Shiiiit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, alles onder de knie ging de ene kant op, alles boven de knie ging mee met de heftruck.![]()
Oh nu je het zegt, dit was ongeveer een maand nadat ik iemand zijn benen verbrijzeld heb zien worden door zo'n apparaat. Nooit zoveel bloed gezien.
Ik was er net twee weken of zo. "Woooow moet je komen kijken!"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiiit.![]()
Wat. The. Fuck.
Vertel het verhaal dan.
Haha fuck, zou echt helemaal gek worden als ik dat zou zien. Tering.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was er net twee weken of zo. "Woooow moet je komen kijken!"
Dat verwachtte ik niet zo.Precies over beide knieën en alles.
Wow deze badboy.quote:
Goed verhaal, zou nog een keer lezen/10.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
Oh het verhaal. Ik was gewoon aan het werk in een kantoortje wat aan een fabriekshal lag, maar omdat ik niet de flauwste ben hielp ik de gasten van de productie soms ook eens mee want dat was wel lachen en aardige mensen en alles.
Toen was ik een keer aan het rondlopen, komt een collega ineens naar me toe gerend met "ooooh fuck! gast wtf is dit, moet je daar eens gaan kijken!" Dus ik dacht dat het een geintje of zo was, ik haalde wat koffie, pakte mijn bekertje en ging eens kijken waar het om ging. Zie ik ineens iets van zeven man totaal in paniek en een andere gast zat keihard te huilen of iets wat erop leek in een hoekje. Een collega was veteraan dus deed zijn riem af en bond deze om zijn ene been, een andere collega gaf zijn riem voor het andere been.
Ik liet mijn koffie vallen en ging erop af om te vragen of ik iets kon doen, ik moest de laaddeur openmaken zodat de ambulance binnen kon komen. Ik denk dat het tien minuten geduurd heeft voor de ambulance binnenkwam, ik bood nog aan te helpen en ik moest de afdelingsleider waarschuwen die van niks wist op zijn kantoor. Ik ernaartoe gerend, gezegd wat er aan de hand was. Toen ik terug kwam was de ambulance al weg.
Pas later kwam ik erachter dat de rode voetstappen best wel verspreid waren door de hele hal. Die paniek zeg, en dat om half vier in de ochtend.
Zit nu in een rolstoel en hoeft niet meer te werken, is goed aangekomen bij het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou nog een keer lezen/10.
Hoe is het afgelopen met die vent?
past bij m'n uiterlijkquote:
Is er een kans dat hij ooit weer kan lopen? Of is het echt einde verhaal en rip benen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zit nu in een rolstoel en hoeft niet meer te werken, is goed aangekomen bij het ziekenhuis.
Je chick heeft goede bips.quote:
Nou ja, knieën waren totaal aan gort, dus onder de knie zit niks meer bij hem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er een kans dat hij ooit weer kan lopen? Of is het echt einde verhaal en rip benen?
Ripquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, knieën waren totaal aan gort, dus onder de knie zit niks meer bij hem.
Midden in de nacht zin hebben in chocola.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chocola maar heb geen chocola in huis. Kutleven.
Sowieso zin hebben in chocola. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Midden in de nacht zin hebben in chocola.
Ja, het is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Midden in de nacht zin hebben in chocola.
Ik ben geen fan van chocola.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, wist niet dat jullie daar zo van slag raakten.
Ik vind het wel lekker maar ook niet meer dan een paar happen, als ik er meer van eet dan word ik al snel misselijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zin hebben in chocola. Ik kan daar niet mee omgaan.
Geeft niet, alles onder controle.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, wist niet dat jullie daar zo van slag raakten.
Ik wel. Behalve witte chocola, daar ben ik niet zo weg van.quote:
Ik vind het niet eens lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker maar ook niet meer dan een paar happen, als ik er meer van eet dan word ik al snel misselijk.
Wow, dat is wel apart. In mijn omgeving heb je van die halfgare mensen die helemaal geil worden daarvan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel. Behalve witte chocola, daar ben ik niet zo weg van.
Mij maak je blijer met melkchocolade met hazelnoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wow, dat is wel apart. In mijn omgeving heb je van die halfgare mensen die helemaal geil worden daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |