politiek ja.
Dan weet je wat je te doen staat. Lekker thuis blijven of in de berging roken.
pi_141786852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Dan weet je wat je te doen staat. Lekker thuis blijven of in de berging roken.
Ik ben zelf helemaal geen roker. Wat mij dwars zit zijn de zaken waar de Nederlandse politiek zich me bezig houd en vervolgens deze wetten in verschillende fases er doorheen jakkerd. :r
pi_141786920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik ben zelf helemaal geen roker. Wat mij dwars zit is de zaken waar de Nederlandse politiek zich me bezig houd en vervolgend deze wetten in verschillende fases er doorheen jakkerd. :r
Ik ben er over het algemeen ook geen voorstander van maar deze serie van maatregelen werken wel in mijn voordeel. Daarom spreek ik ook mijn genoegen erover uit.
pi_141787386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Ik ben er over het algemeen ook geen voorstander van maar deze serie van maatregelen werken wel in mijn voordeel. Daarom spreek ik ook mijn genoegen erover uit.
Wat is precies je voordeel? Je kleren stinken niet alleen naar zweet, alcohol en rook maar enkel nog naar zweet en alcohol. Tevens zit je de hele avond opgescheept met mensen die lijden aan een nicotinetekort.
pi_141787453
Jezus, TS, de halve wereld heeft wel een rookverbod.

Ik vind het achteraf eigenlijk heel raar dat tot een vijftien jaar geleden het heel normaal was dat mensen konden roken op hun werkplek. Dat je dit maar onderling te regelen had, dus in de praktijk betekent dat : diegene die er wat van zei, een zeurpiet was. Dat je in openbare gebouwen door een rooklucht moest lopen. En dat sommige treincoupes echt blauw stond van de rook. Ja, daar was wel vaak plek...
pi_141788204
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef skrn het volgende:
Jezus, TS, de halve wereld heeft wel een rookverbod.

Ik vind het achteraf eigenlijk heel raar dat tot een vijftien jaar geleden het heel normaal was dat mensen konden roken op hun werkplek. Dat je dit maar onderling te regelen had, dus in de praktijk betekent dat : diegene die er wat van zei, een zeurpiet was. Dat je in openbare gebouwen door een rooklucht moest lopen. En dat sommige treincoupes echt blauw stond van de rook. Ja, daar was wel vaak plek...
_O_

(zie halverwege)
pi_141788292
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Wat is precies je voordeel? Je kleren stinken niet alleen naar zweet, alcohol en rook maar enkel nog naar zweet en alcohol. Tevens zit je de hele avond opgescheept met mensen die lijden aan een nicotinetekort.
De rook die ik ongevraagd inadem. Dat is mijn grootste bezwaar.
pi_141788453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

De rook die ik ongevraagd inadem. Dat is mijn grootste bezwaar.
Naar een niet rokers cafe gaan is toch een hele logische optie lijkt mij dan.
pi_141788480
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeft nu niet meer.
pi_141788604
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Er is hier maar een café :)
Gwn rokershok.
pi_141788807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
Voorbeeld: Eurlings, Halsema, Balkenende etc. etc.
En hoe concludeer jij dat ze niks voor het volk deden?
pi_141791020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En hoe concludeer jij dat ze niks voor het volk deden?
Nergens concludeer ik dat aangezien jij nu weer een conclusie in mijn schoot probeert te werpen.
pi_141791216
Nederland regeltjesland. :P _O-
pi_141794914
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

De meeste mensen die beginnen met roken, beginnen met een sigaret tijdens het uitgaan. Omdat het zo "sociaal" is en stoer en stiekem "wel lekker als je gedronken hebt".
Daar leer je te roken, als dit tafereel in het uitgaan wordt verbannen, komt een nieuwe generatie niet in aanraking met die gewenning en zal het aantal rokers in de toekomst afnemen.

Ik denk dan ook dat dit een maatregel is ter preventie ipv betutteling van de rokers nu, want dat heeft weinig effect.
pi_141795930
Het is natuurlijk complete bullshit, dat algehele rookverbod. Laat de eigenaar van de zaak lekker zelf bepalen wat hij/zij met zijn zaak wil doen.

Die bemoeizucht, betutteling en regelzucht verneukt het complete land.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_141799976
Tl;dr, zeiken om roken :') x1000.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')