SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet echt niet luisteren naar die tabloid onzinquote:Op maandag 30 juni 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet Koeman echt kappen.![]()
Hier een overzichtje welke bronnen wel/niet betrouwbaar zijn
http://www.reddit.com/r/s(...)ability_source_list/![]()
Hmmmm, je steelt nou wel mijn topic, maar ik wilde er ook iets inzetten met Clasie dus ik vergeef het je![]()
Clasie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
Hmmmm, je steelt nou wel mijn topic, maar ik wilde er ook iets inzetten met Clasie dus ik vergeef het je
Hmm ik dacht dat de Daily Mail wel betrouwbaar was.. dus nietquote:Op maandag 30 juni 2014 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet echt niet luisteren naar die tabloid onzin![]()
Hier een overzichtje welke bronnen wel/niet betrouwbaar zijn
http://www.reddit.com/r/s(...)ability_source_list/
@ Pots, ja nu moet je bijna de andy schleck's van deze wereld nemen voor 25K![]()
maar maakt het wel leuk heb je dat ene foutje weten te vinden in de renners beoordeling.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als het wel waar zou zijn, is het ronduit hypocriet. Ik meen dat Koeman wel eens geroepen heeft dat jonge jongens beter in de Eredivisie kunnen rijpen, vanwege betere ontwikkeling enzo. Om vervolgens Kongolo mee te lokken naar de PLquote:Op maandag 30 juni 2014 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik dacht dat de Daily Mail wel betrouwbaar was.. dus niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al was Andy Schleck gratis: ik mot die homo niet in mijn lijstquote:Op maandag 30 juni 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
@ Pots, ja nu moet je bijna de andy schleck's van deze wereld nemen voor 25K![]()
maar maakt het wel leuk heb je dat ene foutje weten te vinden in de renners beoordeling.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gast is niet goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actie van RVP waarbij hij die Herrera even opzij zet![]()
Niet netjes natuurlijk wat hij doet maar de reactie van Hereira was wel weer geinigquote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actie van RVP waarbij hij die Herrera even opzij zet![]()
![]()
Ik had hem niet aan Huntelaar gegeven.quote:Maar dit is wel mooi voor mijn FUT WC squad, want ik heb Huntelaar daarin.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Na weken van FUT WC heb ik dit weekend weer eens de gewone FUT gespeeld. Niet helemaal aidsvrij, maar het leek zowaar een beetje speelbaar. En promotie richting div1 in het verschiet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Alexander heeft meer swagg dan ik dacht.![]()
![]()
Alexander?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kut dacht dat je bij het plaatje wel zou zien van wie het was. Is van die Alexander Klöpping van de DWDD. http://instagram.com/alexandernl![]()
een Odd van 7.5 dit was na de goal neem ik aan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
19:09 dus ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een Odd van 7.5 dit was na de goal neem ik aan.Feyenoord Rotterdam![]()
Check het tijdstipquote:Op maandag 30 juni 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een Odd van 7.5 dit was na de goal neem ik aan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
had ik de ballen daar maar voorquote:Op maandag 30 juni 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een Odd van 7.5 dit was na de goal neem ik aan.![]()
bet altijd tegen nederland, succes voor een leuke avondquote:![]()
al begint het nu wel geld te kosten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Z'n hak komt gewoon op Robben's teen en hun onderbenen raken elkaar. Robben gaat wel echt op een kutmanier liggen, maar het was toch gewoon een penalty?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
Lijkt alsof de hele wereld Robben haat nu na zijn actie van gisteren. De verdediger zet duidelijk zijn voet neer.
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Robbenquote:Op maandag 30 juni 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
Lijkt alsof de hele wereld Robben haat nu na zijn actie van gisteren. De verdediger zet duidelijk zijn voet neer.
[ afbeelding ]
Ook al wel was het naar mijn mening een schwalbe ik vind het een baas.![]()
een beetje zoals de hele wereld Chelsea heeft zien voetballen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
als je er fan van bent vind je het geweldig. als neutrale kijker vind je er geen hol aan en heb je sympathie voor de tegenstander.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Stel dat Proenca niet had gefloten voor een pingel, dan had Oranje het echt wel in de verlenging afgemaakt. Mexico was rijp voor de slacht hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stel dat Proenca niet had gefloten voor een pingel, dan had Oranje het echt wel in de verlenging afgemaakt. Mexico was rijp voor de slacht hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik nam gister vlak na de 1-0 van Mexico even een Mexicano in de snackbar waar ik aan het kijken was met vrienden."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En die pingel was gewoon gerechtigheid met enige vertraging. Die hadden we de eerste helft al moeten hebben. O nee, die Moreno brak zijn been omdat hij struikelde over een polletje natuurlijkquote:
Die Mexicanen mogen blij zijn dat we pas zo laat een pingel kregen. Als we hem voor rust al hadden gehad, had Oranje dat hele Mexico in de tweede helft weggecounterd naar een nulletje of 5. Proenca heeft Mexico een dienst bewezen. Herrera zou zijn voeten moeten kussen, ondankbare hond is het.
Einde discussie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#PostenalsDS2quote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef TBakkert het volgende:
Ik nam gister vlak na de 1-0 van Mexico even een Mexicano in de snackbar waar ik aan het kijken was met vrienden.
En dat heeft geholpen!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef TBakkert het volgende:
Ik nam gister vlak na de 1-0 van Mexico even een Mexicano in de snackbar waar ik aan het kijken was met vrienden.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja, vanaf dat moment aten we de Mexicanen echt op.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het woord vrienden niet gelezen?![]()
![]()
![]()
Godver.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het woord vrienden niet gelezen?
De reden dat Mexico heeft verloren is dat Torres Nilo niet meedeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
De reden dat Mexico heeft verloren is dat Torres Nilo niet meedeed.lol goeien garpjen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
De reden dat Mexico heeft verloren is dat Torres Nilo niet meedeed.Inb4 grapjes over de US die eruit vliegen tegen Belgie omdat Johnson er niet in staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over de US die eruit vliegen tegen Belgie omdat Johnson er niet in staat![]()
Johnson gaat toch gewoon meedoen?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over de US die eruit vliegen tegen Belgie omdat Johnson er niet in staat![]()
Hij heeft wel lefquote:Op maandag 30 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dempseyquote:Op maandag 30 juni 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee, die hele VS interesseert me geen reet. Belgie daarentegeninb4 Dudeweiser
![]()
Voor de GoT fans onder ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is ook zo. Als ik zoveel geld zou hebben dan zou ik regelmatig weddenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
200 euro is pocketmoney voor die gast.![]()
bedragen maken natuurlijk niet uit. had jij de ballen gehad om 5 of 10 euro op NL in te zetten.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Als ik zoveel geld zou hebben dan zou ik regelmatig weddenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nederlands elftal kijken in de snackbarquote:Op maandag 30 juni 2014 11:56 schreef TBakkert het volgende:
Ik nam gister vlak na de 1-0 van Mexico even een Mexicano in de snackbar waar ik aan het kijken was met vrienden.![]()
![]()
Doet Rijst al jarenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Nederlands elftal kijken in de snackbar![]()
![]()
waar staan de centen vandaag op mannen ?
hier 0-1 handicap frankrijk en 0-1 handicap duitsland
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik twijfel om geld op mijn account te zetten. Verlies toch altijdquote:Op maandag 30 juni 2014 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
waar staan de centen vandaag op mannen ?
hier 0-1 handicap frankrijk en 0-1 handicap duitsland
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had 15 euro op winst Nederland, wel in een combinatie met Duitsland en helaas Costa Ricaquote:Op maandag 30 juni 2014 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bedragen maken natuurlijk niet uit. had jij de ballen gehad om 5 of 10 euro op NL in te zetten.![]()
Vanwege budget moet ik een keuze maken: Imotm Fellaini of IF/Imotm Huntelaar.
Wie van de 2?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Huntelaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:23 schreef el-blanchito het volgende:
Vanwege budget moet ik een keuze maken: Imotm Fellaini of IF/Imotm Huntelaar.
Wie van de 2?
Fellaini's beste eigenschap is z'n strength en daarmee won hij toch al van bijna iedereen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Eerste 4 gekeken, toen had ik er ook geen zin meer inquote:Op maandag 30 juni 2014 12:25 schreef ThadCastle het volgende:
Hebben jullie gang related nog gekeken? Na die twee afleveringen heb ik niet verder meer gekeken..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb wat van die Dempsey's gekocht ivm met dat toernooi over een kleine twee weken. Mensen willen dan vast wel een ongebruikte MOTM Dempsey kaart hebben![]()
livin la vida locaquote:Op maandag 30 juni 2014 12:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik twijfel om geld op mijn account te zetten. Verlies toch altijd![]()
Hmm oke dan ga ik Leftovers straks even proberen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eerste 4 gekeken, toen had ik er ook geen zin meer in![]()
Alsof België van Argentinië gaat winnenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
België, dan kunnen we ze hoogstpersoonlijk het toernooi uit bonjouren..
![]()
check die pilot van Tyrantquote:Op maandag 30 juni 2014 12:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm oke dan ga ik Leftovers straks even proberen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat zou magisch zijn...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
België, dan kunnen we ze hoogstpersoonlijk het toernooi uit bonjouren.
Het is niet uit te sluiten. Het geluk van de vlo moet een keer oprakenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof België van Argentinië gaat winnen.
![]()
Stel je voor: Clasie in de 90e minuut met een splijtende pass naar Robin die het koelbloedig afmaakt waarop de commentator schreeuwt: 'altijd weer die dekselse Clasie'quote:![]()
En dan de finale![]()
![]()
Mwauh niks is uit te sluiten dat klopt, maar ik zie Argentinië dat toch eerder winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niet uit te sluiten. Het geluk van de vlo moet een keer opraken![]()
Tinteling in mijn balzakje...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je voor: Clasie in de 90e minuut met een splijtende pass naar Robin die het koelbloedig afmaakt waarop de commentator schreeuwt: 'altijd weer die dekselse Clasie'![]()
En dan de finale
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je voor: Clasie in de 90e minuut met een splijtende pass naar Robin die het koelbloedig afmaakt waarop de commentator schreeuwt: 'altijd weer die dekselse Clasie'![]()
En dan de finale![]()
#DareToKiidquote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.![]()
samen met Krul en Vormquote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.![]()
![]()
Veltman?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar verder helemaal mee eens, Kiid is gewoon tuig.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop dat je het begrijpt en ons en jezelf een lol doet.quote:Er staat veldspeler hèquote:Ohja Veltman ook inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Veltman?![]()
Maar verder helemaal mee eens, Kiid is gewoon tuig.![]()
![]()
#FuckofKiidquote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.
#Watisjerecord
#Watisjeleeftijd![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
nuff said![]()
Ik zal het meewegen in mijn overweging, maar ik kan je niks beloven.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het begrijpt en ons en jezelf een lol doet.
[..]
Er staat veldspeler hè![]()
Die heeft tegen Spanje toch meegedaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het begrijpt en ons en jezelf een lol doet.
[..]
Er staat veldspeler hè
[..]
Ohja Veltman ook inderdaad![]()
![]()
Klopt trouwensquote:Op maandag 30 juni 2014 12:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Die heeft tegen Spanje toch meegedaan?Dus toch.
![]()
Veltgod voorkwam nog een doelpunt van Torresquote:Op maandag 30 juni 2014 12:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Die heeft tegen Spanje toch meegedaan?![]()
![]()
23 lentes jong en mijn record op Ps4 is nu (beetje no-life gespeeld gheghe afgelopen week) 66 - 0 - 5 en 13/14x de Goldcup gewonnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
#FuckofKiid
#Watisjerecord
#Watisjeleeftijd![]()
Waarom is het bij hem wel irritant en in de vorige topics als het over Veltman of andere Ajax spelers ging niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De irriterende factor is denk ik dat je elke keer weer over dat joch begint. Als je zo nodig de Feyenoord fanboy wil uithangen ga dan naar het Feyenoord topic. Het is niet voor niets de enige veldspeler die nog geen minuten heeft gemaakt dit toernooi.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, Torres just being Torres.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Veltgod voorkwam nog een doelpunt van Torres![]()
omg je bent ouder dan ikquote:Op maandag 30 juni 2014 12:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
23 lentes jong en mijn record op Ps4 is nu (beetje no-life gespeeld gheghe afgelopen week) 66 - 0 - 5 en 13/14x de Goldcup gewonnen.![]()
Tijdens de vorige topics sliep ik, maar ik ben het met je eens: evengoed irritant.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom is het bij hem wel irritant en in de vorige topics als het over Veltman of andere Ajax spelers ging niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Nigeria heeft geen fatsoenlijke voorbereiding gehad vanwege problemen met de bond. Algerije komt gewoon kwaliteit te kort tegen Duitsland.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het gejank van Kamikaze op alles wat ik zeg is ook irritant, maar daar valt niks tegen te doen. Zoiets moet je accepteren en leren mee te leven. Overcome. Adapt. Survivequote:Op maandag 30 juni 2014 12:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tijdens de vorige topics sliep ik, maar ik ben het met je eens: evengoed irritant.![]()
check dat filmpjequote:Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ook al heeft Mexico verloren, die beide Herrera's (de coach en de speler) blijven baas.
Gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Nigeria heeft geen fatsoenlijke voorbereiding gehad vanwege problemen met de bond. Algerije komt gewoon kwaliteit te kort tegen Duitsland.
Ik zag dat je niet eens meer de moeite hebt genomen om de poule verder in te vullen. Heel verstandig van je.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Huntelaar.
Fellaini's beste eigenschap is z'n strength en daarmee won hij toch al van bijna iedereen.![]()
Wie geloofd dit overigens?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
23 lentes jong en mijn record op Ps4 is nu (beetje no-life gespeeld gheghe afgelopen week) 66 - 0 - 5 en 13/14x de Goldcup gewonnen.![]()
![]()
Ik zag dit weekend nog zo'n filmpje over een rode kaart die hij kreeg op een WK. Schopte hij zijn tegenstander zo ongeveer dwars doormiddenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben slechtquote:Op maandag 30 juni 2014 12:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet geloven? Je mag gerust een potje tegen mij spelen op Fifa hoor![]()
Draaien ze Alter Bridge wel eens op 3FM? Daar draaien ze nog wel eens nummers die normaal gesproken niet op de radio komen.![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Draaien ze Alter Bridge wel eens op 3FM? Daar draaien ze nog wel eens nummers die normaal gesproken niet op de radio komen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Feyenoorders hebben meer spelinzicht dan de doorsnee ajacied en zijn doorgaans dus ook beter met Fifaquote:![]()
Feyenoorders spelen meer lange ballen en crossen vaker bedoel je.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben meer spelinzicht dan de doorsnee ajacied en zijn doorgaans dus ook beter met Fifa![]()
Oh kut, straal vergeten.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zag dat je niet eens meer de moeite hebt genomen om de poule verder in te vullen. Heel verstandig van je.
352quote:Op maandag 30 juni 2014 12:50 schreef Rijst het volgende:
wie kan ffe een leuke teampje maken met Hunterlaar erin
Hunter-Manzukic
Van der Vaart
januzaj-Fellaini-gustavo-Perisic
Vermaelen-Luiz-Dante
Cechnet gemaakt, 5 potjes op rij gewonnen in divisie 1
Je kan het zo duur maken als je zelf wilt
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kan me voorstellen dat jij met Sturridge en Ibarbo wel oogstrelend voetbal speelt inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Feyenoorders spelen meer lange ballen en crossen vaker bedoel je.![]()
Die gebruik ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij met Sturridge en Ibarbo wel oogstrelend voetbal speelt inderdaad![]()
Ik las ergens dat alleen Clasie nog niet had gespeeld (ex Krul en Vorm), maar
Veltman (godzijdank) toch ook nog niet? Of had hij een stiekem invalbeurtje? De rest kan ik me allemaal nog wel voor de geest halen.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Tegen Spanje.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Veltman (godzijdank) toch ook nog niet? Of had hij een stiekem invalbeurtje? De rest kan ik me allemaal nog wel voor de geest halen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
Een 8 voor filosofie
Wat ben ik toch een filosooffeli
Congrats!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
Een 8 voor filosofie
Wat ben ik toch een filosoofGRAAG VERWIJDEREN![]()
Of kakkies hebben geen leven.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben meer spelinzicht dan de doorsnee ajacied en zijn doorgaans dus ook beter met Fifa![]()
Veltman haalde die bal van Torres nog van de lijnquote:Op maandag 30 juni 2014 12:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Veltman (godzijdank) toch ook nog niet? Of had hij een stiekem invalbeurtje? De rest kan ik me allemaal nog wel voor de geest halen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat ben je toch een noobje hahaquote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij met Sturridge en Ibarbo wel oogstrelend voetbal speelt inderdaad![]()
Op zich wel mooi gedaan door DE BONDSCOAH, dat hij ook iedereen laat spelen en onderdeel van het geheel laat voelenquote:Op maandag 30 juni 2014 12:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veltman haalde die bal van Torres nog van de lijn
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, iets met de totale mensch, ofzo.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:57 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Op zich wel mooi gedaan door DE BONDSCOAH, dat hij ook iedereen laat spelen en onderdeel van het geheel laat voelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, kan niet meer. Maar volgens mij heeft hij mijn voorspelling niet goed opgeslagen, want ik had de eerste 4 wedstrijden wel ingevuld.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was niet de enige zag ik weet niet of het nu nog kan?![]()
Clasie zal dan sowieso wel tegen Costa Rica spelen (op de plek van De Jong?) zodat De Jong hopelijk de finale tegen Duitsland kan spelen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb van horen zeggen dat er onderweg ook nog zoiets als een halve finale is...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Clasie zal dan sowieso wel tegen Costa Rica spelen (op de plek van De Jong?) zodat De Jong hopelijk de finale tegen Duitsland kan spelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelfs Scorito vond je voorspellingen onzinquote:Op maandag 30 juni 2014 12:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, kan niet meer. Maar volgens mij heeft hij mijn voorspelling niet goed opgeslagen, want ik had de eerste 4 wedstrijden wel ingevuld.![]()
Ik had 90 punten uit de eerste 3 en mijn 4e ging fout op penals.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zelfs Scorito vond je voorspellingen onzin
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik kan niet geloven dat ik dit ga zeggen maar WE WORDEN KAMPIOEN!!!1
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker is dat jaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef Freire het volgende:
Woensdag eventueel herkansing van een tentamen waar ik nog steeds geen cijfer van heb
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar dan niet dat moment dat de penalty wél had moeten worden gegeven meenemenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:00 schreef Rijst het volgende:
misgunners
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-te-mooi-vallen.html
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Denk dat ze dat wel besproken hebben hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 13:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dan niet dat moment dat de penalty wél had moeten worden gegeven meenemen
Het was gewoon een schwalbe, maar dat maakt het niet minder lekker
e; alleen moeten wij in NL niet meer zo kankeren op Neymar, Iniesta etc die ook vaak vallen.![]()
Staat er niet in de OER dat je minimaal X dagen voor de herkansing je uitslag moet weten van de reguliere kans?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:04 schreef Freire het volgende:
Woensdag eventueel herkansing van een tentamen waar ik nog steeds geen cijfer van hebGRAAG VERWIJDEREN![]()
Iedereen zal wel Frankrijk, Duitsland en Argentinie hebben. Misschien een enkeling USA ipv Belgiequote:Op maandag 30 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best spannend
[ afbeelding ]
Zhano goin Ham!![]()
![]()
ik heb usaquote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen zal wel Frankrijk, Duitsland en Argentinie hebben. Misschien een enkeling USA ipv Belgie![]()
Gewoon 500 euro op Dui en Fra door inzettenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen zal wel Frankrijk, Duitsland en Argentinie hebben. Misschien een enkeling USA ipv Belgie
EDIT: Je bedoelt die poule, niet unibet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Feyenoorders spelen meer lange ballen en crossen vaker bedoel je.
Bluf.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gewoon 500 euro op Dui en Fra door inzetten
EDIT: Je bedoelt die poule, niet unibet![]()
In dit geval lijkt hij toch echt gelijk te hebben. Jij gaat prat op lb+y-en met Ibarbo, Kiid is absoluut geen cross abuser, maar maakt stiekem toch heel veel goals uit voorzettenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen heeft Duitsland tochquote:Op maandag 30 juni 2014 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
En in de kwartfinales is Duitsland - Frankrijk de wedstrijd waar mensen verschillen kunnen hebbenof in ieder geval 80 90 %
![]()
Ik was voor Griekenland gegaan in de poulequote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Iedereen zal wel Frankrijk, Duitsland en Argentinie hebben. Misschien een enkeling USA ipv Belgieso close
Kiid had toch ook 100 goals oid met Toni ?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dit geval lijkt hij toch echt gelijk te hebben. Jij gaat prat op lb+y-en met Ibarbo, Kiid is absoluut geen cross abuser, maar maakt stiekem toch heel veel goals uit voorzetten![]()
![]()
Die gebruik ik alleen als ik bafakoe krijg. (dat is dan wel vaak maar ik begin er niet mee)quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dit geval lijkt hij toch echt gelijk te hebben. Jij gaat prat op lb+y-en met Ibarbo, Kiid is absoluut geen cross abuser, maar maakt stiekem toch heel veel goals uit voorzettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, maar dat mag je nog geen cross abusen noemen van hemquote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kiid had toch ook 100 goals oid met Toni ?
Ik heb trouwens 60 goals met Adebayor, maar nog geen 10 koppend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah, die nuance heb ik dan ergens onderweg gemist. Maar dan nog heeft DS2 (voor een deel) gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen als ik bafakoe krijg. (dat is dan wel vaak maar ik begin er niet mee)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan heeft Feyenoord wel een grote fanbasequote:Op maandag 30 juni 2014 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, die nuance heb ik dan ergens onderweg gemist. Maar dan nog heeft DS2 (voor een deel) gelijk.
Altijd nog groter dan die van NACquote:Op maandag 30 juni 2014 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan heeft Feyenoord wel een grote fanbase
Overigens, als ik deze zie, vind ik het gewoon een terechte pingel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook een 100% penal en Nederland had er eigenlijk 2 moeten hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd nog groter dan die van NAC
[ afbeelding ]![]()
Kan er helaas niks over vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Staat er niet in de OER dat je minimaal X dagen voor de herkansing je uitslag moet weten van de reguliere kans?![]()
![]()
Die ene waar Moreno geblesseerd raakt is per definitie een pingel. Deze vind ik zo een die je 'kan geven'.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
100% penal vind ik echt overdreven hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook een 100% penal en Nederland had er eigenlijk 2 moeten hebben.
Die eerste dat was een 100% penalty dit was toch wel twijfelachtig.![]()
Toen ik hier nog lurkten speelde ik een keer een silver finale tegen VDM. Hij gaf me zwaar batta. Daarna feliciteerde ik hem en zo ben ik hier gaan postenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
VDM speelde wel vrij goed voetbal en hij kon ook nog skillz. Ik wil dus niet zeggen dat alle Feyenoorders zo spelen.![]()
![]()
Sumoworstelen? Eet wedstrijd?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
VDM heb ik een paar keer compleet weggespeeld.![]()
Eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook een 100% penal en Nederland had er eigenlijk 2 moeten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
VDM heb ik een paar keer compleet weggespeeld.![]()
Love is in the air.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn het altijd met elkaar eens bruvRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is ook een pingel, maar de manier waarop hij neer gaat maakt het bijna een schwalbe. Alsof hij op zoek gaat naar het been.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anyways, het boeit me geen reet verder. Penalty in de extra tijd en door naar de kwartfinale. Terecht gewonnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Die Oribe Peralta retweette dittwitter:el_viejopaulino twitterde op zondag 29-06-2014 om 22:02:17¡Es por demás, hasta en el Fifa 14 se hace pendejo! https://t.co/AqxEbVxoWc reageer retweet
(de link is een Vine)
![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Zhano het volgende:
Die Oribe Peralta retweette dittwitter:el_viejopaulino twitterde op zondag 29-06-2014 om 22:02:17¡Es por demás, hasta en el Fifa 14 se hace pendejo! https://t.co/AqxEbVxoWc reageer retweet
Die is wel grappigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
RvP haalde gisteren wel weer zijn gebruikelijke Oranje niveau hopelijk staat die er weer de volgende wedstrijd![]()
Nee, ben alleen mijn stem kwijt, maar daar heb ik wel vaker last vanquote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee knul, weer nuchter? doet het hoofdje pijn nu?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Barazite naar Utrecht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook vaak. Op vakantie na 1 avond stappen.. vervolgens 2 dagen amper kunnen pratenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ben alleen mijn stem kwijt, maar daar heb ik wel vaker last van![]()
![]()
Ook bemoedigend: die linksback van Costa Rica is na zijn rode kaart geschorst. Zijn vervanger kan aan de back tegen Robben en/of Kuijtquote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RvP haalde gisteren wel weer zijn gebruikelijke Oranje niveau hopelijk staat die er weer de volgende wedstrijd
Edit: o nee, het was de rechtsback
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even je keel smeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Nee, ben alleen mijn stem kwijt, maar daar heb ik wel vaker last van
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook bemoedigend: die linksback van Costa Rica is na zijn rode kaart geschorst. Zijn vervanger kan aan de back tegen Robben en/of Kuijt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak. Op vakantie na 1 avond stappen.. vervolgens 2 dagen amper kunnen praten
Ik heb dat vaak na Carnaval, maar dat is dan ook 5 dagen compleet naar de klote.![]()
Ik gebruik heel veel voorzetten. Maar ik win daar ook heel veel mee, dus waarom zou ik ermee stoppen? Dit spel leent zich niet om te dribbelen met die first touch. Ik kan er ook voor kiezen te gaan zweten met snelle spitsen met eindeloze lobjes en LB Y's, maar dan speel ik liever over de vleugels.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dit geval lijkt hij toch echt gelijk te hebben. Jij gaat prat op lb+y-en met Ibarbo, Kiid is absoluut geen cross abuser, maar maakt stiekem toch heel veel goals uit voorzetten
Toni en Gomez lopen allebei meer dan 2:1
Maar commentaar leveren op mijn speelstijl als je zelf met snelle spitsen voorin speelt, bitch please![]()
![]()
O nee, het was de CBquote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook bemoedigend: die linksback van Costa Rica is na zijn rode kaart geschorst. Zijn vervanger kan aan de back tegen Robben en/of Kuijt
Edit: o nee, het was de rechtsback![]()
![]()
Dacht dat die Duarte CB speelde?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Edit: o nee, het was de rechtsback![]()
Hij loopt gewoon ruim 1 op 2 bij Nederland en speelt prima dit WK hoor, weet niet wat je loopt te bazelenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
RvP haalde gisteren wel weer zijn gebruikelijke Oranje niveau hopelijk staat die er weer de volgende wedstrijdAlleen gisteren minder goed.
![]()
Veel onzin weer in een post.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel voorzetten. Maar ik win daar ook heel veel mee, dus waarom zou ik ermee stoppen? Dit spel leent zich niet om te dribbelen met die furst touch. Ik kan er ook voor kiezen te gaan zweten met snelle spitsen met eindeloze lobjes en LB Y's, maar dan speel ik liever over de vleugels.
Maar commentaar leveren op mijn speelstijl als je zelf met snelle spitsen voorin speelt, bitch please![]()
Ik heb godverdomme Jovetic en (SIF) Adebayor in de spits staan. Hou gewoon je muil als je niks te zeggen hebt. En ik ben je bitch nietquote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gebruik heel veel voorzetten. Maar ik win daar ook heel veel mee, dus waarom zou ik ermee stoppen? Dit spel leent zich niet om te dribbelen met die furst touch. Ik kan er ook voor kiezen te gaan zweten met snelle spitsen met eindeloze lobjes en LB Y's, maar dan speel ik liever over de vleugels.
Maar commentaar leveren op mijn speelstijl als je zelf met snelle spitsen voorin speelt, bitch please
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Van PersGodquote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon ruim 1 op 2 bij Nederland en speelt prima dit WK hoor, weet niet wat je loopt te bazelenAlleen gisteren minder goed.
![]()
![]()
Leuk goaltjes in de voorbereiding en kwalificatie maar op de eindrondes was het tot nu toe huilen met de pet op. Dus ik loop niet te bazelen vriend.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij loopt gewoon ruim 1 op 2 bij Nederland en speelt prima dit WK hoor, weet niet wat je loopt te bazelenAlleen gisteren minder goed.
![]()
Ik had het niet over jou, maar over DS brainiacquote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme Jovetic en (SIF) Adebayor in de spits staan. Hou gewoon je muil als je niks te zeggen hebt. En ik ben je bitch niet![]()
Misschien kou gevat toen ofzo. Was een avond waar we de barman kenden.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb dat vaak na Carnaval, maar dat is dan ook 5 dagen compleet naar de klote.![]()
Matige goal ook de gelijkmaker tegen de huidig Wereldkampioen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk goaltjes in de voorbereiding en kwalificatie maar op de eindrondes was het tot nu toe huilen met de pet op. Dus ik loop niet te bazelen vriend.![]()
Wat snap je niet aan tot nu toe?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matige goal ook de gelijkmaker tegen de huidig Wereldkampioen.![]()
Obvious natuurlijk, als je mij quote.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over DS brainiacNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verder niet speciaal hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matige goal ook de gelijkmaker tegen de huidig Wereldkampioen.![]()
Jij bent wel het type dat hoog van de toren blaast, maar als het puntje bij paaltje komt laat je het afweten. Net als die discussie gisteren.quote:
Speel je op de Ps4? Im![]()
Dont f*ck with Jellequote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Obvious natuurlijk, als je mij quote.![]()
quote:Ik dacht gelezen te hebben dat hij een back was. Dan zit ik abuisquote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dacht dat die Duarte CB speelde?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#Hipster #Swagquote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
net mijn Malaga RvN shirt en Marokko Belhanda shirt teruggevonden![]()
Je kan prima dribbelen in FIFA 14 misschien moet je de sprintknop eens loslaten dan springt de bal niet zo vaak van je voet schatje.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent wel het type dat hoog van de toren blaast, maar als het puntje bij paaltje komt laat je het afweten. Net als die discussie gisteren.
Speel je op de Ps4? Im![]()
Bohh...die eerstequote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
net mijn Malaga RvN shirt en Marokko Belhanda shirt teruggevonden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maakt niet veel uit ook ze kunnen er allemaal niks van daar achterinquote:Op maandag 30 juni 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat hij een back was. Dan zit ik abuis![]()
Even kijken, het is vandaag (nu) 30 juni. Ja, de goal tegen Spanje is voor vandaag gemaakt.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan tot nu toe?![]()
Waar zeg ik dan dat ik snelle spitsen voorin heb?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over DS brainiac![]()
![]()
![]()
Klopt. Excuses, maar ik quotte jou omdat je het over mij had. Maar het ging dus over DSquote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Obvious natuurlijk, als je mij quote.![]()
Fixedquote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stoor me echt de tering aan Kiid/VDM. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen daar last van?![]()
LB/RB op LM/RM, Hunter op spelers die pace hebben onder de 85 en een snelle RB voor de long throw.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ik snelle spitsen voorin heb?
Je kent mijn speelstijl niet eens laat staan welke spelers ik gebruik.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt. Excuses, maar ik quotte jou omdat je het over mij had. Maar het ging dus over DS![]()
Maar dan nog: volgens mij speelt DS2 echt niet met heel pacehoeren als Ibarbo en Aubamedinges.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over DS brainiacNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op avonden zoals gisteren heb ik dat al snel. Eerst keihard schreeuwen bij de goals en daarna staat de muziek zo hard dat je alleen maar naar elkaar kan schreeuwenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tot deze eindronde danquote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Even kijken, het is vandaag (nu) 30 juni. Ja, de goal tegen Spanje is voor vandaag gemaakt.Vorige EK was hij toch wel zo bar slecht, WK in Zuid Afrika kan ik me niet eens herinneren of hij heeft mee gedaan, Enige wat ik me kan herinneren was een goaltje van hem tegen Ivoor kust.
![]()
Dat is niet rullevant in deze discussie. Het gaat om snelle spitsen voorin.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
LB/RB op LM/RM, Hunter op spelers die pace hebben onder de 85 en een snelle RB voor de long throw.![]()
fuck ik lees net dat Robben geschorst kan worden omdat ie toegaf dat ie een schwalbe maakte...
iemand die dit kan bevestigen?![]()
wat een gezeur als je snelle spelers gebruikt.Echte bazen hebben een gemiddelde pace in hun team van 88+
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kent mijn speelstijl niet eens laat staan welke spelers ik gebruik.
PACEEEE![]()
Oh, oke. Dan heb ik hem verward met iemand anders. Kan de beste overkomenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan nog: volgens mij speelt DS2 echt niet met heel pacehoeren als Ibarbo en Aubamedinges.![]()
Nee johquote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck ik lees net dat Robben geschorst kan worden omdat ie toegaf dat ie een schwalbe maakte...
iemand die dit kan bevestigen?![]()
![]()
bullshitquote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand die dit kan bevestigen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Was voor een schwalbe in de eerste helft waarvoor hij geen pingel kreeg hè..quote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand die dit kan bevestigen?
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-voor-schwalbe.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles geloven wat op Voetbalzone staatquote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand die dit kan bevestigen?
En dan nog: wedstrijdje schorsing, Depay ownt de verdediging van Costa Rica ook wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles geloven wat op Voetbalzone staat
En dan nog: wedstrijdje schorsing, Depay ownt de verdediging van Costa Rica ook wel.quote:quote:
ik hoop dat ie lult.![]()
Schattig. Je zoekt toenadering bij anderen voor een gemeenschappelijke 'vijand'quote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stoor me echt de tering aan Kiid. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen daar last van?![]()
![]()
Heel Nederland was bizar slecht, dan kan je niet verwachten dat een spits er toch maar een paar random inschiet. Ik zeg niet dat die 50 goals van hem allemaal belangrijk waren en in goede wedstrijden werden gespeeld, maar jij doet het af alsof een wedstrijd als gisteren zonder dat hij iets presteert standaard is, en dat ging me gewoon te ver. Verder even goede vriendenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot deze eindronde danVorige EK was hij toch wel zo bar slecht, WK in Zuid Afrika kan ik me niet eens herinneren of hij heeft mee gedaan, Enige wat ik me kan herinneren was een goaltje van hem tegen Ivoor kust.
![]()
![]()
het staat op twitter dus het is waarquote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ik hoop dat ie lult.![]()
Nee vroeg me af of dat aan mij lag, dan kan ik er proberen iets aan te doen of het te negeren.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schattig. Je zoekt toenadering bij anderen voor een gemeenschappelijke 'vijand'
Maar wss ligt het aan jou![]()
![]()
ligt niet aan jouquote:Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik stoor me echt de tering aan Kiid. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen daar last van?![]()
Ja joh, je komt elkaar toch nooit tegen online. Die mensen moeten zich druk maken over de belangrijkere zaken in het leven.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wat een gezeur als je snelle spelers gebruikt.Echte bazen hebben een gemiddelde pace in hun team van 88+
![]()
We kunnen tot nu toe wel zeggen dat zijn slechte wedstrijden op eindrondes zijn goede wedstrijden zwaar out numberen. Gewoon volgende wedstrijd weer goed op pakkenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heel Nederland was bizar slecht, dan kan je niet verwachten dat een spits er toch maar een paar random inschiet. Ik zeg niet dat die 50 goals van hem allemaal belangrijk waren en in goede wedstrijden werden gespeeld, maar jij doet het af alsof een wedstrijd als gisteren zonder dat hij iets presteert standaard is, en dat ging me gewoon te ver. Verder even goede vrienden![]()
![]()
Op zich wel opvallend, in al die tijd Fok! FUT ben ik alleen Ozz een keer random tegen gekomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh, je komt elkaar toch nooit tegen online. Die mensen moeten zich druk maken over de belangrijkere zaken in het leven.![]()
Ik echt nog niemandquote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op zich wel opvallend, in al die tijd Fok! FUT ben ik alleen Ozz een keer random tegen gekomen.![]()
![]()
Maar op dit moment zijn dit de beste 11 uit de Bundesliga voor mij. Snelste speler heeft 82 pace. Ik wissel wel veel af en elke positie (behalve de keeper) is dubbel bezet.![]()
![]()
Haal dan die Choupo mouthingiangai eruit en gooi Huntelaar erinquote:Op maandag 30 juni 2014 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar op dit moment zijn dit de beste 11 uit de Bundesliga voor mij. Snelste speler heeft 82 pace. Ik wissel wel veel af en elke positie (behalve de keeper) is dubbel bezet.
[ afbeelding ]![]()
Je weet niet wat je zegt johquote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haal dan die Choupo mouthingiangai eruit en gooi Huntelaar erin
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Choupo is al heel lang de 1e spits en hij houdt Lewa uit de basis.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haal dan die Choupo mouthingiangai eruit en gooi Huntelaar erin![]()
Misschien soms niet eens door gehad. Ik een keer tegen Thorb en Tobiwan. Bij Thorb kwam ik er pas in de rust achter dat hij het was omdat hij iets stuurde en bij Tobiwan was het andersomquote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Op zich wel opvallend, in al die tijd Fok! FUT ben ik alleen Ozz een keer random tegen gekomen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel niet gebeuren en als het wel zou gebeuren is het sowieso raar. Hij erkent dat hij het doet en verontschuldigd zich ervoor. Andere spelers die duiken hebben geen schorsing gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 13:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ik hoop dat ie lult.
dus zal wel bullshit zijnFeyenoord Rotterdam![]()
jbgsquote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ga ik omvormen naar een 4-4-2 want 4-3-3 is poep op een stokje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ik het wel door zou hebben als ik Trapz of Lind ofzo tegen kwam. Van Toefjes weet ik niet wat zn teamnaam is enzo, dus die zou me kunnen ontgaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien soms niet eens door gehad. Ik een keer tegen Thorb en Tobiwan. Bij Thorb kwam ik er pas in de rust achter dat hij het was omdat hij iets stuurde en bij Tobiwan was het andersom![]()
http://www.futhead.com/14/players/15692/klaas-jan-huntelaar/quote:Op maandag 30 juni 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Choupo is al heel lang de 1e spits en hij houdt Lewa uit de basis.
Huntelaar >>>>>>>. Alles![]()
Naast de teamnaam zie je toch ook de user ID? Weer een aanknopingspunt om iemand te herkennen. En verder spelen er natuurlijk amper mensen in AZ-shirtsquote:Op maandag 30 juni 2014 13:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel door zou hebben als ik Trapz of Lind ofzo tegen kwam. Van Toefjes weet ik niet wat zn teamnaam is enzo, dus die zou me kunnen ontgaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heeft ie dat echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Naast de teamnaam zie je toch ook de user ID? Weer een aanknopingspunt om iemand te herkennen. En verder spelen er natuurlijk amper mensen in AZ-shirts![]()
![]()
Als je iets in min of meer dezelfde categorie speler wil: Etoo?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:56 schreef Toefjes het volgende:
Dit is het spistenduo nu:
[ afbeelding ]
Maar de gemiddeldes lopen helemaal scheefVind Sturridge helemaal niks. Wie zal ik eens op zijn plek neer gaan zetten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, dat is te simpel. Misschien zijn IF dan. Ik speel trouwens nu in het oranje, uit vaderlandsliefde.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je iets in min of meer dezelfde categorie speler wil: Etoo?![]()
![]()
Ik zat al te twijfelen of hij ooit een IF had gehad, maar had geen zin om het op te zoeken. IF inderdaad dan, want TOTS Sturridge verkopen gaat veel coins opleveren.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat is te simpel. Misschien zijn IF dan. Ik speel trouwens nu in het oranje, uit vaderlandsliefde.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom geen Ibra dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit gaat hem worden denk ik:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: