Cameralens mongool.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom 1 lens? Had anders bij kruidvat wat van die daglensen gehaald als het haast heeft
Jouwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Cameralens mongool.Zelfs ik snap dat
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatogggquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch had ik gelijk, dat veelvuldig gebruik van jouw is gewoon kk irritant
En wat nou als je geen straat kanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatoggg
Ik eet opeens alleen en heb nu duizend kilo kip over. Kom je eten?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon groene boekje vervangen voor straatwoordenboek jatoggg
Kom je beetje laat mee. Heb nu al eetafspraak :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik eet opeens alleen en heb nu duizend kilo kip over. Kom je eten?
Oeh, heb je date?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je beetje laat mee. Heb nu al eetafspraak :$
Ik heb binnenkort 12 flessen wijn, kunnen dan wel doen
Hoorde deze laatst in de auto, godkk tranen in m'n ogen gekregen toen, zo slecht.quote:
Leuke parodie op de standaardzomerhit: beat, accordeon, saxofoon en een Spaanse tekst.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoorde deze laatst in de auto, godkk tranen in m'n ogen gekregen toen, zo slecht.
Cameralens jonge conjoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom 1 lens? Had anders bij kruidvat wat van die daglensen gehaald als het haast heeft
Kan jij me bellen als het tegenvalt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeh, heb je date?
Is goed, zal de glazen vast poleren.
Toen Veer net begon over PostNL dacht ik eraan dat ik vanmiddag een mailtje heb gehad.quote:
Wat is het codewoord? 'Chaimozy' weer?quote:
Wie is mozy?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het codewoord? 'Chaimozy' weer?
Wormvormig aanhangsel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |