zou wat zijn als ze NL eruit gooien hierdoor( stel dat)quote:
Brazilië heeft volgens mij 2 penalty's gekregen door schwalbes.quote:
Geloof je dat echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou wat zijn als ze NL eruit gooien hierdoor( stel dat)
Haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
neequote:
Robben was zichtbaar op zoek naar een pingel.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:33 schreef HPLC het volgende:
Ik vind het nog steeds lastig om te zien of de penalty echt terecht is. Laat ik het zo zeggen: die Mexicaan deed het gewoon erg onhandig, terwijl er gewoon zat medespelers omheen stonden.
Maar Robben is wel de eerste die ik heb horen zeggen dat hij echt te makkelijk naar de grond ging.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Barcelona al een statement afgegeven over de 1 miljard schwalbes van de afgelopen 10 jaar?
Kan dat echt? Normaal is dat alleen een gele kaart waard.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef lisselotte88 het volgende:
Daar gaat het niet om. Hij geeft toe eerder in de wedstrijd geprobeerd te hebben om een penalty te versieren. Dat hij het niet kreeg maakt niet uit. HIj geeft toe dat hij zich niet aan het Fair Play beginsel heeft gehouden. En dus kan FIFA hem schorsen.
Haha.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef lisselotte88 het volgende:
Daar gaat het niet om. Hij geeft toe eerder in de wedstrijd geprobeerd te hebben om een penalty te versieren. Dat hij het niet kreeg maakt niet uit. HIj geeft toe dat hij zich niet aan het Fair Play beginsel heeft gehouden. En dus kan FIFA hem schorsen.
--->quote:Op maandag 30 juni 2014 15:35 schreef lisselotte88 het volgende:
maar mijn Fred is niet zo dom om na de wedstrijd zijn excuses aan te bieden en te bekennen dat het geen penalty was. Fred besloot een interview te geven waarin hij aangeeft dat het absoluut een penalty was en hij niet het type speler is dat zomaar naar de grond gaat:quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef HPLC het volgende:
Robben was in ieder geval overtuigender dan dit:
Dat cool vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
maar mijn Fred is niet zo dom om na de wedstrijd zijn excuses aan te bieden en te bekennen dat het geen penalty was. Fred besloot een interview te geven waarin hij aangeeft dat het absoluut een penalty was en hij niet het type speler is dat zomaar naar de grond gaat:
![]()
bijten is toch ook niet erg? Ik vind iemand keihard schoppen nog erger. Desondanks kan iemand die een trap uitdeelt wegkomen met een gele kaart en iemand die bijt wordt achteraf maandenlang naar huis gestuurd.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan dat echt? Normaal is dat alleen een gele kaart waard.
Tenminste is hij niet zo dom om zelf te gaan roepen dat hij niet zo makkelijk naar de grond moest gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 15:43 schreef HPLC het volgende:
Op maandag 30 juni 2014 15:42 schreef lisselotte88 het volgende:
Vergeet niet dat Fred een schwalbe deed dat resulteerde in een penalty. Robben zegt dat hij een schwalbe maakte en dat het terecht was dat hij er niks voor kreeg. Cruciaal verschil. Als Robben daadwerkelijk een schwalbe maakte en hij kreeg een penalty, dan had hij dat echt niet toegegeven hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Tenminste is hij niet zo dom om zelf te gaan roepen dat hij niet zo makkelijk naar de grond moest gaan
Waar de hel staat in de regelstjes dat je niet mag vallen? En waar staat dat ALS je valt, je dat alleen maar moeilijk moet doen?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:32 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Hij "bekende dat hij te makkelijk viel", da's ook weer zo'n vergoeilijkende zin
Ofwel bekent hij een fout, ofwel niet.
Oh en doe er meteen die botbreuk bijquote:
http://gfycat.com/YawningAromaticAzurevasespongequote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zoek het filmpje van de eerste overtreding op Robben dat wel degelijk een penalty had moeten zijn,waar, wie, please?
quote:Op maandag 30 juni 2014 15:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
http://gfycat.com/YawningAromaticAzurevasesponge
astu
en sowieso zal geen enkele scheidsrechter hem nu een penalty geven al is het terechtquote:Op maandag 30 juni 2014 15:52 schreef escalatie het volgende:
Het was gewoon stom van Robben om überhaupt een schwalbe toe te geven tijdens het toernooi. Zo krijg je de publieke opinie tegen je en je geeft de FIFA reden om je in de gaten te laten houden. Je ziet nu al hoe de buitenlandse media het spint.
Jack van Gelder had daar ook niet naar moeten vragen.
Als de fifa daar ooit aan begint dan ontstaat er totale chaos, dan hadden ze uruguay ook eruit moeten gooien, en nog wel honderden andere landen/teams.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk gebeurd dat niet, zat het me enkel in te beelden wat voor chaos het dan zou wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Als de fifa daar ooit aan begint dan ontstaat er totale chaos, dan hadden ze uruguay ook eruit moeten gooien, en nog wel honderden andere landen/teams.
Ik denk dat Robben dacht dat 't gewaardeerd zou worden als ie eerlijk was, maar het werkt alleen maar tegen je.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:55 schreef maaria1990 het volgende:
De buitenlandse media, Fifa, Mexico zijn allemaal hypocriet natuurlijk, er wordt zoveel gevallen en Nederland had al zoveel pech met 2 onterechte penalty's in de poulefase. Maar dom blijft het wel dat je gaat zeggen dat je met opzet viel. Men gaat dat uiteraard verdraaien en tegen Nederland gebruiken. Je hoort nooit iemand zoiets toegeven, maar ja hoor een Nederlander presteert het om dat wel te doen. Jammer dat we de tijd niet even terug kunnen draaien.... Ik hou van Robben maar die uitspraak is echt superdom, vind het erg voor hem en Oranje, want dit blijft nu achtervolgen
dat gebeurt ook niet, maar ze kunnen best besluiten om Robben een paar maanden te weren.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Als de fifa daar ooit aan begint dan ontstaat er totale chaos, dan hadden ze uruguay ook eruit moeten gooien, en nog wel honderden andere landen/teams.
Als ze zoiets besluiten moet Nederland dat hele kutcircus gewoon boycotten en naar huis gaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:57 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat gebeurt ook niet, maar ze kunnen best besluiten om Robben een paar maanden te weren.
En dan? De kans is natuurlijk klein dat de FIFA echt wat gaat doen, maar hoe dan ook zowel bij het NL elftal als bij Bayern zullen scheidsrechters hem terechte penalty's gaan ontzeggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze zoiets besluiten moet Nederland dat hele kutcircus gewoon boycotten en naar huis gaan.
Precies. We zijn in Nederland nog een beetje naief. Eerlijkheid loont vaak totaal niet. Net als tolerantie en democratie en veel van die dingen worden uiteindelijk altijd misbruikt en tegen je gebruikt.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:56 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben dacht dat 't gewaardeerd zou worden als ie eerlijk was, maar het werkt alleen maar tegen je.
http://nos.nl/wk2014/video/668217-nedmex-grote-kans-oranje.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 15:34 schreef yvonne het volgende:
Ik zoek het filmpje van de eerste overtreding op Robben dat wel degelijk een penalty had moeten zijn,waar, wie, please?
Ja, want de beste manier om valsspelen tegen te gaan is om je eigen regels te negerenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
En dan? De kans is natuurlijk klein dat de FIFA echt wat gaat doen, maar hoe dan ook zowel bij het NL elftal als bij Bayern zullen scheidsrechters hem terechte penalty's gaan ontzeggen.
Klopt helemaal. Maar Nederlanders zijn vaak eerlijk en soms duurt dat niet het langst, helaas....verder....mochten er sancties komen dan zoiu ik zeggen: boeltje pakken en nooit meer naar een WK of EK.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:59 schreef maaria1990 het volgende:
[..]
Precies. We zijn in Nederland nog een beetje naief. Eerlijkheid loont vaak totaal niet. Net als tolerantie en democratie en veel van die dingen worden uiteindelijk altijd misbruikt en tegen je gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |