abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149960215
Geen ervaring mee, maar geen ruimte voor een http://www.pakketjesbus.nl/ ?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_149961189
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:49 schreef Resistor het volgende:
Geen ervaring mee, maar geen ruimte voor een http://www.pakketjesbus.nl/ ?
Nee. Althans, dan komt 'ie in de tuin van de onderburen te staan en dat lijkt me geen succes.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_149979861
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 15:36 schreef Synasthesia het volgende:
Kiala werkt perfect, zowel voor verzenden als ontvangen.
Een accountje aanmaken op de website en je kan alles online regelen.
Verzending aanmaken, naar welk Kiala-punt, wie de ontvanger is etc. allemaal opgeven, dan betalen en de ontvangen barcode uitprinten op je pakket plakken en het pakket afgeven op het Kiala-punt.

Ontvangen precies hetzelfde, je krijgt een mail als er een zending is aangemaakt door de verzender, vervolgens weer een mail als het op het kiala-punt is afgegeven en weer een mail als je pakket klaar staat bij jouw kiala-punt en deze kun je dan met legitimatie afhalen.

Ik persoonlijk snap niet waarom Kiala nog vrij weinig gebruikt wordt, er zit bij bijna iedereen wel een Kiala-punt om de hoek en het is nog goedkoper ook.
Kialapunten zitten bij mij in de buurt in winkels die alleen op kantooruren open zijn :')
pi_149980003
Hmm, das minder, hier bij 2 supermarkten die beide tot 21:00 open zijn
pi_149980069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:44 schreef dotKoen het volgende:
Ik persoonlijk snap niet waarom Kiala nog vrij weinig gebruikt wordt, er zit bij bijna iedereen wel een Kiala-punt om de hoek en het is nog goedkoper ook.
Kiala duurt 4-5 werkdagen, postnl is de volgende dag in huis.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_149980080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 09:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kiala duurt 4-5 werkdagen, postnl is de volgende dag in huis.
Hier gaat iets mis met het quoten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 10:06:52 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149980353
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149980484
quote:
:')

quote:
ik had mij overlaten halen om de gekochte sony toren met speakers via kiala te laten verzenden en heb daar mee ingestemd en ja na bijna een week kwam het pakket aan die tijd had ik geen probleem mee daarom verstuur je met kiala het is goedkoper dus het mag wat langer duren tot zover geen problemen ik kreeg een mail dat de 2 pakketten er waren want het woog 22 kg samen en de verzender heeft er in de winkel van het kiala punt 2 pakketten van gemaakt dat kon makkelijk want het zat in 2 banane dozen die dicht en aan elkaar geknoopt waren met wit touw de winkelier heeft hem geholpen door het ene pakket met doorzichtig tape dicht te plakken en mijn verzender heeft de andere bananedoos met het witte touw weer dicht geknoopt zodat het 2 pakketten werden pakket 1 met versterker en cd speler met nummer 1Z0944916861685379 en pakket 2 met boxen en tuner met verzendnummer 1Z0944916861042321 dinsdag 20 januari 2015 heb ik ze gehaald en zei tegen de verkoper van het kiala punt gelijk al hier kan niet alles inzitten daar waren de pakketten te klein voor in ieder geval bij het uit pakken thuis kwam mijn vermoeden tot zijn recht de tuner ontbrak uit pakket 2 en de speakers waren beschadigd en het witte touw was weg en vervangen door bruine tape toen ik het andere pakket uitpakte vielen de onderdelen van de cd speler er al uit die was echt helemaal geplet de versterker was nog heel maar doet niks meer nu ik heb dezelfde avond officieel via de kiala site een klacht ingediend voor beide pakketten ik heb niet eens een bevestiging van de klacht gehad en nu een dikke week later nog niks gehoord dus ben terug gegaan naar het kiala punt en heb hun rechtstreekse nummer gevraagt van de klantenservice van kiala omdat je die nergens op de site kunt vinden en die blijkt nu net niet te werken ik ben nog steeds in afwachting maar heb nog nooit zo slecht de pakketten binnen gekregen ik heb 2 getuigen van de beide kiala punten ze kunnen zich de pakketten nog goed herinneren maar voor mij eerst geen kiala meer het is wat goedkoper maar zit nu wel met een schadepost van 150 euro en geen reactie van hun kant daar zijn ze net zo traag in als met hun verzending
Mijn god.
pi_149994765
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:45 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan print jij het uit en stuur je het naar de verkoper op? :P
voor 2.50 extra komt PostNL het afhalen en printen zij de code. Verzenden kost dan 8.45. Daar maar voor gegaan.
pi_149995960
Kun je niet een tweede huisnummer met 'B' op de deur hangen bij je naam/eigen deurbel?
En dan alle pakketjes laten bezorgen op '99B - alleen huisadres!' ? :@
dag
  dinsdag 24 februari 2015 @ 17:54:25 #191
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_149997251
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef Skv het volgende:

[..]

voor 2.50 extra komt PostNL het afhalen en printen zij de code. Verzenden kost dan 8.45. Daar maar voor gegaan.
Ah kijk, dat is mooi ^O^
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150001756
Ik zou een extra huisnummer en deurbel op de gevel schroeven.
Dan heb je 25 (de buurman) en 25 a (jij) met naast de bel een briefje, GEEN post bij buren afgeven.
Probleem opgelost.

^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_150329300
Ware het niet dat pakketbezorgers er alles aan doen om maar van hun pakje af te komen en het bruutweg negeren.
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:09:19 #194
67670 Skv
Cynist.
pi_150329413
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef vaduz het volgende:
Ware het niet dat pakketbezorgers er alles aan doen om maar van hun pakje af te komen en het bruutweg negeren.
Dit ja. En hun klantenservice is ook volledig incompetent. Ik heb nu al drie keer uit moeten leggen dat je pakjes direct naar het postkantoor kan sturen met online verzendservice. Probleem is alleen dat hun systeem niet werkt en de ontvanger geen bericht krijgt als het pakje af te halen is. :'). Echt heel erg waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')