Gedurfd dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nog nooit van deze user gehoord. Ik heb dus belsoten zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's enkel topics van hem tegen met daarin nodeloos gejank. Helemaal niks.
beetje stelen beetje zuipenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doet zo'n kwaliteitsuser als jij in dit topic?
niemand is zo misluktquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van mij was... Zoveel plaatjes op het i-net...
Nee, wie ben jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kent me, altijd op zoek naar de grens van het toelaatbare.
ruig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kent me, altijd op zoek naar de grens van het toelaatbare.
Nog nooit van mij gehoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:45 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb nog nooit van deze user gehoord. Ik heb dus belsoten zijn pohi te lezen, want iemand met zo'n grote bek, die moet wel kwaliteit posten niet? Ik kwam de eerste pagina's enkel topics van hem tegen met daarin nodeloos gejank. Helemaal niks.
rode ruisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En voor de haters het rode ruis bovenaan
Ik reageer in ieder topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nog nooit van mij gehoord.Je bent er altijd als de kippen bij om te reageren in een topic van mij. Je behoort tot mijn trouwste publiek.
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was, maar erg fris kan het nooit geweest zijn.quote:
Kan me inderdaad weinig topics van de laatste tijd herinneren die niet werden gevuld met jouw wijze uitspraken en goede adviezen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik met mijn gedachten was, maar erg fris kan het nooit geweest zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |