SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Walgelijk topic.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij heeft het over Belgiëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat poepland?
Ben je er uberhaupt ooit geweest?![]()
![]()
Qua voetbal, worstenbrood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat poepland?
Ben je er uberhaupt ooit geweest?![]()
Stuur je anders je maatje 2happy4u op me af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk. Wil je hiermee ophouden?![]()
![]()
Nee ik dreig niet ik vraag gewoon vriendelijk of je op wil houden met dit cyberpesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stuur je anders je maatje 2happy4u op me af?![]()
Dat idee had ik al bij de 2-0 en 4-0 in die wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)uel-van-kameroen.htm![]()
Ik cyberpest niet, ik noem je alleen bij je koosnaampjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik dreig niet ik vraag gewoon vriendelijk of je op wil houden met dit cyberpesten.![]()
![]()
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik cyberpest niet, ik noem je alleen bij je koosnaampje![]()
Werd direct gepost door ziener Tim86 toenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)uel-van-kameroen.htm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat is jouw (objectievequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd direct gepost door ziener Tim86 toen) gedachte over BEL - USA?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nu ga je wel weer te ver. Ik vind dit echt jammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok dan lekker worstenbroodje van me, zo ken ik je weer![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu ga je wel weer te ver. Ik vind dit echt jammer![]()
Gisteravond was het anders geen probleem...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja lekker worstenbroodje van me!
Dat dit kan in Nederland!![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gisteravond was het anders geen probleem...![]()
![]()
Allicht.
Zin om morgen Messi weer te zien voetballen![]()
![]()
True, ik heb ook zin om morgen "Messi weer te zien voetballen" met jou, lekker worstenbroodje van me![]()
![]()
Kutwedstrijd met weinig goals, waarbij de Belgen doorgaan op basis van individuele kwaliteit. Als zowel Vermaelen als Kompany niet kan spelen zou dat wel een flinke verzwakking zijn though.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat is jouw (objectieve) gedachte over BEL - USA?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haten op Messiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:48 schreef Poepz0r het volgende:
Argentinië![]()
Colombia gaat die Brazilliaantjes slopen vandeweek
Sieraad voor de sport en een geweldige voetballer.![]()
Het is Messi, je zegt het zelf al, voor de rest stelt heel dat elftal geen kut voor. Tuurlijk geniet ik van Messi en van CR7 en van Robben en van Games Rodriguez etc maar het elftal ansich is kkslechtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op Messi
Sieraad voor de sport en een geweldige voetballer.![]()
weet je waar ik heb zin heb om naar te kijken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Allicht.
Zin om morgen Messi weer te zien voetballen
CLINT MODDERFOKKING DEMPSEY![]()
![]()
Nou nou nou kkslecht nergens voor nodig dit soort woorden. Mijn vader is laatst van de trap gekankerd dus wil je een beetje rustig aan doen daarmee. Maar ik vind het geen slecht elftal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is Messi, je zegt het zelf al, voor de rest stelt heel dat elftal geen kut voor. Tuurlijk geniet ik van Messi en van CR7 en van Robben en van Games Rodriguez etc maar het elftal ansich is kkslecht![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is Messi, je zegt het zelf al, voor de rest stelt heel dat elftal geen kut voor. Tuurlijk geniet ik van Messi en van CR7 en van Robben en van Games Rodriguez etc maar het elftal ansich is kkslecht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog niet heel veel gezien als ik kijk naar hoe beslissend Robben en Rodriguez zijn geweest. Misschien gaan we er meer van zien. Ik betwijfel het.quote:![]()
Nou nou nou kut nergens voor nodig dit soort woorden. Mijn vader is overleden aan een overdosis kut dus wil je een beetje rustig aan doen daarmee. Maar ik vind het geen slecht elftal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is Messi, je zegt het zelf al, voor de rest stelt heel dat elftal geen kut voor. Tuurlijk geniet ik van Messi en van CR7 en van Robben en van Games Rodriguez etc maar het elftal ansich is kkslecht![]()
Een overdosis kutquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou nou nou kut nergens voor nodig dit soort woorden. Mijn vader is overleden aan een overdosis kut dus wil je een beetje rustig aan doen daarmee. Maar ik vind het geen slecht elftal.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je kunt niet elke speler vergelijken met de beste spelers van het moment...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nog niet heel veel gezien als ik kijk naar hoe beslissend Robben en Rodriguez zijn geweest. Misschien gaan we er meer van zien. Ik betwijfel het.![]()
Dit FUT WC elftal speelt werelds
Sirigu
Lichtsteiner
Boateng
Hummels
Schmelzer
CM
Xavi
Ozil
CAM
Gotze
RB Navas
SP Lukaku
LB Reus
![]()
![]()
dat geintje is bij hem al zo vaak gemaaktquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hopelijk laatste tentamen vandaag, om 12 uur krijgen we pas te horen of we morgen nog een tentamen moeten herkansen![]()
![]()
Sorry, maar dat soort praktijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 06:47 schreef Freire het volgende:
[..]
Hopelijk laatste tentamen vandaag, om 12 uur krijgen we pas te horen of we morgen nog een tentamen moeten herkansen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Om 12:00 vanmiddag krijg ik ook alleen te horen of ik een voldoende heb, of dat ik moet herkansen terwijl het een tentamen is dat voor 95% bestaat uit inzicht vragen. Je hebt dus ook geen flauw idee hoe ver je van een voldoende af zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 06:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort praktijken![]()
![]()
![]()
Het gaat me meer om het feit dat je volgens mij uit principe gewoon een week vantevoren geinformeerd moet zijn over of je een tentamen hebt of niet. Wel handig als je je ook enigszins kan voorbereiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Om 12:00 vanmiddag krijg ik ook alleen te horen of ik een voldoende heb, of dat ik moet herkansen terwijl het een tentamen is dat voor 95% bestaat uit inzicht vragen. Je hebt dus ook geen flauw idee hoe ver je van een voldoende af zit
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 01-07-2014 07:22:45 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel heel erg slecht...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Om 12:00 vanmiddag krijg ik ook alleen te horen of ik een voldoende heb, of dat ik moet herkansen terwijl het een tentamen is dat voor 95% bestaat uit inzicht vragen. Je hebt dus ook geen flauw idee hoe ver je van een voldoende af zit![]()
![]()
Morrie![]()
laatste matchday en dan word het even afkicken jongens![]()
twijfel om frankrijk alvast te pakken qua bet voor vrijdag.
vanavond alleen livebets denk ik miss de X2 bij swissPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Spelen jullie nog veel World Cup UT? Zelf een tijd niet meer gedaan, maar opende net op broers account het starterteam en daar kreeg ik Messi. Zonde, dat wel, aangezien ik op mijn main account een veel beter team heb..![]()
geen groep op fb ofzo? sowieso allemaal klaagmailtjes sturen dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:02 schreef Freire het volgende:
[..]
Om 12:00 vanmiddag krijg ik ook alleen te horen of ik een voldoende heb, of dat ik moet herkansen terwijl het een tentamen is dat voor 95% bestaat uit inzicht vragen. Je hebt dus ook geen flauw idee hoe ver je van een voldoende af zit'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zonde om die dure teams in de normale FUT te laten staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:54 schreef Vadid het volgende:
Spelen jullie nog veel World Cup UT? Zelf een tijd niet meer gedaan, maar opende net op broers account het starterteam en daar kreeg ik Messi. Zonde, dat wel, aangezien ik op mijn main account een veel beter team heb..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarbij moet ik zeggen dat FUT de laatste dagen weer best acceptabel speelt, zo ineens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zonde om die dure teams in de normale FUT te laten staan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat komt omdat de kluts in WC mode nog erger isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij moet ik zeggen dat FUT de laatste dagen weer best acceptabel speelt, zo ineens.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhh dat gaat genieten worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:28 schreef Vadid het volgende:
Ik meen dat ik op normaal FUT nog Toni en 10k apart heb staan, misschien daar maar eens kijken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1. Pass the ball to your wingersquote:
2. Cross it in to Toni
3. Celebrate with Toni - aldus iemand op het EA-forum![]()
Dan moet hij wel op het juiste moment in de 16 zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef Vadid het volgende:
[..]
1. Pass the ball to your wingers
2. Cross it in to Toni
3. Celebrate with Toni - aldus iemand op het EA-forum![]()
Zegt ons voetbal orakel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op het juiste moment in de 16 zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk dat ik daar wel mee om kan gaan, op carrière ging het nog aardigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op het juiste moment in de 16 zijn.![]()
![]()
10K wat een budgetdat we dat hier nog mee mogen maken
![]()
hij is zo lekker gewoon gebleven
#FreeTrapz![]()
Jammer genoeg alles in WC gestoken en verkocht aan MMOGAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
10K wat een budgetdat we dat hier nog mee mogen maken
![]()
hij is zo lekker gewoon gebleven![]()
gewoon 200K terug kopen manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:40 schreef Vadid het volgende:
[..]
Jammer genoeg alles in WC gestoken en verkocht aan MMOGAkan je een mooi teampie maken.
#FreeTrapz![]()
Zat er al naar te kijken, de prijzen bij MMOGA zijn toch zo goedkoop als wat.. Zo eerst nog maar even wat potjes WC doen, daarna weer normaal FUTquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon 200K terug kopen mankan je een mooi teampie maken.
Hoe zijn de prijzen momenteel? Speel op de xDoos![]()
geen idee van de xdoos prijzen, maar lijkt mij dat je voor 200K wel een leuk team met IFs/Rare-golds kan maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:44 schreef Vadid het volgende:
[..]
Zat er al naar te kijken, de prijzen bij MMOGA zijn toch zo goedkoop als wat.. Zo eerst nog maar even wat potjes WC doen, daarna weer normaal FUT
Hoe zijn de prijzen momenteel? Speel op de xDoos
denk dat ik hier het serie A team de deur uit doe en een team met robben ga maken![]()
en dan nog wat upgrades halen voor het BPL team
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op het juiste moment in de 16 zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
is die iMOTM dempsey altijd zo duur geweestdacht pik hem even op voor discard
#FreeTrapz![]()
Iedereen weet dat er nog een MLS cup aankomt...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar is 33K een normale prijs of ben ik dan opkopers aan het spekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iedereen weet dat er nog een MLS cup aankomt...
#FreeTrapz![]()
ja wat dacht je dan, de topspelers kosten nou eenmaal watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
![]()
Ja uhm...zie ik er uit als orakel van Delphi?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar is 33K een normale prijs of ben ik dan opkopers aan het spekkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee maar wel als iemand die de prijzen weetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja uhm...zie ik er uit als orakel van Delphi?![]()
iMOTM Shaqiri ook al zo duurwat is dit zo kan ik toch geen knap team maken
![]()
lijkt mij wel een goede CAM trouwens. iemand al mee gespeeld?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ds2 dacht ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee maar wel als iemand die de prijzen weet![]()
![]()
lijkt mij wel een goede CAM trouwens. iemand al mee gespeeld?![]()
Ja, echt een geweldige speler. Ik ga hem nog wel terugkopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
lijkt mij wel een goede CAM trouwens. iemand al mee gespeeld?
Gisteren 2x winst gemaakt op iMotM Huntelaar![]()
![]()
Wel tegen gespeeld, maar dan als spits in 433. Das niet z'n ideale positie zegmaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
lijkt mij wel een goede CAM trouwens. iemand al mee gespeeld?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik kijk eigenlijk allang niet meer naar prijzen, want de laatste 2/3 maanden amper nog gehandeldquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik wel, in drugsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk allang niet meer naar prijzen, want de laatste 2/3 maanden amper nog gehandeld![]()
Gewoon wegblijven, als statement.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:26 schreef Lindgren. het volgende:
Vanavond barbecue in plaats van voetbal. Is bij een meisje, dus ben bang dat we niets te zien krijgen.
Anders ga ik wel in m'n eentje binnen zitten. [ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, echt een geweldige speler. Ik ga hem nog wel terugkopen.
Gisteren 2x winst gemaakt op iMotM Huntelaar
Ik ga vanmiddag gelukkig bier drinken op het terras, dus misschien duiken we wel ergens een kroeg in ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven, als statement.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hahahaha wat een mongoolquote:dat is niet eens een glitch man
![]()
![]()
topspelers? potentiele legends bedoel jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan, de topspelers kosten nou eenmaal watGRAAG VERWIJDEREN![]()
Kan je beter die race doen waar je alleen maar gas ingedrukt hoeft te houdenquote:![]()
30 seconde 4000 RP
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Werkt dat nog? Link?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je beter die race doen waar je alleen maar gas ingedrukt hoeft te houden![]()
30 seconde 4000 RP![]()
![]()
ja dempsey is meerdere dingen hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
topspelers? potentiele legends bedoel jetopspeler, sterspeler, levende legende etc
![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dempsey is meerdere dingen hetopspeler, sterspeler, levende legende etc
![]()
Oh hoe ver zijn we nu al dan met de updates?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij werkt dat al sinds 1.08 niet meer
Ik weiger dat spel te spelen zonder Heists.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgend jaar hopelijk ook 5*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cash cow hopelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Geen idee. Ik wil ff lvl 100 voor de Trophyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh hoe ver zijn we nu al dan met de updates?
Ik weiger dat spel te spelen zonder Heists.![]()
![]()
Aan die DLCs valt weinig te spelen hoor..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Als GTA op de ps4 is ga ik alle DLCs doorspelen![]()
1.14quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh hoe ver zijn we nu al dan met de updates?
Ik weiger dat spel te spelen zonder Heists.alle xp methodes zijn er wel uit zo'n beetje, alleen RR/coveted farmen levert nog wat op
![]()
Na 120 is er toch niks meer? Volgens mij was ik dat toen en was de lol er ook wel afGRAAG VERWIJDEREN![]()
in game stats van shaqiri staan nog niet op wefutwat een rot site is t toch ook
#FreeTrapz![]()
Reemi loopt dat kantjes eraf.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
Hij heeft wel 96 shot power.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Rooftop Rumble nog wel ok ja, zo lang je niet bij zulke mongolen zit als ik zonet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1.14alle xp methodes zijn er wel uit zo'n beetje, alleen RR/coveted farmen levert nog wat op
![]()
ga jij eens even kijken voor me wat is de longshot ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon betrouwbare shizzle.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:57 schreef Alovenac het volgende:
Eens kijken of dat FIFA4Coins.com een beetje betrouwbaar is. 500k voor 14eu.
Zet je speler wel voor 2 dagen te koop.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
89 long shots.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga jij eens even kijken voor me wat is de longshot ?![]()
Heb hem voor drie dagen erop gezet. Duurt ook niet lang zag ik bij mensen hier?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon betrouwbare shizzle.
Zet je speler wel voor 2 dagen te koop.![]()
max 20 min.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heb hem voor drie dagen erop gezet. Duurt ook niet lang zag ik bij mensen hier?
Ik ook niet want ik vetrouw die hondeneters niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heb alleen geen account aangemaakt op die site, maar maakt niet uit toch?
iemand die nog leuke triple link LB-CB en CB-RB weet ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
BMI - De Vrij - Jan Maatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die nog leuke triple link LB-CB en CB-RB weet ?![]()
mogen ook 2 losse zijnquote:![]()
en nee ga niet met die gasten spelen heb ze al in WCPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stond er binnen vijf minuten opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik vetrouw die hondeneters niet.![]()
![]()
vind de CB's voornamelijk niks in de Bundesliga, BPL kwam ik er niet uit met LB en RB omdat die weinig triple links hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zo'n matige hybrid maken als de Bundesliga gewoon degelijke verdediging heeft
kan ook nog lahm RB schmelzer LB en een ManCity/Chelsea driehoekje.
vond de keeper hier ook mehhPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TOTS Toprak, IF Sokratis, UP Boateng? Betaalbaar allemaal en degelijke verdedigers met genoeg pace. Ben je nog goedkoper uit ook denk ik met die overpricede backs en keeper die je nu hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind de CB's voornamelijk niks in de Bundesliga, BPL kwam ik er niet uit met LB en RB omdat die weinig triple links hebben.
kan ook nog lahm RB schmelzer LB en een ManCity/Chelsea driehoekje.
vond de keeper hier ook mehh![]()
had ook al gezien dat ze redelijk duur waren iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TOTS Toprak, IF Sokratis, UP Boateng? Betaalbaar allemaal en degelijke verdedigers met genoeg pace. Ben je nog goedkoper uit ook denk ik met die overpricede backs en keeper die je nu hebt.schrok ook een beetje van robben. had m wel rond de 150K verwacht.
#FreeTrapz![]()
Ligt ook aan het WK denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had ook al gezien dat ze redelijk duur waren iddschrok ook een beetje van robben. had m wel rond de 150K verwacht.
Als Nederland eruit vliegt zal de prijs wel acceptabeler zijn.
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Half uurtje blijven liggen. #MeurenalsMaverquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Half uurtje nog in bed of toch al eruit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zeg toch net we blijven nog even liggen..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
Half uurtje nog in bed of toch al eruit?![]()
![]()
ik ben gewoon al 5 uur aan het werk. stelletje maversquote:
#FreeTrapz![]()
Eeuwige student + altijd avonddiensten jalalalaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben gewoon al 5 uur aan het werk. stelletje maversGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Eeuwige student + altijd avonddiensten jalalalaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Eeuwige student + altijd avonddiensten jalalala![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
iMOTM Muller op CAM speelt geweldigquote:!
en zoals de andere ook al zeggen, verdediging zou ik gewoon uit bundesliga laten komen ook..![]()
Die gast maakt een team rond Shaqiri en dan kom jij met Muller aanzettenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
iMOTM Muller op CAM speelt geweldig!
en zoals de andere ook al zeggen, verdediging zou ik gewoon uit bundesliga laten komen ook..![]()
![]()
![]()
Trouwens de transfer markt in de webapp doet het bij mij al een paar dagen niet?
Maintenance... app zelf dus wel gewoon maar kan geen spelers zoeken..
nog meer last van hier?![]()
Owh haha ja ik heb het topic niet gevolgdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast maakt een team rond Shaqiri en dan kom jij met Muller aanzetten![]()
, kom net ff kijken en zag dit team
denk even meldenexcuuuuuus
!
![]()
is al een paar maanden zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef Downstar het volgende:
Trouwens de transfer markt in de webapp doet het bij mij al een paar dagen niet?
Maintenance... app zelf dus wel gewoon maar kan geen spelers zoeken..
nog meer last van hier?![]()
huh ik heb vorige week gewoon gebruik gemaakt van webapp transfers?quote:
heb ik toen geluk gehad of wat?
gebruik inderdaad niet zo veel webapp, dus het kan me best niet zijn opgevallen..![]()
geen idee, ik gebruik het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
huh ik heb vorige week gewoon gebruik gemaakt van webapp transfers?
heb ik toen geluk gehad of wat?
gebruik inderdaad niet zo veel webapp, dus het kan me best niet zijn opgevallen..
Als de app het weer deed dan had ik het wrs hier al gelezen.![]()
Graag maar hij wilt niet...quote:Hoezo?quote:
ik dacht dat ik je mattie wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Graag maar hij wilt niet...
[..]
Hoezo?![]()
Ben jij ook maar het is meer lust naar DS2.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goed om te horen dat jij je kostelijk hebt vermaakt met dat zwartgallige gebral.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik snap de negativiteit niet rondom die uitzending van VI Oranje van gisteren. Ik heb het vanmorgen teruggekeken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh dan is t goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij ook maar het is meer lust naar DS2.![]()
![]()
Mancrush op Nico.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed om te horen dat jij je kostelijk hebt vermaakt met dat zwartgallige gebral.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
WC team wordt wel erg sterk zo met Benzema. Hazard, Neuer, Fellaini en heb zelf CR7 nog, die ik in de rust als spits in kan brengen![]()
![]()
zit je weer packs te openen ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
WC team wordt wel erg sterk zo met Benzema. Hazard, Neuer, Fellaini en heb zelf CR7 nog, die ik in de rust als spits in kan brengenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ronaldo op de bankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
WC team wordt wel erg sterk zo met Benzema. Hazard, Neuer, Fellaini en heb zelf CR7 nog, die ik in de rust als spits in kan brengenWie heb je op rechts dan?
![]()
Nee man, wil sowieso een 7 gemiddeld staan (dat lukt nu niet voor dat vak) om misschien nog te gaan promoverenquote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nee man, wil sowieso een 7 gemiddeld staan (dat lukt nu niet voor dat vak) om misschien nog te gaan promoverengeen herkansing?
Ik begin te geloven dat jij verliefd op mij bent. Maar sorry, ik heb geen interesse.quote:
Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over VI.. ik heb echt geen schokkende dingen gehoord.![]()
Het valt ook allemaal wel mee maar de sfeer is gewoon nogal negatief. Je krijgt een beetje het gevoel alsof ze hopen dat het Nederlands elftal verliest zodat ze van Gaal kunnen afzeiken. Verder is er veel te veel reclame en als het dan een keer echt over voetbal gaat komt die selfie actie er weer doorheenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat jij verliefd op mij bent. Maar sorry, ik heb geen interesse.
Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over VI.. ik heb echt geen schokkende dingen gehoord..
![]()
Ja, dat laatste is wel heel irritant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee maar de sfeer is gewoon nogal negatief. Je krijgt een beetje het gevoel alsof ze hopen dat het Nederlands elftal verliest zodat ze van Gaal kunnen afzeiken. Verder is er veel te veel reclame en als het dan een keer echt over voetbal gaat komt die selfie actie er weer doorheen.
Maver ging wel even los in het VI Oranje topic![]()
![]()
En die uitstapjes met vd Gijp zijn ook niet meer zo grappig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het valt ook allemaal wel mee maar de sfeer is gewoon nogal negatief. Je krijgt een beetje het gevoel alsof ze hopen dat het Nederlands elftal verliest zodat ze van Gaal kunnen afzeiken. Verder is er veel te veel reclame en als het dan een keer echt over voetbal gaat komt die selfie actie er weer doorheen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt sinds ik je stem heb gehoord in Skype verlang ik naar jou. Het altijd zo warme "Hoi" als je het gesprek in kwam deed mijn hart smelten. Elke nacht droom ik dat wij samen op een roze eenhoorn over de Friese meren heen vliegen op zoek naar een warm, knus en mooi plekje om de nacht door te brengen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat jij verliefd op mij bent. Maar sorry, ik heb geen interesse.
Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over VI.. ik heb echt geen schokkende dingen gehoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat ja. En veel baggergasten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Linkje naar het laatste?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel heel irritant.
Maver ging wel even los in het VI Oranje topic
Tevens vallen Derksen en Gijp in herhaling.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt sinds ik je stem heb gehoord in Skype verlang ik naar jou. Het altijd zo warme "Hoi" als je het gesprek in kwam deed mijn hart smelten. Elke nacht droom ik dat wij samen op een roze eenhoorn over de Friese meren heen vliegen op zoek naar een warm, knus en mooi plekje om de nacht door te brengen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt sinds ik je stem heb gehoord in Skype verlang ik naar jou. Het altijd zo warme "Hoi" als je het gesprek in kwam deed mijn hart smelten. Elke nacht droom ik dat wij samen op een roze eenhoorn over de Friese meren heen vliegen op zoek naar een warm, knus en mooi plekje om de nacht door te brengen.![]()
Lekker DS2, play hard to get.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over VI.. ik heb echt geen schokkende dingen gehoord.
WK / [VI Oranje #86] Siert godquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Linkje naar het laatste?
Tevens vallen Derksen en Gijp in herhaling.![]()
Ik geef eerlijk toe dat ik voor 6 euro 200K heb gekochtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit je weer packs te openen ouwe snoeperd![]()
Kreeg daarvoor Suarez trouwensNavas. Maar de chemistry van CR7 is op RM wel erg baggerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ronaldo op de bankWie heb je op rechts dan?
![]()
Maar degenen die die negatieve berichten neerzetten doen in feite hetzelfde als wat ze aan tafel doen daar toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna elke uitzending staan daar honderden negatieve berichten, die topics zijn zo ook snel vol natuurlijk.![]()
Het is gewoon een tv serie die net een seizoen te lang is door gegaan. Wel apart dat de kijkcijfers toch nog rond de miljoen liggen wat ik best hoog vind.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bijna elke uitzending staan daar honderden negatieve berichten, die topics zijn zo ook snel vol natuurlijk.![]()
valt mee iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik voor 6 euro 200K heb gekocht![]()
Kreeg daarvoor Suarez trouwens
[..]
Navas. Maar de chemistry van CR7 is op RM wel erg baggerbij mmoga ofzo ?
#FreeTrapz![]()
Dan heb je 20M voor 600 euro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij vipcoinsfifa.com
Kan ik dan nog 99 keer doen, dan heb ik ook 600 euro uitgegeven
15 Ibra's kopen en dan discarden zodra de contracten op zijnquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
niet je had laatst ook al een keer gekocht.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij vipcoinsfifa.com
Kan ik dan nog 99 keer doen, dan heb ik ook 600 euro uitgegeven
misschien doe ik ook wel even 100K vnvnd om nog even te kijken of we wat leuk op WC mode krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
volgende week herkansing en ik weet mijn cijfer nog nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb er zon tering hekel aan als antwoorden van MC tentamens niet online komen he!!![]()
![]()
bohh latijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:35 schreef Kiid het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)40630_HM_fan_Duivels
Interview met die Belgische chick'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
laatste matchday boys, word afkicken straks
#FreeTrapz![]()
Hoe snel worden die coins geleverd?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij vipcoinsfifa.com
Kan ik dan nog 99 keer doen, dan heb ik ook 600 euro uitgegeven![]()
2 dagen zonderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
laatste matchday boys, word afkicken straks
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nog 100 euro op je skrill account vinden![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
laatste matchday boys, word afkicken straksZeg het anders nog een keerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
laatste matchday en dan word het even afkicken jongens![]()
twijfel om frankrijk alvast te pakken qua bet voor vrijdag.
vanavond alleen livebets denk ik miss de X2 bij swiss![]()
![]()
laatste matchday vandaag he thadje, stiekem denk ik dat jij op een roze pony over friesland met mij wil vliegen. je onthoud zo goed wat ik allemaal postquote:
#FreeTrapz![]()
Nog 3 dagen en daar is de TDFquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatste matchday vandaag he thadje, stiekem denk ik dat jij op een roze pony over friesland met mij wil vliegen. je onthoud zo goed wat ik allemaal post
Ik zit alweer volop in de lijstjes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh shit moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en daar is de TDF
Ik zit alweer volop in de lijstjesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh god dan gaan jullie constant daarover posten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog 3 dagen en daar is de TDF
Ik zit alweer volop in de lijstjes![]()
Mooi moment om je horizon te verbreden DS2, goed voor je ontwikkeling enzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Oh god dan gaan jullie constant daarover posten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarmee kan je DS2 4x vol kakken met stront.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh kijk eens wat ik vind:
[ afbeelding ]
you rich bitchquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh kijk eens wat ik vind:
[ afbeelding ]dat word packs openen
#FreeTrapz![]()
WeFutquote:
Bohhhhhhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarmee kan je DS2 4x vol kakken met stront.
Ik bedacht me ineens dat ik ook een Skrill account had.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
eerst 5 er af halen :pquote:
weet niet wat de kosten zijn?
@POTS ik heb een probleem, wielerland geeft niet meer gratis de afgelopen uitslagenwat nu.
#FreeTrapz![]()
5 op je skrill zetten en terug boeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laatste matchday vandaag he thadje, stiekem denk ik dat jij op een roze pony over friesland met mij wil vliegen. je onthoud zo goed wat ik allemaal post
troost me![]()
Welke afgelopen uitslagen? Van vorige Tours, of van wedstrijden als de Dauphine en de Tour de Suisse?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst 5 er af halen :p
weet niet wat de kosten zijn?
@POTS ik heb een probleem, wielerland geeft niet meer gratis de afgelopen uitslagenwat nu.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTS Gabi >> Fabregas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:10 schreef Alovenac het volgende:
BBVA team ook maar even aangepast en van 4222 naar 352 gegooid.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ja keek altijd wat ze dit jaar een beetje gereden hadden, of die ene overwinning een toevalstreffer was of dat ze gewoon vol epo zittenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Welke afgelopen uitslagen? Van vorige Tours, of van wedstrijden als de Dauphine en de Tour de Suisse?
#FreeTrapz![]()
Wielerflits.nl geeft veel inside info. Ook over doelstellingen en intenties van teams.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja keek altijd wat ze dit jaar een beetje gereden hadden, of die ene overwinning een toevalstreffer was of dat ze gewoon vol epo zittenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En over dopinggebruik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wielerflits.nl geeft veel inside info. Ook over doelstellingen en intenties van teams.![]()
![]()
Op ieder nieuwsitem kan gereageerd worden. Logisch gevolg is dus dat verrassende overwinningen van met name Italiaanse en Spaanse renners direct door een aantal reaguurders het stempeltje "doping" krijgtquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vanavond maar even kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wielerflits.nl geeft veel inside info. Ook over doelstellingen en intenties van teams.![]()
en vast spieken of de talansky's en bardet's beetje goedkoop zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zal robben er ook een hebben met de voet van casillasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef Tim86 het volgende:
Pinilla heeft een nieuwe tattoeage
[ afbeelding ]
Wees er maar trots opPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook supernuttig: dagelijks is er nu een topic met voorspellingen voor truiwinnaars. Gisteren voor wit, vandaag bolletjes. Morgen denk ik groen, vrijdag geelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vanavond maar even kijken![]()
en vast spieken of de talansky's en bardet's beetje goedkoop zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zag het al bardet getipt voor de witte trui, goede dauphine, en maar 25K die gaat op het lijstje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook supernuttig: dagelijks is er nu een topic met voorspellingen voor truiwinnaars. Gisteren voor wit, vandaag bolletjes. Morgen denk ik groen, vrijdag geel
misschien ook het gokje Thibaut maar weer nemen, al pakte dat vorig jaar verkeerd uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Even een vraag mensen, als mijn echte naam op een forum staat maar ik die zelf niet kan verwijderen, is de beheerder van die site dan verplicht om mijn naam te verwijderen als ik dat eis? :0GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om 12:00 dit mailtje gehad:
En om 15:00 een mailtje dat ik bij de laatste vraag alle punten heb behaald en dus een voldoende heb.
Vakantie
![]()
#liefdagboek![]()
lijkt me op de meeste fora sowieso niet de bedoeling dat persoonlijke gegevens gepost worden. dus gewoon een mod een berichtje sturen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Even een vraag mensen, als mijn echte naam op een forum staat maar ik die zelf niet kan verwijderen, is de beheerder van die site dan verplicht om mijn naam te verwijderen als ik dat eis? :0'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En om 15:00 een mailtje dat ik bij de laatste vraag alle punten heb behaald en dus een voldoende heb.
Vakantie
![]()
#liefdagboekkansloze shit zeg hoe ze dat hebben ingepland
maar grats
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vakantie
![]()
#liefdagboekZo moet het
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb inmiddels inderdaad contact met de eigenaar, maar hij doet een beetje moeilijk. Ik sta neem ik aan volledig in mijn recht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me op de meeste fora sowieso niet de bedoeling dat persoonlijke gegevens gepost worden. dus gewoon een mod een berichtje sturen?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Tering, wat een amateurs. Dit zou je voor de grap naar een of ander toezichtsorgaan moeten sturen, want echt schrijnendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vakantie
![]()
#liefdagboek
Niettemin gefeliciteerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kansloze shit zeg hoe ze dat hebben ingepland
maar grats
quote:Echt heel slecht geregeld inderdaad. Een vriend van me heeft een mail gehad waarin stond dat hij hem waarschijnlijk wel had gehaald, maar dat hij nog even het definitieve resultaat af moest wachten. Hij heeft uiteindelijk een 4.7quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering, wat een amateurs. Dit zou je voor de grap naar een of ander toezichtsorgaan moeten sturen, want echt schrijnend
Niettemin gefeliciteerd![]()
En thanks uiteraard![]()
![]()
zou het niet wetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb inmiddels inderdaad contact met de eigenaar, maar hij doet een beetje moeilijk. Ik sta neem ik aan volledig in mijn recht?vast wel te googelen?
Klopt. Dus ga ik hier minder posten op het moment dat de Tour begint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi moment om je horizon te verbreden DS2, goed voor je ontwikkeling enzo![]()
http://blog.iusmentis.com(...)n-als-je-dat-vraagt/quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb inmiddels inderdaad contact met de eigenaar, maar hij doet een beetje moeilijk. Ik sta neem ik aan volledig in mijn recht?![]()
Dat kunnen we met recht een positief neveneffect noemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Klopt. Dus ga ik hier minder posten op het moment dat de Tour begint.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kunnen we met recht een positief neveneffect noemenlaat het maar snel beginnen dan, ook al heb ik er niks mee
Ah super! Als hij na mijn laatste bericht nog steeds moeilijk doet stuur ik hem deze link, vertel ik dat ik contact ga zoeken met de 20 anderen en genoodzaakt ben om vervolgstappen te ondernemenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:46 schreef Freire het volgende:
[..]
http://blog.iusmentis.com(...)n-als-je-dat-vraagt/
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Klopt. Dus ga ik hier minder posten op het moment dat de Tour begint.
Wat is dat voor raar iets dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah super! Als hij na mijn laatste bericht nog steeds moeilijk doet stuur ik hem deze link, vertel ik dat ik contact ga zoeken met de 20 anderen en genoodzaakt ben om vervolgstappen te ondernemen![]()
![]()
Jullie gaan me toch missen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kunnen we met recht een positief neveneffect noemen![]()
Hoe bedoel je? Dat topic? Dat was voor het inzamelen van geld voor een rouwkrans van 1 van de overleden forummembers. Echter wil ik mijn naam niet meer daar hebben staanquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee dat forum, dat ze dat gewoon niet even weghalen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat topic? Dat was voor het inzamelen van geld voor een rouwkrans van 1 van de overleden forummembers. Echter wil ik mijn naam niet meer daar hebben staan![]()
als kiespijn, de tour start zaterdag al dusquote:
#FreeTrapz![]()
En weer zo'n kutopmerking van je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]laat het maar snel beginnen dan, ook al heb ik er niks mee
![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik blijf gewoon om jullie te irriteren.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De beheerder/eigenaar is een arrogante en zielig kneusje. Hij vindt het te veel werk ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dat forum, dat ze dat gewoon niet even weghalen.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Link pl0xquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De beheerder/eigenaar is een arrogante en zielig kneusje. Hij vindt het te veel werk ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De beheerder/eigenaar is een arrogante en zielig kneusje. Hij vindt het te veel werk ofzo.irritant
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Bohhhh skype dingen posten dit dat zus zo echte namen dit dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]irritant
Hi ha hoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik blijf gewoon om jullie te irriteren.![]()
Ook niet naar dat forum? Hoef dat topic niet te weten want jouw echte naam boeit mij niet echt, Ronald.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gelukkig want ik was al bang dat ik je kwijt was.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik blijf gewoon om jullie te irriteren.
vivaforum met piemelhatjoequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet naar dat forum? Hoef dat topic niet te weten want jouw echte naam boeit mij niet echt, Ronald.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je het forum weet is het topic wss snel genoeg gevonden door sommige hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet naar dat forum? Hoef dat topic niet te weten want jouw echte naam boeit mij niet echt, Ronald.
(Ik zelf zou ook even kijken hoor)
![]()
Ik gok dat zijn naam Ronald, Erwin, Edwin, Chefke of Jeroen is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je het forum weet is het topic wss snel genoeg gevonden door sommige hier
(Ik zelf zou ook even kijken hoor)
nee, maver is mijn echte naamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn naam Ronald, Erwin, Edwin, Chefke of Jeroen is.GRAAG VERWIJDEREN![]()
zeker weten chefke dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok dat zijn naam Ronald, Erwin, Edwin, Chefke of Jeroen is.
denk dat de jouwe Hans, Karel of Boudewijn is
#FreeTrapz![]()
Mijn ouders waren groot fan van Zenden ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker weten chefke dan.
Ik vind 'm meer een Erik of een Nickquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeker weten chefke dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: