SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet echt niet luisteren naar die tabloid onzinquote:Op maandag 30 juni 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet Koeman echt kappen.![]()
Hier een overzichtje welke bronnen wel/niet betrouwbaar zijn
http://www.reddit.com/r/s(...)ability_source_list/![]()
Hmmmm, je steelt nou wel mijn topic, maar ik wilde er ook iets inzetten met Clasie dus ik vergeef het je![]()
Clasie
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:22 schreef Kiid het volgende:
Hmmmm, je steelt nou wel mijn topic, maar ik wilde er ook iets inzetten met Clasie dus ik vergeef het je
Hmm ik dacht dat de Daily Mail wel betrouwbaar was.. dus nietquote:Op maandag 30 juni 2014 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet echt niet luisteren naar die tabloid onzin![]()
Hier een overzichtje welke bronnen wel/niet betrouwbaar zijn
http://www.reddit.com/r/s(...)ability_source_list/
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
@ Pots, ja nu moet je bijna de andy schleck's van deze wereld nemen voor 25K![]()
maar maakt het wel leuk heb je dat ene foutje weten te vinden in de renners beoordeling.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als het wel waar zou zijn, is het ronduit hypocriet. Ik meen dat Koeman wel eens geroepen heeft dat jonge jongens beter in de Eredivisie kunnen rijpen, vanwege betere ontwikkeling enzo. Om vervolgens Kongolo mee te lokken naar de PLquote:Op maandag 30 juni 2014 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hmm ik dacht dat de Daily Mail wel betrouwbaar was.. dus niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Al was Andy Schleck gratis: ik mot die homo niet in mijn lijstquote:Op maandag 30 juni 2014 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
@ Pots, ja nu moet je bijna de andy schleck's van deze wereld nemen voor 25K![]()
maar maakt het wel leuk heb je dat ene foutje weten te vinden in de renners beoordeling.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gast is niet goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actie van RVP waarbij hij die Herrera even opzij zet![]()
Niet netjes natuurlijk wat hij doet maar de reactie van Hereira was wel weer geinigquote:Op maandag 30 juni 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die actie van RVP waarbij hij die Herrera even opzij zet![]()
![]()
Ik had hem niet aan Huntelaar gegeven.quote:Maar dit is wel mooi voor mijn FUT WC squad, want ik heb Huntelaar daarin.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Na weken van FUT WC heb ik dit weekend weer eens de gewone FUT gespeeld. Niet helemaal aidsvrij, maar het leek zowaar een beetje speelbaar. En promotie richting div1 in het verschiet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Alexander heeft meer swagg dan ik dacht.![]()
![]()
Alexander?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Alexander heeft meer swagg dan ik dacht.![]()
Oh kut dacht dat je bij het plaatje wel zou zien van wie het was. Is van die Alexander Klöpping van de DWDD. http://instagram.com/alexandernl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |