Hoeft ook niet je kunt het hier neer zetten en je goed voelen, zodat je met een goed gevoel verder kan met je dag want je hebt je de moeite gedaan en geprobeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Dit wordt 'em niet, een klb meet lijkt al niet eens van de grond te komen, laat staan een klb demonstratie.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Dit wordt 'em niet, een klb meet lijkt al niet eens van de grond te komen, laat staan een klb demonstratie.
Iets serieus nemen op FOK!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
Tevens, geloof je echt dat die gozer in het gevang zit? Wedden dat hij gewoon op vakantie is.
quote:
Waarom zou je dat willen? Lekker met alleen maar gasten die niet interessant zijn in het echte leven op terrasje en over andere fokkers roddelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Bij gebrek om iemand IRL serieus te nemen moet het maar.quote:
Ik zou ook niet met jou willen meeten inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Lekker met alleen maar gasten die niet interessant zijn in het echte leven op terrasje en over andere fokkers roddelen.
Terecht. Denk niet dat wij goed met elkaar kunnen opschieten. Tenzij we gewoon volledig onszelf onder tafel zuipen, dan wordt het wellicht nog wat, maar dat doe ik liever met andere mensen dan klb'rs.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met jou willen meeten inderdaad.
Komt goed boyquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij gebrek om iemand IRL serieus te nemen moet het maar.
Ik drink niet, dit wordt 'em dus inderdaad niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Terecht. Denk niet dat wij goed met elkaar kunnen opschieten. Tenzij we gewoon volledig onszelf onder tafel zuipen, dan wordt het wellicht nog wat, maar dat doe ik liever met andere mensen dan klb'rs.
Ohjee, daar gaan we al.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink niet, dit wordt 'em dus inderdaad niet.
U wot m8?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink niet, dit wordt 'em dus inderdaad niet.
quote:
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.quote:
Nou snap ik waarom je zoveel in KLB zit.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.
Niet iedere avond AH Basic biertjes klappen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.
Jij studeerde in Delft toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere avond AH Basic biertjes klappen.
[ afbeelding ]
Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?quote:
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee man vorige was veel beterquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Denken dat ik homo ben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjesquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.
Idk, drink het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Jou is het anders nog niet gelukt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Verraderquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamen
Ahh, een halve Leienaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjes
Veel plezier.
[..]
Idk, drink het niet.
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf wetenquote:
Is haram dit sahbiquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf weten
alleen allah kan oordelenquote:
La Chouffe, Karmeliet, Bernardus Tripel, Hertog Jan Grand Prestige en pils.quote:
Scherp.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom misschien wel, misschien niet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit die twee magische woorden gebruikt schat.
Lol, nope, bedankt maar nee.quote:
Ik wou nou juist weten welk pils je dronk, of bestaat het grootste gedeelte van je bierconsumptie uit die eerstgenoemde merken?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
La Chouffe, Karmeliet, Bernardus Tripel, Hertog Jan Grand Prestige en pils.
Ja. Pils is meestal Hertog Jan. Maar boeit niet zo, smaakt toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wou nou juist weten welk pils je dronk, of bestaat het grootste gedeelte van je bierconsumptie uit die eerstgenoemde merken?
Wat een leven.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Pils is meestal Hertog Jan. Maar boeit niet zo, smaakt toch allemaal hetzelfde.
Daar moet een t.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je speelt hard to get, dat betekend dat je me echt graag wil.
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.quote:
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Scherp.
Nog een keer een papier maché geit gejat op een feestje van life in Leiden ooit.mooie tijden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.
Je mist een punt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hier knap ik toch echt een beetje op af hoor, spellingfoutjes verbeteren
Zijn moeder was anders wel lekker nat.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.
Ja succes. Die geit is met oud en nieuw ritueel verbrand.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.
Corpsball roleplayquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.
25 zweepslagen en 10 jaar celquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal dp vrijdag snitchen bij de Imam.
'Een bestuur' , studentenzelfbestuur, ik zeg het je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denken dat studieverenigingen iets met het corps te maken hebben.
Lol, nope. Dragqueenbingo, kom nou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
Rezania zit jij dan bij outside of dat niet?
Rezania zit meestal inside het hele corps.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
Rezania zit jij dan bij outside of dat niet?
inb4 'hbo is geen studeren'quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, als het goed is.
Met mbo bloemschikken? Ben trots op je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe moeten we je voortaan noemen? Dr. voederbietel, of misschien Ir. Voederbietel?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
DSCquote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rezania zit meestal inside het hele corps.
Ing.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe moeten we je voortaan noemen? Dr. voederbietel, of misschien Ir. Voederbietel?
Ik krijg echt zin om je stokslagen te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om je stokslagen te geven.
Je mist een hoofdletter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zo sterk deze grap.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met mbo bloemschikken? Ben trots op je.
Die bingo is echt hilarisch man.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol, nope. Dragqueenbingo, kom nou.!
Waarom?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat wordt ook mijn titel aangezien ik van de TU afgeschopt ben.
Die tattoo'squote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo sterk als mijn liefde voor jouw vooroordelen.quote:
Je bent er bekend mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die bingo is echt hilarisch man.Zo awkward voor degene die wint.
![]()
Niks mis mee. Ik heb er naar het atheneum eigenlijk bewust gekozen om niet naar de uni te gaan, leek me niet goed bij me passen, ik denk ook dat ik daar wel gelijk in heb gehad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:
Jongen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje broeder.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo sterk als mijn liefde voor jouw vooroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |