Die gast maakt een team rond Shaqiri en dan kom jij met Muller aanzettenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
iMOTM Muller op CAM speelt geweldig!
en zoals de andere ook al zeggen, verdediging zou ik gewoon uit bundesliga laten komen ook..
Owh haha ja ik heb het topic niet gevolgdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast maakt een team rond Shaqiri en dan kom jij met Muller aanzetten![]()
is al een paar maanden zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef Downstar het volgende:
Trouwens de transfer markt in de webapp doet het bij mij al een paar dagen niet?
Maintenance... app zelf dus wel gewoon maar kan geen spelers zoeken..
nog meer last van hier?
huh ik heb vorige week gewoon gebruik gemaakt van webapp transfers?quote:
geen idee, ik gebruik het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
huh ik heb vorige week gewoon gebruik gemaakt van webapp transfers?
heb ik toen geluk gehad of wat?
gebruik inderdaad niet zo veel webapp, dus het kan me best niet zijn opgevallen..
Graag maar hij wilt niet...quote:
Hoezo?quote:
ik dacht dat ik je mattie wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Graag maar hij wilt niet...
[..]
Hoezo?
Ben jij ook maar het is meer lust naar DS2.quote:
Goed om te horen dat jij je kostelijk hebt vermaakt met dat zwartgallige gebral.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap de negativiteit niet rondom die uitzending van VI Oranje van gisteren. Ik heb het vanmorgen teruggekeken.
oh dan is t goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij ook maar het is meer lust naar DS2.
Mancrush op Nico.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed om te horen dat jij je kostelijk hebt vermaakt met dat zwartgallige gebral.
zit je weer packs te openen ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
WC team wordt wel erg sterk zo met Benzema. Hazard, Neuer, Fellaini en heb zelf CR7 nog, die ik in de rust als spits in kan brengen
Ronaldo op de bankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
WC team wordt wel erg sterk zo met Benzema. Hazard, Neuer, Fellaini en heb zelf CR7 nog, die ik in de rust als spits in kan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |