Het gaat over de hele wereld steeds slechter met de economie, daar is vast iedereen 't over eens.
Doordat het slechter gaat, gaan sommige bedrijven er aan kapot, oftewel gedwongen ontslagen.
Deze mensen die ontslagen worden hebben niet veel geld om uit te geven in winkels aan stereo's/televisie's/pc's etc.
Die bedrijven die die stereo's etc. maken, hebben dus weer te maken met teruglopende inkomsten/verkopen.
Derhalve moeten ze gezien de slechter wordende economie+minder inkomsten, óók mensen massaal gaan ontslaan.
Die mensen die dan worden onstlaan hebben dus óók weer weinig geld om uit te geven!
Dit wordt toch een vicieuze cirkel?
quote:tis toch zo?
Op zondag 20 oktober 2002 11:20 schreef TheOneAndOnly het volgende:
wordt er ook 1 wakker hoor.....
had je al lang kunnen verzinnen.....
quote:dat wel maar het is geen nieuws
Op zondag 20 oktober 2002 11:21 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
tis toch zo?
quote:ik heb toch niet in OOG gepost?
Op zondag 20 oktober 2002 11:22 schreef F1908 het volgende:[..]
dat wel maar het is geen nieuws
De hele economie rust op vertrouwen in de toekomst.
Als iedereen blijft denken, wheeey alles gaat jofel, blijft alles jofel. Schiet er 1 iemand in de stress van, hey, dit gaat te goed DUS het moet DADELIJK in storten. dan trekt hij zo op een gegeven moment heel de economie mee. (natuurlijk pas als die ene persoon hoog genoeg geplaatst is om grote beslissingen te mogen nemen.)
Denkt er iemand dadelijk van, mooi nu staat alles zo laag en is alles zo goedkoop, ik ga in het groot inkopen.
Dan zal de boel weer langzaam aantrekken.
Of een geschiedenisboek en kijk naar de jaren dertig...
Wat maak je eigendruk....
In '74, '82,'87,'92 ging het ook wat slechter met de economie, maar om nou te zeggen dat daar de hele wereld van naar zn grootje ging..
[lolbroekmode]
Bovendien, de wereld heeft geen grootje
[/lolbroekmode]
buiten de wconomie om zie je ook steeds meer oorlog, onrust, rassen/geloofs -haat, steeds meer "natuurrampen" en natuurlijk de bovenmatige spottings van UFO's de laatste tijd geeft mij ook een gevoel van :"dit gaat niet goed..."
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 12:08 schreef Pushit het volgende:
topicstarter heeft wel ergens een beetje gelijk.buiten de wconomie om zie je ook steeds meer oorlog, onrust, rassen/geloofs -haat, steeds meer "natuurrampen" en natuurlijk de bovenmatige spottings van UFO's de laatste tijd geeft mij ook een gevoel van :"dit gaat niet goed..."
quote:eikelsdie fietsen jatten
Op zondag 20 oktober 2002 12:08 schreef Pushit het volgende:
topicstarter heeft wel ergens een beetje gelijk.buiten de wconomie om zie je ook steeds meer oorlog, onrust, rassen/geloofs -haat, steeds meer "natuurrampen" en natuurlijk de bovenmatige spottings van UFO's de laatste tijd geeft mij ook een gevoel van :"dit gaat niet goed..."
Als jouw theorie ZOU kloppen, wat die dus NIET doet, denk er dan 's over na, waar we nu ZOUDEN moeten zijn, als je bijv. de laatste 8 (VETTE) jaren bekijkt? Juist, dan zaten we in Lui-Lekker-Land.
Nog nooit zo'n simpele ziel meegemaakt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |