Sorry, maar waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
Zo TS, ben je gefrustreerd joh. Groei wat ballen en herhaal hier eens wat je zo liefkozend tegen mij via DM zei?
Wel als je uit het mooie stadje achter de duinen komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ach Nederland is ook niet zo boeiend.
Stuurt die jou ook wel eens DM's als je hem op zijn bullshit callt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
Zo TS, ben je gefrustreerd joh. Groei wat ballen en herhaal hier eens wat je zo liefkozend tegen mij via DM zei?
Ok, wanneer wil je terug dan TS?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel als je uit het mooie stadje achter de duinen komt.
Is een voorbeeld, pik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Trollscience het volgende:
haten op Olliewat voor kneus ben jij dan
Je moeder op een fucking driewieler, kneus. Ga niet ontkennen, pussy.quote:
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.quote:
Ja, blijkbaar ben ik een kutpauper met een kuthoofd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stuurt die jou ook wel eens DM's als je hem op zijn bullshit callt?
Steel de plakkertjes van zijn koelkast!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.
Kom op, man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar ben ik een kutpauper met een kuthoofd.
Maar wel daarnet blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kom op, man.Nu is het wel leuk geweest. Ik gebruik de DM-functie zelden.
Dus was dit de 1e keer , wil je tot een aantal van 10 komen moet het nu nog 9x gebeuren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, dat was het probleem. Als we al 10 keer ruzie hadden gehad, dan zou zo'n reactie me niet verbazen. Nu kwam het uit het niets.
Eckte Einstein dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Dus was dit de 1e keer , wil je tot een aantal van 10 komen moet het nu nog 9x gebeuren.
wijf.
Dit!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef Yalesa het volgende:
Sommigen reageren hun frustratie nou eenmaal graag af op virtuele anderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |