SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Walgelijk topic.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij heeft het over Belgiëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat poepland?
Ben je er uberhaupt ooit geweest?![]()
![]()
Qua voetbal, worstenbrood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat poepland?
Ben je er uberhaupt ooit geweest?![]()
Stuur je anders je maatje 2happy4u op me af?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk. Wil je hiermee ophouden?![]()
![]()
Nee ik dreig niet ik vraag gewoon vriendelijk of je op wil houden met dit cyberpesten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stuur je anders je maatje 2happy4u op me af?![]()
Dat idee had ik al bij de 2-0 en 4-0 in die wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)uel-van-kameroen.htm![]()
Ik cyberpest niet, ik noem je alleen bij je koosnaampjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee ik dreig niet ik vraag gewoon vriendelijk of je op wil houden met dit cyberpesten.![]()
![]()
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik cyberpest niet, ik noem je alleen bij je koosnaampje![]()
Werd direct gepost door ziener Tim86 toenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:17 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)uel-van-kameroen.htm
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat is jouw (objectievequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werd direct gepost door ziener Tim86 toen) gedachte over BEL - USA?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nu ga je wel weer te ver. Ik vind dit echt jammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok dan lekker worstenbroodje van me, zo ken ik je weer![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu ga je wel weer te ver. Ik vind dit echt jammer![]()
Gisteravond was het anders geen probleem...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja lekker worstenbroodje van me!
Dat dit kan in Nederland!![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gisteravond was het anders geen probleem...![]()
![]()
Allicht.
Zin om morgen Messi weer te zien voetballen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |