Luister even naar die baardmans die nu staat te praten.. Wat een tyfusmongool, echt waar. Ik houd hier echt niet van man...quote:
Heb het nu opstaan, maar heb het al gemist denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
Luister even naar die baardmans die nu staat te praten.. Wat een tyfusmongool, echt waar. Ik houd hier echt niet van man...
Hij heeft net zn commentaar gegeven man, nu zit alleen die Plasterk er nog..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb het nu opstaan, maar heb het al gemist denk ik.
Met fluwelen handschoentjes aanpakken zulke figuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
Oh dat was net wel een beetje een rare gast
'Ik ken de verhalen over moorden door ISIS niet'quote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
Oh dat was net wel een beetje een rare gast
Liever afknallen voordat ze jou afknallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met fluwelen handschoentjes aanpakken zulke figuren.
Dit slaat uiteraard ook nergens op.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Liever afknallen voordat ze jou afknallen.
Jaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef TwisterNederland het volgende:
Item niet gezien.
ISIS sympathisant?
godverdommequote:
Oh. Trap diegene Nederland maar uit.quote:
Die fles ziet er wel zwaar toegetakeld uit. Zou hij daarop zijn woedeaanvallen botgevierd hebben?quote:
er zit ook een gat in de muurquote:Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die fles ziet er wel zwaar toegetakeld uit. Zou hij daarop zijn woedeaanvallen botgevierd hebben?
Nee, correct. Maar hoe moet je in godsnaam ISIS-sympathisanten dan wel aanpakken? Zomaar in de cel flikkeren kan niet door die verdomde rechtsstaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |