Ook weer zo. Al moet je je afvragen of wel lang moet wachten met (hard) ingrijpen voordat het te laat is.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ISIS is relatief jong, die jongens die daar heen gaan relatief oud.
Ik denk dat die extremistische gedenkwijzes die jongens een duidelijke identiteit geeft, hetgeen ze hier ontbreekt. Nou is thee drinken natuurlijk niet de oplossing, maar deze jongens tot para's verklaren werkt denk ik averechts
Item over de besparing op de AIVD nog gezienquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De AIVD zal ze heus wel goed in de gaten houden.
Als ze dingen doen die niet volgens de wet zijn, worden ze aangepakt. Je kan gelukkig iemand niet oppakken voor z'n ideeën.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ook weer zo. Al moet je je afvragen of wel lang moet wachten met (hard) ingrijpen voordat het te laat is.
Jup, maar er wordt dus al 25 miljoen minder bespaard.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Item over de besparing op de AIVD nog gezien
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in de AIVD.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
De AIVD zal ze heus wel goed in de gaten houden.
Dat kan.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in de AIVD.
Valt dit niet onderhand onder haatzaaierij?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ze dingen doen die niet volgens de wet zijn, worden ze aangepakt. Je kan gelukkig iemand niet oppakken voor z'n ideeën.
Zeggen dat je een eigen staat wilt? Gelukkig niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Valt dit niet onderhand onder haatzaaierij?
Dan zouden ze half Friesland op moeten sluiten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeggen dat je een eigen staat wilt? Gelukkig niet.
En de leden van de nieuwe PSP.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zouden ze half Friesland op moeten sluiten.
Precies.quote:
Nou ben ik normaal gesproken heel genuanceerd enzo hoor. Maar eh hij zei letterlijk 'ik ben niet op de hoogte van moorden door ISIS'. Verraadt dat niet een pietsie deze kansenjongere zijn insteek?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
Zeggen dat je een eigen staat wilt? Gelukkig niet.
Zolang die kerel niet oproept om mensen te vermoorden is er niks aan de hand.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou ben ik normaal gesproken heel genuanceerd enzo hoor. Maar eh hij zei letterlijk 'ik ben niet op de hoogte van moorden door ISIS'. Verraadt dat niet een pietsie deze kansenjongere zijn insteek?
De sharia mogen ze van mij in alle moslimlanden invoeren, hun land, hun regels. Maar dergelijk achterlijk gedachtegoed graag niet actief in Nederland verspreiden of dit toestaan onder het mom 'alles moet kunnen'..
Al zal hij wel in de gaten gehouden worden de komende tijd, denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang die kerel niet oproept om mensen te vermoorden is er niks aan de hand.
Beetje waterpijp roken onder een dadelboom, paar mooie Arabische vrouwen, niet gek broeder, niet gek.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
Misschien kunnen wij ook een deel van Irak of Syrië overnemen? Gewoon tussen alle chaos een stuk claimen en wat huurlingen inhuren om ons te beschermen.
Ja toch.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje waterpijp roken onder een dadelboom, paar mooie Arabische vrouwen, niet gek broeder, niet gek.
Als je naar de ideeën en verplichte leefwijze van het kalifaat (gebasseerd op de sharia) kijkt wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef bamibij het volgende:
[..]
Valt dit niet onderhand onder haatzaaierij?
Wátquote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang die kerel niet oproept om mensen te vermoorden is er niks aan de hand.
1 Hij moet dat vrij letterlijk zeggen. Als 'ie zegt dat 'ie een islamitische staat wil stichten zonder daar bij te zeggen dat 'ie specifieke mensen er voor wil vermoorden, of andere mensen daartoe oproept, is er zover ik weet niks aan de hand.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wát
1. Hij hoeft het niet letterlijk te zeggen, maar kan bepaalde beïnvloedbare gasten ook dusdanig beïnvloeden dat ze flippen.
2. Bron dat hij dit niet doet? Ik kan niet bewijzen dat hij het wél doet helaas, maar erg veel reden om op de goedheid van deze meneer te vertrouwen is er niet he..
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Confetti het volgende:
Ik hoop dat ze die sub-mensen boven de oceaan van een vliegtuig gooien. De rechtsstaat is niet voldoende bewapend tegenover dit soort terrorisme.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Enchanter het volgende:
Kunnen we niet ergens een Argentijnse piloot inhuren voor dit ongedierte ?
Ik ben erg benieuwd op basis waarvan je denkt dat hij niet jongeren oproept zich bij ISIS aan te sluiten (en dus te moorden).quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
2 Hoe kan ik nou een bron geven van iets wat niet gebeurd?
Welnee, die kans laten ze echt niet liggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoe zal je als homo in zo'n kalifaat leven? Niet, want je wordt geëxecuteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |