quote:Ik wil geen reclame maken, maar een overeenkomst tekenen zodat er reclame van andere bedrijven met hun reclame op uw zender komen.
Op woensdag 11 juni 2003 12:31 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
En wat had u precies daarvoor in gedachten? U wilt reclame maken, of wilt u iets anders?
quote:Aha, en hoeveel reclameblokken denkt u te hebben met welke frequentie?
Op woensdag 11 juni 2003 12:34 schreef funmaster het volgende:[..]
Ik wil geen reclame maken, maar een overeenkomst tekenen zodat er reclame van andere bedrijven met hun reclame op uw zender komen.
quote:U snapt het nog niet helemaal.
Op woensdag 11 juni 2003 13:11 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Aha, en hoeveel reclameblokken denkt u te hebben met welke frequentie?
Mijn bedrijf zorgt ervoor dat reclame van andere bedrijven op uw zender worden uitgezonden. Dus mijn bedrijf komt niet op tv, maar een ander bedrijf wel.
quote:Dan blijft nog mijn vraag staan hoeveel reclameblokken u denkt te hebben en met welke frequentie per uur u deze denkt te hebben, dus om te kunnen vullen.
Op woensdag 11 juni 2003 13:19 schreef funmaster het volgende:[..]
U snapt het nog niet helemaal.
Mijn bedrijf zorgt ervoor dat reclame van andere bedrijven op uw zender worden uitgezonden. Dus mijn bedrijf komt niet op tv, maar een ander bedrijf wel.
quote:Oke.
Op woensdag 11 juni 2003 14:35 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Dan blijft nog mijn vraag staan hoeveel reclameblokken u denkt te hebben en met welke frequentie per uur u deze denkt te hebben, dus om te kunnen vullen.
Een reclame van het Fok!Hilton Hotel, de hele maand, 3 keer per uur.
quote:3 keer per uur kan ik niet halen, 1 à 2 keer wel
Op woensdag 11 juni 2003 14:39 schreef funmaster het volgende:[..]
Oke.
Een reclame van het Fok!Hilton Hotel, de hele maand, 3 keer per uur.
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:37 schreef gieling.com het volgende:
2 keer dan maar hè...
quote:Mag ik u erop attenderen dat ik een van de hoofd-adverteerders ben. Endat u vele winst maakt op onze reclame kosten...
Op woensdag 11 juni 2003 18:34 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Wilt u zo vriendelijk zijn u zich uit mijn kantoor te verwijderen? Ik zit hier in bespreking met iemand.
quote:Is er nog een andere FOk!TV? dan gaan we daar wel naar toe, als hij ond nu niet een excuse aanbied.
Op woensdag 11 juni 2003 19:16 schreef gieling.com het volgende:[..]
Mag ik u erop attenderen dat ik een van de hoofd-adverteerders ben. Endat u vele winst maakt op onze reclame kosten...
ZO WIL IK DAN NIET BEHANDELD WORDEN
quote:Ik wil best mijn excuses aanbieden, maar ik wil u er wel aan herinneren dat u niet de hoofdadverteerder bent en dat u uw excuses aanbiedt om zomaar mijn kantoor te betreden terwijl ik met besprekingen bezig ben. Dus mijn excuses heeft u, als u ook uw excuses aanbiedt.
Op woensdag 11 juni 2003 21:52 schreef Guusie het volgende:[..]
Is er nog een andere FOk!TV? dan gaan we daar wel naar toe, als hij ond nu niet een excuse aanbied.
quote:Ik zit met hem te praten, en ik zorg ervoor dat jullie reclamezendtijd op Fok!TV krijgen, he TheScienceMan?
Op woensdag 11 juni 2003 21:52 schreef Guusie het volgende:[..]
Is er nog een andere FOk!TV? dan gaan we daar wel naar toe, als hij ond nu niet een excuse aanbied.
quote:ook dan een excuses van ons, komt onze reclamen nog op tv ? of kan je met funmaster geen overeenstemming krijgen?
Op donderdag 12 juni 2003 00:42 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Ik wil best mijn excuses aanbieden, maar ik wil u er wel aan herinneren dat u niet de hoofdadverteerder bent en dat u uw excuses aanbiedt om zomaar mijn kantoor te betreden terwijl ik met besprekingen bezig ben. Dus mijn excuses heeft u, als u ook uw excuses aanbiedt.
quote:Uw excuses zijn aanvaard. Als ik het goed begrepen heb, is funmaster de tussenpersoon tussen zijn klanten en Fok!TV. Op dit moment zijn we in bespreking om tot een mogelijke overeenkomst te komen. Verder kan ik daar geen uitspraak over doen.
Op donderdag 12 juni 2003 11:23 schreef Guusie het volgende:[..]
ook dan een excuses van ons, komt onze reclamen nog op tv ? of kan je met funmaster geen overeenstemming krijgen?
quote:Zullen we verder praten?
Op donderdag 12 juni 2003 11:53 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Uw excuses zijn aanvaard. Als ik het goed begrepen heb, is funmaster de tussenpersoon tussen zijn klanten en Fok!TV. Op dit moment zijn we in bespreking om tot een mogelijke overeenkomst te komen. Verder kan ik daar geen uitspraak over doen.
quote:Graag.
Op donderdag 12 juni 2003 16:37 schreef funmaster het volgende:[..]
Zullen we verder praten?
quote:Dat is een reuze idee, zullen we de formaliteiten gaan regelen? Ik zal Fok!TV Productions nadat wij een overeenkomst hebben informeren. Mogelijk dat we nog dingen moeten regelen met de toegang van de productiemensen tot delen van het vliegveld.
Op vrijdag 20 juni 2003 12:02 schreef pekel het volgende:
Goedemiddag meneer TheScienceMan, ik wil graag een 30 min durende programma voor mijn Fok!Vliegveld, een soort dagelijks leven enz. op mijn luchthaven. Kan dat?
quote:Accoord!
Op vrijdag 20 juni 2003 16:01 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Dat is een reuze idee, zullen we de formaliteiten gaan regelen? Ik zal Fok!TV Productions nadat wij een overeenkomst hebben informeren. Mogelijk dat we nog dingen moeten regelen met de toegang van de productiemensen tot delen van het vliegveld.
ik wou met u praten over een filmprogramma op fok!tv.
Bedoeling is dat het een keer in de maand wordt uitgezonden. Over de duur van het programma valt nog te disusieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |