In la cubanita of Gouda ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ken al 3 mensen die er zijn overleden.
Omg je hebt het goed geraden hoe weet je dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:43 schreef slaveloos het volgende:
Was vast dat pijpenlaatje in Leiden wat een baggertent is dat
Ligt aan welke buurt je woont :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gouda? Valt dat nog onder Nederland?
Haha heeel verstandig snap niet dat die tent in Leiden nog bestaat en zo populair isquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:50 schreef slaveloos het volgende:
Ik ben er een keer na 10 minuten weggegaan
De restaurants die ervoor in dat pand hebben gezeten waren ook niks, pand is niet geschikt voor eten, zou beter een kroegie kunnen zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Haha heeel verstandig snap niet dat die tent in Leiden nog bestaat en zo populair is
Wilde net zeggen. Zeker nu met de Ramadan lig je alleen maar te slapen zekerquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Denken dat ik überhaupt buiten mijn zolderkamer kom
Heb mijn voorraad harira al via de interne bezorging geregeld (mijn moeder dus). Ik at toch bijna nooit, kan ik net zo goed vasten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Zeker nu met de Ramadan lig je alleen maar te slapen zeker
Denken dat ik geen planten en laboratorium in mijn zolderkamer hebquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Een zolder hebben en het niet gebruiken voor planten
Hariraquote:Op woensdag 2 juli 2014 01:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb mijn voorraad harira al via de interne bezorging geregeld (mijn moeder dus). Ik at toch bijna nooit, kan ik net zo goed vasten.
Brik? Briouates bedoel jequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
HariraIk eet met ramadan altijd mix tussen Tunesisch & Marokkaans eten
Ken je brik?
Ah, ik ben er nooit geweest maar vorig jaar wel steeds gehoord 'ja bij La Cubanita gegeten, was leuk' van bepaalde vrouwen weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef Flitskikker het volgende:
La Cubanita Alphen
Alsof het "behang" door peuterspeelzaalkinderen is verzorgd:
https://maps.google.nl/ma(...)XiILwDw&ved=0CAwQoB8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |