SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kamikazie op 30-06-2014 14:09:26 ]![]()
Aldus degene die tot voor kort iedereen die hem niet aanstond uitmaakte voor rotte vis, maar ergens rond Pinksteren het licht heeft gezien, en zich nu gedraagt als een of andere Robin Hoodquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Btw: zet effe dat plaatje van Depay terug in de TT, dat ik er laatst in geplakt heb
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldus degene die tot voor kort iedereen die hem niet aanstond uitmaakte voor rotte vis, maar ergens rond Pinksteren het licht heeft gezien, en zich nu gedraagt als een of andere Robin Hood
welke plaatje? linkje!![]()
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehad
welke plaatje? linkje!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb een goed gesprek met 2happy4u gehad
welke plaatje? linkje!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu nog met je diëtiste en je komt er wel.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhouden![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhoudenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR Gemacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of met jouw moeder. Oh nee die heeft haar bakkus vol.
Sorry 2happy4u, kon me niet inhouden![]()
Ligt ook aan mij. Ik ga zelden mee met de publieke opinie en ben niet bang om een discussie aan te gaan. Dan is het logisch dat je als "nieuweling" mensen gaat irriteren. Helpt ook niet dat de meeste voor Ajax zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee vroeg me af of dat aan mij lag, dan kan ik er proberen iets aan te doen of het te negeren.
Maar wss ligt het aan jou
Maar het gaat vanzelf wennen. Of gewoon negeren inderdaad!![]()
Wat ben je lekker alternatief zegquote:Op maandag 30 juni 2014 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt ook aan mij. Ik ga zelden mee met de publieke opinie en ben niet bang om een discussie aan te gaan. Dan is het logisch dat je als "nieuweling" mensen gaat irriteren. Helpt ook niet dat de meeste voor Ajax zijn.
Maar het gaat vanzelf wennen. Of gewoon negeren inderdaad!![]()
Dat zagen we toen De Jong uitviel en Van Gaal de nog half geblesseerde BMI inbracht, terwijl hij nog twijfelde of hij niet De Guzman moest inbrengen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Kiid het volgende:
Over alternatieven gesproken, Clasie zou een perfect alternatief zijn voor de Jong![]()
Gewoon Kuyt daar neerzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Kiid het volgende:
Over alternatieven gesproken, Clasie zou een perfect alternatief zijn voor de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |