Nee. Althans, dan komt 'ie in de tuin van de onderburen te staan en dat lijkt me geen succes.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:49 schreef Resistor het volgende:
Geen ervaring mee, maar geen ruimte voor een http://www.pakketjesbus.nl/ ?
Kialapunten zitten bij mij in de buurt in winkels die alleen op kantooruren open zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef Synasthesia het volgende:
Kiala werkt perfect, zowel voor verzenden als ontvangen.
Een accountje aanmaken op de website en je kan alles online regelen.
Verzending aanmaken, naar welk Kiala-punt, wie de ontvanger is etc. allemaal opgeven, dan betalen en de ontvangen barcode uitprinten op je pakket plakken en het pakket afgeven op het Kiala-punt.
Ontvangen precies hetzelfde, je krijgt een mail als er een zending is aangemaakt door de verzender, vervolgens weer een mail als het op het kiala-punt is afgegeven en weer een mail als je pakket klaar staat bij jouw kiala-punt en deze kun je dan met legitimatie afhalen.
Ik persoonlijk snap niet waarom Kiala nog vrij weinig gebruikt wordt, er zit bij bijna iedereen wel een Kiala-punt om de hoek en het is nog goedkoper ook.
Kiala duurt 4-5 werkdagen, postnl is de volgende dag in huis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef dotKoen het volgende:
Ik persoonlijk snap niet waarom Kiala nog vrij weinig gebruikt wordt, er zit bij bijna iedereen wel een Kiala-punt om de hoek en het is nog goedkoper ook.
Hier gaat iets mis met het quoten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kiala duurt 4-5 werkdagen, postnl is de volgende dag in huis.
quote:
Mijn god.quote:ik had mij overlaten halen om de gekochte sony toren met speakers via kiala te laten verzenden en heb daar mee ingestemd en ja na bijna een week kwam het pakket aan die tijd had ik geen probleem mee daarom verstuur je met kiala het is goedkoper dus het mag wat langer duren tot zover geen problemen ik kreeg een mail dat de 2 pakketten er waren want het woog 22 kg samen en de verzender heeft er in de winkel van het kiala punt 2 pakketten van gemaakt dat kon makkelijk want het zat in 2 banane dozen die dicht en aan elkaar geknoopt waren met wit touw de winkelier heeft hem geholpen door het ene pakket met doorzichtig tape dicht te plakken en mijn verzender heeft de andere bananedoos met het witte touw weer dicht geknoopt zodat het 2 pakketten werden pakket 1 met versterker en cd speler met nummer 1Z0944916861685379 en pakket 2 met boxen en tuner met verzendnummer 1Z0944916861042321 dinsdag 20 januari 2015 heb ik ze gehaald en zei tegen de verkoper van het kiala punt gelijk al hier kan niet alles inzitten daar waren de pakketten te klein voor in ieder geval bij het uit pakken thuis kwam mijn vermoeden tot zijn recht de tuner ontbrak uit pakket 2 en de speakers waren beschadigd en het witte touw was weg en vervangen door bruine tape toen ik het andere pakket uitpakte vielen de onderdelen van de cd speler er al uit die was echt helemaal geplet de versterker was nog heel maar doet niks meer nu ik heb dezelfde avond officieel via de kiala site een klacht ingediend voor beide pakketten ik heb niet eens een bevestiging van de klacht gehad en nu een dikke week later nog niks gehoord dus ben terug gegaan naar het kiala punt en heb hun rechtstreekse nummer gevraagt van de klantenservice van kiala omdat je die nergens op de site kunt vinden en die blijkt nu net niet te werken ik ben nog steeds in afwachting maar heb nog nooit zo slecht de pakketten binnen gekregen ik heb 2 getuigen van de beide kiala punten ze kunnen zich de pakketten nog goed herinneren maar voor mij eerst geen kiala meer het is wat goedkoper maar zit nu wel met een schadepost van 150 euro en geen reactie van hun kant daar zijn ze net zo traag in als met hun verzending
voor 2.50 extra komt PostNL het afhalen en printen zij de code. Verzenden kost dan 8.45. Daar maar voor gegaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan print jij het uit en stuur je het naar de verkoper op?
Ah kijk, dat is mooiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
voor 2.50 extra komt PostNL het afhalen en printen zij de code. Verzenden kost dan 8.45. Daar maar voor gegaan.
Dit ja. En hun klantenservice is ook volledig incompetent. Ik heb nu al drie keer uit moeten leggen dat je pakjes direct naar het postkantoor kan sturen met online verzendservice. Probleem is alleen dat hun systeem niet werkt en de ontvanger geen bericht krijgt als het pakje af te halen is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef vaduz het volgende:
Ware het niet dat pakketbezorgers er alles aan doen om maar van hun pakje af te komen en het bruutweg negeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |