Ga langs bij de Gamma. Dat is pas werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaa treu shit. Ga zo effe bellen naar AH..even wat meer werken en zo
Niet gedurende die 48 uur. Ik constateer een trend die al een tijdje gaande is. Na mijn ban is het me extra opgevallen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef LookAtMe het volgende:
Is er zoveel veranderd tijdens die 48 uur ban van je?
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ga langs bij de Gamma. Dat is pas werken
Leuke profielfoto heb jij zeg! Wat leuk!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Niet gedurende die 48 uur. Ik constateer een trend die al een tijdje gaande is. Na mijn ban is het me extra opgevallen.
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zo
Hier alvast een inspiratietopic:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:14 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Moet nieuw baantje vinden, weet alleen niet wat...Ga ook langs bij uitzendbureaus en zo
Wacht, jij woont niet in NL?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.
Is Tsjechië nou zo kut danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat? Ik denk erover om weer terug te gaan naar Nederland.
Dank je lekker actueel!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hier alvast een inspiratietopic:
WGR / welke bijbaan verdient het beste
Doet het er toe dan? In die 8 jaar is ook zoveel veranderd qwa bijbaantjes. Het geeft je gewoon een idee van wat je kan doen qwa bijbaan. Ipv ons lastigvallen met je kutgezeikquote:
NIET VEEL GEVONDEN, maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Doet het er toe dan? In die 8 jaar is ook zoveel veranderd qwa bijbaantjes. Het geeft je gewoon een idee van wat je kan doen qwa bijbaan. Ipv ons lastigvallen met je kutgezeik
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
Copthorne, NieuweNier, BlauweTijger, Fushia2, Mapima, Spongeboss, HostilMeister. Gewoon zo even uit mijn hoofd dé shitlist van FOK!
Niet veel. Maar wel wat dus. Ga maar solliciteren dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:18 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
NIET VEEL GEVONDEN, maar toch bedankt!
Het leven hier is goed, maar ik ben er na een kleine anderhalf jaar op uitgekeken.quote:
Ach Nederland is ook niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het leven hier is goed, maar ik ben er na een kleine anderhalf jaar op uitgekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |