abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 oktober 2002 @ 13:25:50 #1
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_6373345
Ik schaam me er eigenlijk een beetje voor om dit topic in muziek te zetten, maar aangezien deze clip ook op The Box wordt gedraaid, neem ik aan dat deze clip geen satire is o.i.d.

Voordat ik de clip zag lagen een paar vrienden van me steeds dubbel, als één van hen begon over deze clip. Ik dacht dat het nooit zo erg zou zijn, maar vorige week zag ik 'm een keertje

Half Nederlands, half... Frans... kan ik er uit opmaken. Als een waar tandartsboortje door mijn wortelkanaal, schoot het geluid van de tv mijn oren in. "Embrasse moi, ne pleurrrrr pas..."

[sub]Voortaan alleen maar On the Roxx op woensdagavond voor mij.[/sub]

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_6373406
op zulke momenten zit ik altijd te vloeken op mijn afstandsbediening die altijd op zulke momenten niet wil zappen
pi_7494937
Ik vind het wel een aardig nummer....
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_7496939
als ik dit nummer hoor krijg ik de sterke neiging om kleine dieren te mishandelen
pi_7497047
shit zeg. the box wordt hier altijd om 12.00 vervangen door discovery en dan ben ik nog niet wakker 'k wil t toch wel eens zien dan.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7497422
Dit nummer brengt ernstige haaruitval, maagkrampen, diarree en een ernstige neiging tot bij mij teweeg. En eigenlijk nog véél meer.

Duidelijker kan ik niet zijn, lijkt me.

pi_7497440
Hij wordt hier ook regelmatig gedraaid in de kroeg..
pi_7500851
quote:
Op maandag 23 december 2002 12:41 schreef -Dalai- het volgende:
als ik dit nummer hoor krijg ik de sterke neiging om kleine dieren te mishandelen
heeej gek
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7500872
quote:
Op maandag 23 december 2002 16:27 schreef pos het volgende:

[..]

heeej gek

kan je nagaan hoe erg dat nummer is

[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 23-12-2002 16:34]