abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141769738
Ik had twee Zippos gekocht met het idee om ze beide te gaan gebruiken maar in de praktijk is gebleken dat ik de ene gekozen heb en de andere nu al weken nieuw en ongebruikt op mijn bureau ligt. Dus verkoop ik hem maar.

Het is Zippo #260 uit de Vintage reeks, kleur high polish chrome. In de hoeken zitten lijnen gegraveerd wat er best tof uit ziet. Zoals op de foto's te zien heb ik er ook nog een dispenser met extra vuursteentjes en een extra lont bij, die kosten per stuk rond de ¤1,50 bij de sigarenboer.

Foto's:

Meer foto's in dit album: http://imgur.com/a/05x4k

Vraagprijs:
¤22,50
pi_141769868
15 euro geboden
  dinsdag 1 juli 2014 @ 17:48:12 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141772059
Kan je die levenslange garantie ook claimen zonder aankoopbon, of krijg je die erbij?
pi_141772177
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Woelwater het volgende:
Kan je die levenslange garantie ook claimen zonder aankoopbon, of krijg je die erbij?
Zippo maakt zelf reclame met aanstekers uit de Vietnam-oorlog-tijd die ze kosteloos repareren - lijkt me stug dat daar nog bonnetjes van bewaard zijn gebleven.
pi_141772338
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Woelwater het volgende:
Op de website van Zippo op de reparatie pagina staat niks over dat je een bonnetje nodig zou moeten hebben :) Alleen formuliertje invullen en naar Duitsland sturen. Een echte Zippo is op allerlei punten direct te onderscheiden van een neppe en dat weten ze bij Zippo ook.

Let wel dat het uiteraard niet onder de garantie valt als je hem op straat laat vallen en er komen allerlei krassen op, dat is gebruikersschuld. Maar als na zeven jaar ineens het scharnier afbreekt kan je hem opsturen en dan repareren ze hem.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 18:01:04 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141772679
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Op de website van Zippo op de reparatie pagina staat niks over dat je een bonnetje nodig zou moeten hebben :) Alleen formuliertje invullen en naar Duitsland sturen. Een echte Zippo is op allerlei punten direct te onderscheiden van een neppe en dat weten ze bij Zippo ook.

Let wel dat het uiteraard niet onder de garantie valt als je hem op straat laat vallen en er komen allerlei krassen op, dat is gebruikersschuld. Maar als na zeven jaar ineens het scharnier afbreekt kan je hem opsturen en dan repareren ze hem.
Ok thx, in dat geval ¤25 geboden inc. verzenden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 19:57:05 #7
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_141779057
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

krijg je 9/10x een nieuwe casing, maar iig, geen bonnetje nodig :)
Tadumtiedum.
pi_141780269
25,50 inclusief verzenden geboden.

Groeten,
Dirk
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:33:00 #9
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_141781954
Blonde vraag: Wat heb je voor die Zippo wick betaalt? Zippo ligt hier behoorlijk stof te happen omdat ik hem liever van originele onderdelen voorzie dan van goedkope 20 cent rommel :P
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:41:11 #10
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_141782670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 20:33 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Blonde vraag: Wat heb je voor die Zippo wick betaalt? Zippo ligt hier behoorlijk stof te happen omdat ik hem liever van originele onderdelen voorzie dan van goedkope 20 cent rommel :P
Zag hem voor ¤1,45 bij de Primera online, zal in de winkel wel hetzelfde kosten.
pi_141795893
Zippo is verkocht!

quote:
En inderdaad rond de anderhalve euro zoals Woelwater aangaf. Zowel de vuursteentjes als de lontjes zijn verkrijgbaar bij zo'n beetje alle sigarenboeren, Primeras en volgens mij zag ik de steentjes laatst ook gewoon in de supermarkt bij de servicebalie.
pi_141796183
quote:
Trouwens het lontje (wick) hoef je niet direct te vervangen als ie een beetje verkoold is. Binnen in de Zippo loopt het lontje nog een paar centimer door in een soort zigzag door de watjes die de aanstekervloeistof bevatten.
Dus de eerste aantal keren dat je loontje verkoold is kan je gewoon met een tangetje het lontje omhoog trekken totdat er een lang genoeg nieuw deel is, afknippen op de grens tussen verkoold en nieuw en klaar.

Is best leuk om die dingen te onderhouden.
  Moderator woensdag 2 juli 2014 @ 21:36:29 #13
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_141830463
Dicht op verzoek ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')