Eh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.
Wie?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ik een illusie ben. [ afbeelding ]
dat heb ik al verteld.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb.
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dat heb ik al verteld.
[..]
[..]Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb, en dat is helemaal geen probleem want ik geniet van studeren en mijn studie.
Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Sowieso een kad dan. Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.quote:
Monsantoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.
Ik ook. Als het ergens in Nederland is hadden jullie wellicht gelijk, maar ik zou er niet vanuit gaan. Behalve mijn ouders en vrienden heb ik niets in Nederland waar ik waarde aan hecht. Nieuwe vrienden heb je zo gemaakt en mijn ouders komen maar langs. Zijn toch al met pensioen en op hun zak babyboomgeld aan het zitten dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier tegen in moet gaan.
* Triptamine2 pakt popcornquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haten op genetische modificatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgr
Hij is ook nog geen academicus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
Wat ben je toch een paranoïde tokkie die enkel slecht in de wereld ziet, dat je maakt je geen waardige discussiepartner, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |