doet holle bolle Gijs spreken of?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Niks over mogen horen bij Efteling Radio.
hahah tering triest volk is het ook.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef MaximumRush het volgende:
Helaas waargebeurd, ben nog steeds kwaad om dat kankerkind. Compleet met trainingspak en Adidas slippers een meisje van 12 slaan.
Echt, ik had niks liever gedaan. Heb alsnog geprobeerd m'n agressie in te houden omdat we daar voor een gezellig dagje waren en ik dit niet door zoiets wilde verpesten. Beveiliging zei dat ze hem daarom ook gelijk eruit zouden zetten en dat als ik hem tegen kwam een paar klappen moest geven en daarna de beveiliging erbij moest roepen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
hahah tering triest volk is het ook.
goed gedaanvolgende keer toch proberen het licht uit zn ogen rammen
haha baasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Echt, ik had niks liever gedaan. Heb alsnog geprobeerd m'n agressie in te houden omdat we daar voor een gezellig dagje waren en ik dit niet door zoiets wilde verpesten. Beveiliging zei dat ze hem daarom ook gelijk eruit zouden zetten en dat als ik hem tegen kwam een paar klappen moest geven en daarna de beveiliging erbij moest roepen.
Ja was wel leuk man. Helaas niet in de python geweest omdat de wachttijd daarvoor net iets te lang was, maar voor de rest overal in geweest. Altijd wel leuk om een dagje te gaan.quote:
Goed gehandeld. Ik ga je alleen aangeven. Jij UI loze.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef MaximumRush het volgende:
Vandaag anderhalf jaar verkering met vriendinnetje dus m'n vriendin kwam op het idee om naar de efteling te gaan. Dus wij naar de efteling en in de rij wachten voor de attracties, want dat moet daar dus. Helemaal vol met scholen die daar op schoolreis waren natuurlijk. In de rij stond een groepje van 5 mocro's voor ons van een jaar of 16 en daarvoor weer een groepje Schotten van een jaar of 12. Die mocro's deden natuurlijk zoals het in de cultuur hoort de hele tijd bij die kinderen klieren. Die kinderen werden steeds kwader en kwader en begonnen ze uit te schelden.
Echt opeens uit het niks haalt 1 van de mannetjes vol op met z'n vuist uit naar het gezicht van een meisje uit de groepje. Echt, ze was maximaal 1,40 m. Dus ik grijp die gast bij z'n keel en leg hem neer. Ik begin tegen hem te schreeuwen dat hij geen meisjes slaat en dat hij fucking hard de lul is nu. Meisje gillend huilen natuurlijk. Begint die gast als een gek tegen me te schreeuwen, wie ik ben en dat soort ongein en dat hij me zometeen wel ziet. De rest van z'n groepje durfde niks meer te zeggen. Ik zei dat als die zo stoer was dat hij me ook zo moest slaan en dat hij wel ziet wat er met hem gebeurde.
Ik hem vastgehouden en beveiliging bij geroepen, gelijk heel de groep uit de efteling gezet. Hij zou me nog wel opwachten op de parkeerplaats.
Helaas niet meer gezien.
Klacht: mocro mannetje niet de gebroken neus gegeven die hij dubbel en dik verdiende.
Klacht 2: al die mensen die me achteraf props kwamen geven, maar toen het gebeurde stilletjes stonden toe te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |