Gek hè, in KLB.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.
Doe jij dat ook niet zeg maar, eh, altijd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.
Ik wou eerst neuken, maar dat vond je ook niet goedquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij komt steeds met ongenuanceerde bullshit en als mensen je dat proberen duidelijk te maken ga je ineens heel raar doenquote:
Ja, erg verrassend. Opvallend gewoon.quote:
Moet jij geen bloemen gaan schikken?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe jij dat ook niet zeg maar, eh, altijd?
Dat heb je nooit gevraagd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wou eerst neuken, maar dat vond je ook niet goed
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in. '
'Het lukte me niet.'
Nou, beter toch.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?Precies, leukere dingen. Nu bij deze studie kan ik ze beide doen, aangezien ik de studie ook leuker vind waardoor het vanzelf gaat.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, erg verrassend. Opvallend gewoon.
[..]
Moet jij geen bloemen gaan schikken?
[..]
Dat heb je nooit gevraagd.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?
Is goed man, je bent cool.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?Precies, leukere dingen. Nu bij deze studie kan ik ze beide doen, aangezien ik de studie ook leuker vind waardoor het vanzelf gaat.
Ja precies. Daarom snap ik ook niet echt hoe voederbietel het nou zo weer probeert krom te praten.quote:
Doe niet zo gaar man.quote:
quote:
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij komt steeds met ongenuanceerde bullshit en als mensen je dat proberen duidelijk te maken ga je ineens heel raar doen
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?Voor de rest loop jij altijd keihard te zuigen op mijn posts omdat je me niet mag, en je vindt het dan vreemd dat ik de discussie vroegtijdig afkap? Leer eens nadenken joh.
Sowieso discussies in KLB.
Ach het zijn er zo veel man, die halen uni niet omdat het te moeilijk is, maken er een stoer verhaal van met stappen, wijven en een chille levensstijl om maar vooral niet naar zichzelf toe te hoeven toegeven dat ze het gewoon qua niveau niet haalde. Daarna gaan ze hbo doen, en daar aarden ze wel. Het is mij allemaal om het even hoor, maar dat stoere gedoe, kom nou, we zijn geen 12 meer.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?Voor de rest loop jij altijd keihard te zuigen op mijn posts omdat je me niet mag, en je vindt het dan vreemd dat ik de discussie vroegtijdig afkap? Leer eens nadenken joh.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?
Als je het zo graag wil weten.quote:
Hmm, dat zijn gewoon smoesjes(maar dat weet je zelf ook). Als je nog niet durft/wil gaan mag je dat best zeggen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik wel zodra ik vertrek een chille levensstijl erop na wil kunnen houden, waarbij het hebben van een papiertje absoluut helpt bij het vinden van een leuke baan met leuk salaris.
Waarvan ik het geld dan weer kan gebruiken om die chille levensstijl te houden.
Boeie, iedereen hier doet stoer.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel man, die halen uni niet omdat het te moeilijk is, maken er een stoer verhaal van met stappen, wijven en een chille levensstijl om maar vooral niet naar zichzelf toe te hoeven toegeven dat ze het gewoon qua niveau niet haalde. Daarna gaan ze hbo doen, en daar aarden ze wel. Het is mij allemaal om het even hoor, maar dat stoere gedoe, kom nou, we zijn geen 12 meer.
Oh, je zei eerst WAO, daarom de verwarring.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je het zo graag wil weten.Het ging erom dat je in balans moet leven of zo. Je mag evenveel teren op de maatschappij als je bijdraagt. Loonbelasting is zo'n beetje de meeste belasting die je over je leven gaat betalen, samen met inkomstenbelasting. Daarom heeft het een verband met de AOW.
Oh, zo. Dat is fout ja, sorry.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, je zei eerst WAO, daarom de verwarring.
Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?quote:
Ja jouw houding staat me niet aan. Hoe ik het lees is "kijk mij uni doen en slim zijn". Terwijl je gewoon goed kan leren, en verder gewoon dom bent. Ik ben benieuwd wat jij gaat doen na die universiteit. Ik kan er ook helemaal naast zitten en verkeerd lezen zo via het internet maar ik betwijfel het. Dat is inderdaad de reden dat ik op jou in ga ja, zoals ook op veel andere mensen trouwens. Je kan ook gewoon een keer zeggen dat iemand gelijk heeft in plaats van iets te zeggen als "KLB op zijn bestquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn gewoon smoesjes(maar dat weet je zelf ook). Als je nog niet durft/wil gaan mag je dat best zeggen hoor.
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.quote:
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Zo rollen wij hier gewoon jatogquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Echte avonturier dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
Iedereen gelijk, iedereen rijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.
geen gezeik iedereen rijkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen gelijk, iedereen rijk.
Eigenlijk arm dan, maar ja.
Sowieso: mensen die dat niet doenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik bevaar zeker ook wel de rode zee ja.
Iewl.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, in poep roeren, dat is fris.
Je moet het eerst uitspoelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen ja.quote:
Is niet gewoon bloed, is gewoon een hele freaking wand van cellen die zich even los maakt. Like the vagina sheds its skin.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat kan niet met 2 druppels bloed of wat?
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
Verkeerde tabblad?quote:
quote:
Daarom moet je ook mooie vrouwen neuken, die poepen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.
quote:
Van kansloze zolderautisten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
ja daar komt het wel op neerquote:
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar waarom niet meteen?
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Het eerstequote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te sherlocken, veel te confronterend.
Je punt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
Eh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.
Wie?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ik een illusie ben. [ afbeelding ]
dat heb ik al verteld.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb.
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dat heb ik al verteld.
[..]
[..]Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb, en dat is helemaal geen probleem want ik geniet van studeren en mijn studie.
Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Sowieso een kad dan. Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.quote:
Monsantoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.
Ik ook. Als het ergens in Nederland is hadden jullie wellicht gelijk, maar ik zou er niet vanuit gaan. Behalve mijn ouders en vrienden heb ik niets in Nederland waar ik waarde aan hecht. Nieuwe vrienden heb je zo gemaakt en mijn ouders komen maar langs. Zijn toch al met pensioen en op hun zak babyboomgeld aan het zitten dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier tegen in moet gaan.
* Triptamine2 pakt popcornquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haten op genetische modificatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgr
Hij is ook nog geen academicus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
Wat ben je toch een paranoïde tokkie die enkel slecht in de wereld ziet, dat je maakt je geen waardige discussiepartner, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |