Eens. Boeit me niet/weinig wat die gasten in het Midden-Oosten uitvreten, hun land cq kalifaat. Maar deze gedachtes graag niet in Nederland.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gasten geven aan dat ze zelf weg willen naar hun kalifaat. Ik zou zeggen ... help ze een handje en geef ze een enkeltje.
Ik ben het zeker met je eens dat het gedachtegoed van ISIS niet tof is. Graag zie ik die gasten ook bestreden. Ik denk enkel niet dat je ISIS treft door in Nederland mensen op te pakken om een idee terwijl ze de actie niet uitgevoerd hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:25 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn post eerder in dit topic dan? Heb je er niet over gehoord.
De AIVD mag jou ook wel eens in de gaten houden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De AIVD zal ze heus wel goed in de gaten houden.
doen ze vast al welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De AIVD mag jou ook wel eens in de gaten houden.
J jammer he?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nee, correct. Maar hoe moet je in godsnaam ISIS-sympathisanten dan wel aanpakken? Zomaar in de cel flikkeren kan niet door die verdomde rechtsstaat.
Omdat we bang moeten wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:35 schreef Ludd het volgende:
Ik vraag me af waarom zulke mensen een podium krijgen. Overigens wel grappig dat die gast eerst had gezegd uit Nederland te vertrekken zodra het kalifaat gesticht zou zijn, maar nu het zover is gaat hij toch niet.
Vreemd, zou hij het dan toch naar zijn zin hebben in Nederland?
Het enige voor wie dit beangstigend is, is voor gematigde moslims omdat Henk en Ingrid wellicht denken dat die Isis-aanhangers representatief zijn voor alle moslims.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:02 schreef Gulmez het volgende:
inderdaad mensen die discrimineren moeten gewoon een maand intrekken in een turkse gezin in turkije kan je zien hoe de turken leven gastvrij zijn en dat er in heel turkije nooit ene bom omploft ondanks het moslimland is
In Turkije ontploffen regelmatig bommen, als is dat vaak door linkse groeperingen/separatisten en niet door moslims.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:02 schreef Gulmez het volgende:
inderdaad mensen die discrimineren moeten gewoon een maand intrekken in een turkse gezin in turkije kan je zien hoe de turken leven gastvrij zijn en dat er in heel turkije nooit ene bom omploft ondanks het moslimland is
Dit is een serieus topic. Wegwezen teringtroll.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
euroepanen liggen met hun blote tieten op het strand in turkije net zoals russen maar turken zijn liberaal en steeds meer overlast door de zelfde groep met drankgebruik schreeuwen ongelukken en pedo's maaar turken zijn liberaler
en ten slotte het conflict in syrie heeft te maken met een ruzie tussen Iran en Saudi arabia die jihadstrijders worden de aandacht op gelegd terwijl de grote mannen waar het echt om gaat barkies per uur naar binnen sleppen vooor eeeen 4e vrouw
Alles moet bespreekbaar zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Oh. Trap diegene Nederland maar uit.
Over bepaalde dingen moet je niet willen discussiėren. De ISIS is er 1 van. Dergelijke lui en gedachtengoed moet je verdelgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |