Ik heb de uitzending niet gezien, maar als hij letterlijk heeft zegt: 'Kom naar ISIS, krijg een wapen en vermoord daarmee mensen', dan zou 'ie opgehaald zijn door de politie in die tv uitzending.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd op basis waarvan je denkt dat hij niet jongeren oproept zich bij ISIS aan te sluiten (en dus te moorden).
Ja gast, snap ik ook nog wel he.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending niet gezien, maar als hij letterlijk heeft zegt: 'Kom naar ISIS, krijg een wapen en vermoord daarmee mensen', dan zou 'ie opgehaald zijn door de politie in die tv uitzending.
Dus je wilt iemand oppakken omdat je vermoedt dat 'ie op straat soms dingen zegt die tegen de regels zijn? Zonder enig bewijs?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja gast, snap ik ook nog wel he.
Ik bedoel meer wat die flippo op straat enzo loopt de verkondigen, buiten het zicht van de camera's.. kwam op mij over als een erg gevaarlijke man iig..
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand oppakken omdat je vermoedt dat 'ie op straat soms dingen zegt die tegen de regels zijn? Zonder enig bewijs?
Gewoon een enkeltje naar hun fijne kalifaat lijkt me prima. Ik pleit zelfs voor een subsidie hierop.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Confetti het volgende:
Ik hoop dat ze die sub-mensen boven de oceaan van een vliegtuig gooien. De rechtsstaat is niet voldoende bewapend tegenover dit soort terrorisme.
Inderdaad. De groeten en tot nooit.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een enkeltje naar hun fijne kalifaat lijkt me prima. Ik pleit zelfs voor een subsidie hierop.
Hoe ben je van plan deze mensen te identificeren?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een enkeltje naar hun fijne kalifaat lijkt me prima. Ik pleit zelfs voor een subsidie hierop.
Bedankt man heb wel interesse kut jihadisten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1430023
Aanmeldingsdag organiseren op Schiphol. Vliegtuig of 3 klaarzetten en iedereen die naar dat mongolen kalifaat wilt rot maar op. Krijgen ze van mij 500 euro mee. Doei he. Met de zekerheid dat zij en hun familie NOOIT meer Nederland in mogen..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan deze mensen te identificeren?
Ze flirten openlijk met IS. Ze gebruiken hun vlag notabene. Hallo.. hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan deze mensen te identificeren?
Ik heb een grote Sovjet vlag op m'n kamer, moet ik nu opgepakt worden omdat ik de goelag steun?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze flirten openlijk met IS. Ze gebruiken hun vlag notabene. Hallo.. hoe duidelijk wil je het hebben?
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Aanmeldingsdag organiseren op Schiphol. Vliegtuig of 3 klaarzetten en iedereen die naar dat mongolen kalifaat wilt rot maar op. Krijgen ze van mij 500 euro mee. Doei he. Met de zekerheid dat zij en hun familie NOOIT meer Nederland in mogen..
Voederbietel wil liever wachten tot ze een overduidelijk strafbaar feit plegen. Zoiets lijkt mij dan (het beramen van) een aanslag. Zou ik het niet op gokken. Gezwellen zsm wegsnijden..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze flirten openlijk met IS. Ze gebruiken hun vlag notabene. Hallo.. hoe duidelijk wil je het hebben?
Dat is geen reële dreiging he.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een grote Sovjet vlag op m'n kamer, moet ik nu opgepakt worden omdat ik de goelag steun?
Dat was natuurlijk niet serieus, maar ik vind dit soort mensen een reële bedreiging voor de Nederlandse samenleving als zodanig.quote:
De nazaten van de Sovjets zijn anders wel mooi Oekraïne binnen gevallen.quote:
Maar je vind mensen oppakken voor iets wat ze niet gedaan hebben geen bedrieing voor de Nederlandse samenleving?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet serieus, maar ik vind dit soort mensen een reële bedreiging voor de Nederlandse samenleving als zodanig.
Ik ben 20, jij?
Je begrijpt me wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De nazaten van de Sovjets zijn anders wel mooi Oekraïne binnen gevallen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De nazaten van de Sovjets zijn anders wel mooi Oekraïne binnen gevallen.
Wat vind je van mijn post eerder in dit topic dan? Heb je er niet over gehoord.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je dom uit je nek lult.
Waarom moet dit een trollactie zijn? Een ideaal kun je niet bestraffen, dat is het hele punt. Je kunt enkel onrechtmatige acties bestraffen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef bamibij het volgende:
[..]ga er vanuit dat dit een trollreactie is maar ok; niet vanuit het ideaal van t communisme/ goelag
Die gasten geven aan dat ze zelf weg willen naar hun kalifaat. Ik zou zeggen ... help ze een handje en geef ze een enkeltje.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je dom uit je nek lult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |