Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?quote:
Ja jouw houding staat me niet aan. Hoe ik het lees is "kijk mij uni doen en slim zijn". Terwijl je gewoon goed kan leren, en verder gewoon dom bent. Ik ben benieuwd wat jij gaat doen na die universiteit. Ik kan er ook helemaal naast zitten en verkeerd lezen zo via het internet maar ik betwijfel het. Dat is inderdaad de reden dat ik op jou in ga ja, zoals ook op veel andere mensen trouwens. Je kan ook gewoon een keer zeggen dat iemand gelijk heeft in plaats van iets te zeggen als "KLB op zijn bestquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?Voor de rest loop jij altijd keihard te zuigen op mijn posts omdat je me niet mag, en je vindt het dan vreemd dat ik de discussie vroegtijdig afkap? Leer eens nadenken joh.
Sowieso discussies in KLB.
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn gewoon smoesjes(maar dat weet je zelf ook). Als je nog niet durft/wil gaan mag je dat best zeggen hoor.
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.quote:
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Zo rollen wij hier gewoon jatogquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Echte avonturier dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
Iedereen gelijk, iedereen rijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.
geen gezeik iedereen rijkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen gelijk, iedereen rijk.
Eigenlijk arm dan, maar ja.
Sowieso: mensen die dat niet doenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik bevaar zeker ook wel de rode zee ja.
Iewl.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, in poep roeren, dat is fris.
Je moet het eerst uitspoelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, in poep roeren, dat is fris.
Ga ik meteen doen ja.quote:
Is niet gewoon bloed, is gewoon een hele freaking wand van cellen die zich even los maakt. Like the vagina sheds its skin.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat kan niet met 2 druppels bloed of wat?
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |