Vind ik het persoonlijk niet erg dat het verboden is?quote:
Omdat? Ik vind dat de mensen lekker zelf mogen bepalen of ze roken of niet. Mensen gaan hierdoor niet perse minder roken denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik heb niets met de extreme betutteling van de overheid maar alle beslissingen die genomen zijn omtrent het ontmoedigen van roken ben ik het roerend mee eens. Eindelijk hoef ik mijn longen niet meer uit te kloppen voor al het roet dat ik ongevraagd meekreeg van anderen.
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vind ik het persoonlijk niet erg dat het verboden is?
Maar IK word er wel mee lastig gevallen. Prima dat mensen willen roken maar zorg dan wel dat anderen niet hoeven te functioneren als roetfilter. Desnoods gaan ze roken in een afzuighutje van plexiglas maar niet in het openbaar a.u.b.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind dat de mensen lekker zelf mogen bepalen of ze roken of niet. Mensen gaan hierdoor niet perse minder roken denk ik.
quote:
Dan blijf je lekker thuis als je zo loopt te zeiken of beter zetten we de niet-rokers in de berging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Maar IK word er wel mee lastig gevallen. Prima dat mensen willen roken maar zorg dan wel dat anderen niet hoeven te functioneren als roetfilter. Desnoods zetten gaan ze roken in een afzuighutje van plexiglas maar niet in het openbaar a.u.b.
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen maar de situatie is precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker thuis als je zo loopt te zeiken of beter zetten we de niet-rokers in de berging.
Door die verderfelijke pvda politiek ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:43 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op de hoogte bent van de ontwikkelingen maar de situatie is precies omgekeerd.
Dan weet je wat je te doen staat. Lekker thuis blijven of in de berging roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Door die verderfelijke pvda politiek ja.
Ik ben zelf helemaal geen roker. Wat mij dwars zit zijn de zaken waar de Nederlandse politiek zich me bezig houd en vervolgens deze wetten in verschillende fases er doorheen jakkerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat. Lekker thuis blijven of in de berging roken.
Ik ben er over het algemeen ook geen voorstander van maar deze serie van maatregelen werken wel in mijn voordeel. Daarom spreek ik ook mijn genoegen erover uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf helemaal geen roker. Wat mij dwars zit is de zaken waar de Nederlandse politiek zich me bezig houd en vervolgend deze wetten in verschillende fases er doorheen jakkerd.
Wat is precies je voordeel? Je kleren stinken niet alleen naar zweet, alcohol en rook maar enkel nog naar zweet en alcohol. Tevens zit je de hele avond opgescheept met mensen die lijden aan een nicotinetekort.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ben er over het algemeen ook geen voorstander van maar deze serie van maatregelen werken wel in mijn voordeel. Daarom spreek ik ook mijn genoegen erover uit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef skrn het volgende:
Jezus, TS, de halve wereld heeft wel een rookverbod.
Ik vind het achteraf eigenlijk heel raar dat tot een vijftien jaar geleden het heel normaal was dat mensen konden roken op hun werkplek. Dat je dit maar onderling te regelen had, dus in de praktijk betekent dat : diegene die er wat van zei, een zeurpiet was. Dat je in openbare gebouwen door een rooklucht moest lopen. En dat sommige treincoupes echt blauw stond van de rook. Ja, daar was wel vaak plek...
De rook die ik ongevraagd inadem. Dat is mijn grootste bezwaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is precies je voordeel? Je kleren stinken niet alleen naar zweet, alcohol en rook maar enkel nog naar zweet en alcohol. Tevens zit je de hele avond opgescheept met mensen die lijden aan een nicotinetekort.
Naar een niet rokers cafe gaan is toch een hele logische optie lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
De rook die ik ongevraagd inadem. Dat is mijn grootste bezwaar.
Ja, maar dat hoeft nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Naar een niet rokers cafe gaan is toch een hele logische optie lijkt mij dan.
Er is hier maar een caféquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Naar een niet rokers cafe gaan is toch een hele logische optie lijkt mij dan.
En hoe concludeer jij dat ze niks voor het volk deden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef wenfer2 het volgende:
Voorbeeld: Eurlings, Halsema, Balkenende etc. etc.
Nergens concludeer ik dat aangezien jij nu weer een conclusie in mijn schoot probeert te werpen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En hoe concludeer jij dat ze niks voor het volk deden?
De meeste mensen die beginnen met roken, beginnen met een sigaret tijdens het uitgaan. Omdat het zo "sociaal" is en stoer en stiekem "wel lekker als je gedronken hebt".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind dat de mensen lekker zelf mogen bepalen of ze roken of niet. Mensen gaan hierdoor niet perse minder roken denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |