Wasbenzinequote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Er zit een hele lelijke vlek door vaseline in mijn nieuwe rok. Iemand een idee hoe ik het eruit krijg? Uitwassen in de wasmachine heb ik al 3x gedaan en je ziet het nog
Grapje of?quote:
Beetje DCM erop ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
desnoods:
It is soluble in dichloromethane, chloroform, benzene, diethyl ether, carbon disulfide and oil of turpentine.[1][3]
Nope, wasbenzinequote:
Zie mijn editquote:Op maandag 30 juni 2014 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nope, wasbenzine
Plek met wat wasbenzine inwrijven, en daarna uitwassen, vlek weg.
Dat je het vaker gewasssen hebt met de vlek erin is niet best, maar je kunt het allicht proberen, erger wordt het niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Wil mijn rok niet nog harder verpesten dan ik al heb gedaan
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je het vaker gewasssen hebt met de vlek erin is niet best, maar je kunt het allicht proberen, erger wordt het niet.
Wel oppassen want het is brandbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hmm naja mocht het niet helpen.. Dan weet ik wat me te doen staat voor een volgende keer als ik iets van vet in mijn kleding heb!
Ja jaquote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel oppassen want het is brandbaarDus alleen de plek behandelen.
Nou ging ik er toch zomaar vanuit dat ze het even uitprobeerde op de zoom oidquote:Op maandag 30 juni 2014 00:07 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Beste kans inderdaad. Nu maar hopen dat die rok daar tegen kan...
zeepresten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
Ok het probleem is erger dan ik dacht.. Ik dacht dat het vaseline was maar het zit overal, ook aan de achterkant. Ik vrees dat het door de wasmachine komt*net als de lelijke gele vlekken op mijn zwarte rokje met witte sterren, die sterren zien er zo goor uit nu
![]()
*
ja waarom zou je iets gebruiken waarin de stof daadwerkelijk oplostquote:Op maandag 30 juni 2014 22:06 schreef pussywillow het volgende:
Ossegalzeep. Heb er gisteren nog vetvlekken mee uit een shirt gekregen die er al twee weken in zaten en er bij gewoon wassen niet uit waren gegaanKledingstuk en stukje zeep natmaken, inwrijven met zeep, paar minuten in laten trekken, en dan gewoon wassen in de wasmachine.
Wasbenzine zou ik niet aan beginnen. Het is zoals hierboven al gezegd brandbaar en het stinkt echt als de hel. Als je je rok daarna in de wasmachine wast dan ruikt je wasmachine én al je andere was de eerstkomende weken ook gegarandeerd naar benzine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |