Je FOK!geslacht veranderen omdat je je schaamt voor de voetbalkennis van je medevrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef lisselotte88 het volgende:
Nu ik Duitsland zie huilen tegen Algerije denk ik dat het heel goed mogelijk is. Nederland speelt net als Algerije reactievoetbal, maar dan veel beter. Bij Algerije ontbreekt het helaas aan echte aanvallers...en die hebben wij wel.
Onze zuid en oost buren
je hebt zelf een FOK!geslachtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je FOK!geslacht veranderen omdat je je schaamt voor de voetbalkennis van je medevrouwen
en waarom niet dit jaar? Ze zijn echt niet slechter dan Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Argentinië etc.quote:
*bentquote:
Dat valt ook onder "ooit op een dag".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:38 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en waarom niet dit jaar? Ze zijn echt niet slechter dan Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Argentinië etc.
De Jong speelt hoogst waarschijnlijk niet meer. Héél misschien een finale denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef Yuhina het volgende:
Veel hangt ook af van de ernst van de blessure van Nigel de Jong. Als hij vanaf de eventuele halve finale weer mee kan doen, heeft Nederland een redelijk goede kans in mijn ogen. Anders een kleine kans, want kans maken ze altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |