En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik jou (misschien) vergeten was in die lijst?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.quote:
dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.
De meeste fokkers hier verbergen hun vele gebreken,maar jij komt er openlijk voor uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus te zeggen: Áls ik écht zo'n kutuser zou zijn, had je me wel gelijk genoemd. Dan was je me niet vergeten.
De FEITEN spreken dat tegen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het feit is dat iedereen je kut vindt hoor.
De hele dag op je zolderkamer als een diehard fokkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niks gezegd hoor.
knip het draadje van je toetsenbord maar door.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niks gezegd hoor.
Beverwijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? Ik kan even niet op komen waar ik je van ken.
Sociale werkplaats gok ik. Teringjood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van? Ik kan even niet op komen waar ik je van ken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |