Zippo maakt zelf reclame met aanstekers uit de Vietnam-oorlog-tijd die ze kosteloos repareren - lijkt me stug dat daar nog bonnetjes van bewaard zijn gebleven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Woelwater het volgende:
Kan je die levenslange garantie ook claimen zonder aankoopbon, of krijg je die erbij?
Op de website van Zippo op de reparatie pagina staat niks over dat je een bonnetje nodig zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Woelwater het volgende:
Kan je die levenslange garantie ook claimen zonder aankoopbon, of krijg je die erbij?
Ok thx, in dat geval ¤25 geboden inc. verzenden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de website van Zippo op de reparatie pagina staat niks over dat je een bonnetje nodig zou moeten hebbenAlleen formuliertje invullen en naar Duitsland sturen. Een echte Zippo is op allerlei punten direct te onderscheiden van een neppe en dat weten ze bij Zippo ook.
Let wel dat het uiteraard niet onder de garantie valt als je hem op straat laat vallen en er komen allerlei krassen op, dat is gebruikersschuld. Maar als na zeven jaar ineens het scharnier afbreekt kan je hem opsturen en dan repareren ze hem.
krijg je 9/10x een nieuwe casing, maar iig, geen bonnetje nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de website van Zippo op de reparatie pagina staat niks over dat je een bonnetje nodig zou moeten hebbenAlleen formuliertje invullen en naar Duitsland sturen. Een echte Zippo is op allerlei punten direct te onderscheiden van een neppe en dat weten ze bij Zippo ook.
Let wel dat het uiteraard niet onder de garantie valt als je hem op straat laat vallen en er komen allerlei krassen op, dat is gebruikersschuld. Maar als na zeven jaar ineens het scharnier afbreekt kan je hem opsturen en dan repareren ze hem.
Zag hem voor ¤1,45 bij de Primera online, zal in de winkel wel hetzelfde kosten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Blonde vraag: Wat heb je voor die Zippo wick betaalt? Zippo ligt hier behoorlijk stof te happen omdat ik hem liever van originele onderdelen voorzie dan van goedkope 20 cent rommel
En inderdaad rond de anderhalve euro zoals Woelwater aangaf. Zowel de vuursteentjes als de lontjes zijn verkrijgbaar bij zo'n beetje alle sigarenboeren, Primeras en volgens mij zag ik de steentjes laatst ook gewoon in de supermarkt bij de servicebalie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Blonde vraag: Wat heb je voor die Zippo wick betaalt? Zippo ligt hier behoorlijk stof te happen omdat ik hem liever van originele onderdelen voorzie dan van goedkope 20 cent rommel
Trouwens het lontje (wick) hoef je niet direct te vervangen als ie een beetje verkoold is. Binnen in de Zippo loopt het lontje nog een paar centimer door in een soort zigzag door de watjes die de aanstekervloeistof bevatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |