Als je uit Canada komt ben je voor Canada (met nog wat scheldwoorden van de R'damse denkert erbij).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou mij er eerlijk gezegd nou helemaal niet druk om maken. Ze is in ieder geval geen fan geworden voor het oogstrelende voetbal.
Laat mensen lekker voor zichzelf beslissen waar ze fan van zijn. Aan jou de taak om te bewijzen dat het nep/aandachttrekkerij is. Tot die tijd ben je een zeikwijf eerste orde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je uit Canada komt ben je voor Canada (met nog wat scheldwoorden van de R'damse denkert erbij).
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je uit Canada komt ben je voor Canada (met nog wat scheldwoorden van de R'damse denkert erbij).
Poeshopende TS heeft wat PUA video's gekeken op youtube denkt een Canadees wijf te neggen over het internet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Stoere boi hoor, een of ander mokkel uitmaken voor hoer omdat ze ons team ondersteund. Chapeau.
Dat was iemand die reageerde op dat ze zei dat ze Nederlands was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Stoere boi hoor, een of ander mokkel uitmaken voor hoer omdat ze ons team ondersteund. Chapeau.
Sowieso waarom mag je niets trots zijn op waar je roots liggen? Mijn voorvaderen waren Duitsers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |