Kan ook wel, toch is het achterlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
Gelezen, ze spreken het wel, ze weigeren het gewoon.
Is nu ineens blond zag ik. En ze zingt over dikke lullen.quote:
Ik wist hetquote:
Beter dan jij, Turk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:46 schreef ntm het volgende:
Alsof Nederlanders zo goed Engels kunnen spreken.
Hey maar komop zeg dat zal in Friesland, Groningen of de Achterhoek echt niet anders zijn hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Bredemug het volgende:
Klopt.
Ben vaak naar Zuid Frankrijk geweest, als je een woord Engels spreekt dan kijken ze je aan alsof ze je elk moment willen lynchen. Echt een gigantisch grote kut land.
Ik heb certificaat van Cambridge, advanced Englishquote:
Ja inderdaad, het is een 'gigantisch grote kut land' met die paar slechte ervaringen die jij hebt gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Bredemug het volgende:
Klopt.
Ben vaak naar Zuid Frankrijk geweest, als je een woord Engels spreekt dan kijken ze je aan alsof ze je elk moment willen lynchen. Echt een gigantisch grote kut land.
Oké, naja ik heb mijn diploma middelbare hotelschool niveau 4. En een baan. Jij?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb certificaat van Cambridge, advanced EnglishOp 1 na hoogste taalcursus gedaan via mijn universiteit
Dat papiertje heb ik op de middelbare al gehaald. Stelt verder weinig voor vergeleken met de universitaire Engelse vakkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb certificaat van Cambridge, advanced EnglishOp 1 na hoogste taalcursus gedaan via mijn universiteit
Verder wel eens al is het landschap wel adembenemend alles in het plattenland daar straalt romantiek uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:47 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik wist het
Ik wou er nog neerzetten 'inb4: onterechte klacht want Alizee'.
Taalcursus van een academisch taalcentrum is anders.. ik volg een paar vakken aan de universiteit in het Engels. Zit ik met veel buitenlandse studenten in de klas, best leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dat papiertje heb ik op de middelbare al gehaald. Stelt verder weinig voor vergeleken met de universitaire Engelse vakken.
Ik ben nog bezig met WO bachelorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oké, naja ik heb mijn diploma middelbare hotelschool niveau 4. En een baan. Jij?
Bij buurman Louisiana kun je er op een paar plaatsen prima mee uit de voeten, met Frans. Maar dan heb ik het wel over een relatief klein gebied.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey maar komop zeg dat zal in Friesland, Groningen of de Achterhoek echt niet anders zijn hoor.
Als je in Texas of Essex Frans begint te lullen krijg je ook gewoon de![]()
Ik had het eigenlijk gedaan omdat ik wilde studeren voor half jaar in USA en je moest kunnen aantonen wat je niveau was. Maar ging niet door helaasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nog niks gehad aan je taalcursus dus.
Mijn punt is dat mensen uit de provincie van welk land dan ook vaak niet internationaal georiënteerd zijn en derhalve moeite zullen hebben met elke vreemde taal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij buurman Louisiana kun je er op een paar plaatsen prima mee uit de voeten, met Frans. Maar dan heb ik het wel over een relatief klein gebied.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |