Verkeerde tabblad?quote:
quote:
Daarom moet je ook mooie vrouwen neuken, die poepen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, in poep roeren, dat is fris.
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.
quote:
Van kansloze zolderautisten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
ja daar komt het wel op neerquote:
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar waarom niet meteen?
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Het eerstequote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te sherlocken, veel te confronterend.
Je punt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |