SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jupquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
#riskeverythingquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ouwe fapbeer van me.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou om je mond te houden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wtfIk haal net motm rodriguez uit een 5k pack die ik uit een world cup pack heb
![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker ouwe pik !quote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen gewoon een B elftal opstellen tegen wie dit ook wint.
Alle spelers die niet gespeeld hebben in de basis, in de rust nog Vorm en Krul omwisselen, hebben die ook hun minuten gemaakt.![]()
Het is je gegund, gefeliciteerdquote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel positief bekekenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef DutchSL het volgende:
We kunnen gewoon een B elftal opstellen tegen wie dit ook wint.
Alle spelers die niet gespeeld hebben in de basis, in de rust nog Vorm en Krul omwisselen, hebben die ook hun minuten gemaakt.![]()
![]()
Geen idee hoeveel die waard is. Maar had dit toch niet uit een 5k pack verwacht.quote:![]()
Misschien maar even een team omheen maken met tots martinez of zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
5k packs worden onderschat.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel die waard is. Maar had dit toch niet uit een 5k pack verwacht.![]()
Misschien maar even een team omheen maken met tots martinez of zo.![]()
Enige is dat ik nu 360k heb en nog steeds geen speler kan kopen die mijn team sterker zou maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Gaat neem ik aan over jouw eigen post?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Zo speel ik. Maar elke if of wat an ook kost meer fan 350k geloof ik
verhaegh rbquote:Op maandag 30 juni 2014 00:27 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zo speel ik. Maar elke if of wat an ook kost meer fan 350k geloof ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke keer als jij post denk ik dit:quote:Op maandag 30 juni 2014 00:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat neem ik aan over jouw eigen post?![]()
![]()
En toch wil je een FOK abo afsluiten dus ik denk dat je wel een fuck geeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik dit: [ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |