En ik een kwaliteitsvolle sepoquote:Op maandag 30 juni 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er vooral trots op dat TS weer een kwaliteitsvolle openingspost heeft gemaakt.
De Dautsers moeten ge-excludeerd wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:11 schreef DiRadical het volgende:
Zou leuk zijn als er nog 1 Afrikaans land doorging.
En dan liever Nigeria dan Algerije
Voornamelijk omdat ik liever de Duitsers door zie gaan dan de Fransen
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:46:37#FRA LINE-UP: Lloris (c), Debuchy, Evra, Varane, Cabaye, Valbuena, Giroud, Benzema, Matuidi, Pogba, Koscielny #FRANGA #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:46:44#NGA LINE-UP: Enyeama, Yobo (c), Ambrose, Musa, Odemwingie, Emenike, Mikel, Moses, Oshaniwa, Onazi, Omeruo #FRANGA #WorldCup #joinin reageer retweet
geen griezelman zo te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 16:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:46:37#FRA LINE-UP: Lloris (c), Debuchy, Evra, Varane, Cabaye, Valbuena, Giroud, Benzema, Matuidi, Pogba, Koscielny #FRANGA #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:46:44#NGA LINE-UP: Enyeama, Yobo (c), Ambrose, Musa, Odemwingie, Emenike, Mikel, Moses, Oshaniwa, Onazi, Omeruo #FRANGA #WorldCup #joinin reageer retweet
zorg je dan ook voor een opening zoals bij de andere topics?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zag nog geen topic dus ik dacht dat het een goed idee was om hierover een topic aan te maken zodat de meningen over deze wedstrijd gepeild kunnen worden. Frankrijk speelt tegen Nigeria.
Zeg het maar.
Och rellen in Frankrijk gegarandeerd: zowel als Algerije wint of verliest voorzie ik rellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:07 schreef Richestorags het volgende:
Ik gun het Nigeria keihard, want Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en feestende Afrikanen op de tribune moet je het wel gunnen
Objectief gezien moet je natuurlijk wel vaststellen dat Frankrijk veruit de grootste kans maakt maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus laten we hopen op een spectaculaire match en Frankrijk uit het toernooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |