SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niks voor Joy? Of speelt papa er dan alleen maar mee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou daar moeten we blij mee zijn.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:Jesserdt twitterde op zondag 29-06-2014 om 21:59:53Hector Moreno heeft dus z'n been gebroken. Die speelt dit toernooi niet meer.Net als de rest van de Mexicanen. #nedmex reageer retweet
![]()
![]()
Zijn er mensen die zowel Fifa 14 op zowel ps3 als ps4 gespeeld hebben? Ik heb een ps4 gewonnen en twijfel nu of ik daar ook 14 voor moet halen of beter 3 maanden kan wachten op 15![]()
Gewoon 3 maandjes wachten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:08 schreef Henrys het volgende:
Zijn er mensen die zowel Fifa 14 op zowel ps3 als ps4 gespeeld hebben? Ik heb een ps4 gewonnen en twijfel nu of ik daar ook 14 voor moet halen of beter 3 maanden kan wachten op 15![]()
Dan heb ik toch liever Kobe Bryant, die op zijn Twitter bekend maakt dat Robben een "beast" is. Zou hij ook FUT spelen?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baasjan huntelaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jaja de jeugdopleiding van PSV laat het wel zien
Huntelaar en Depay
Gewoon Robben en Wijnaldum vergetenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Huntelaar en Depay![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
robben komt uit groningenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon Robben en Wijnaldum vergeten![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zij komen toch uit de jeugd van Groningen en Feyenoord?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wijnaldum?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wijndalum heb ik niet veel gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
![]()
Wat boeit mij het eigenlijk ook wie het doen. HET IS GEDAAN!
JUICHEN!
Alhoewel ik de eerste 60 minuten wel echt zo tyfes slecht vond dat ik betwijfel of we het tegen de grote landen kunnen, maar we zullen zien![]()
![]()
Daar zullen we in de kwartfinale achter komenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
JUICHEN!
Alhoewel ik de eerste 60 minuten wel echt zo tyfes slecht vond dat ik betwijfel of we het tegen de grote landen kunnen, maar we zullen zien![]()
![]()
Clasie die door DE BONDSCOACH gewoon weer naar zijn plekkie op de bank gewezen werdquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel spelers van NAC zijn er eigenlijk geselecteerd?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Clasie die door DE BONDSCOACH gewoon weer naar zijn plekkie op de bank gewezen werd
Grote landenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Daar zullen we in de kwartfinale achter komen
Daar horen Griekenland en Costa Rica niet bij.![]()
Teruglezen johquote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van NAC zijn er eigenlijk geselecteerd?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen punt dus trollquote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grote landen
Daar horen Griekenland en Costa Rica niet bij.![]()
![]()
eventueel tegen VS zal wel lastig zat worden jaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
JUICHEN!
![]()
Het beeldscherm van mijn IPhone heeft onherstelbare schade opgelopen bij het JUICHEN. Hij schoot zo uit de broekzak van mijn JUICHpak de menigte in, en toen ik hem eindelijk weer gevonden had, zaten er krassen op het scherm. Maar het was het me dubbel en dwars waard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De meeste grote landen willen gewoon balbezit hebben, dan zijn wij wel in het voordeel denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
JUICHEN!
Alhoewel ik de eerste 60 minuten wel echt zo tyfes slecht vond dat ik betwijfel of we het tegen de grote landen kunnen, maar we zullen zienMexico speelde ook met 5 man achterin. Een Duitsland wat de bal maar rond blijft tikken op onze helft zal het lastig krijgen met onze counters
![]()
![]()
Mijn scherm zit ook vol met barsten. Godverdomme 100 euro om te laten maken bij zon kut turk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het beeldscherm van mijn IPhone heeft onherstelbare schade opgelopen bij het JUICHEN. Hij schoot zo uit de broekzak van mijn JUICHpak de menigte in, en toen ik hem eindelijk weer gevonden had, zaten er krassen op het scherm. Maar het was het me dubbel en dwars waard![]()
Dat is waar, dacht ik ook. Maar het verschil is natuurlijk wel dat wij best wel veel kansen weggaven aan Mexico en dat een land als Duitsland/Argentinië daar wel raad mee weet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De meeste grote landen willen gewoon balbezit hebben, dan zijn wij wel in het voordeel denk ikMexico speelde ook met 5 man achterin. Een Duitsland wat de bal maar rond blijft tikken op onze helft zal het lastig krijgen met onze counters
Beetje zoals in die oefeninterland tegen Frankrijk.
Ik hoop uiteraard dat ik het fout heb, maar denk dat we er in de halve finale uitvliegen tegen Argentinië.![]()
Die roven ook nog eens de originele onderdelen uit je telefoon als je niet oppast, krijg je goedkope replica's voor terug.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn scherm zit ook vol met barsten. Godverdomme 100 euro om te laten maken bij zon kut turk.![]()
Ik wacht ermee tot Oranje wereldkampioen is en Mollema de Tour heeft gewonnen. Daarna breekt er weer een rustige periode aanquote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn scherm zit ook vol met barsten. Godverdomme 100 euro om te laten maken bij zon kut turk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik ga hem ook niet laten maken. Krijg over paar maanden nieuwe ivm abbo dus...quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die roven ook nog eens de originele onderdelen uit je telefoon als je niet oppast, krijg je goedkope replica's voor terug.![]()
net als ochoa een van de beste keepers dit WKquote:![]()
ze schoten recht op m af man
#FreeTrapz![]()
We weten nu wel dat jij het hele WK niks vindt en er een stront hekel aan hebt. Kom dus maar terug als Ajax weer speelt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net als ochoa een van de beste keepers dit WK![]()
ze schoten recht op m af man![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij het hele WK niks vindt en er een stront hekel aan hebt. Kom dus maar terug als Ajax weer speelt.
#FreeTrapz![]()
Jup.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat waren die Verhaegh en Blind gigantisch slecht zeg, ongelofelijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wel netjes van robben dat hij hem afgeeftquote:Op zondag 29 juni 2014 22:43 schreef Toefjes het volgende:
Wat een lelijke overwinning![]()
En Klaas die gewoon zijn verantwoordelijkheid neem
Wat een eindbaas
#FreeTrapz![]()
gewoon campbell to score gepakt, dat zijn opschietersquote:Op zondag 29 juni 2014 22:46 schreef The_Yakuza het volgende:
YES WEER 95 CENT DUDEWEISER WE GAAN NAAR RIO
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:46 schreef The_Yakuza het volgende:
YES WEER 95 CENT DUDEWEISER WE GAAN NAAR RIOhark die centen binnen
![]()
![]()
Say what?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Mexicaantjes helemaal boos doen over die tweet van KLM![]()
welke tweet?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Mexicaantjes helemaal boos doen over die tweet van KLMPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
twitter:GaelGarciaB twitterde op zondag 29-06-2014 om 20:11:00.@KLM I'm never flying your shitty airline again. Fuck you big time. reageer retweet
![]()
![]()
Triest hequote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die Mexicaantjes helemaal boos doen over die tweet van KLM![]()
Nu zijn wij "racisten"![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is waar, dacht ik ook. Maar het verschil is natuurlijk wel dat wij best wel veel kansen weggaven aan Mexico en dat een land als Duitsland/Argentinië daar wel raad mee weet.
Beetje zoals in die oefeninterland tegen Frankrijk.
Ik hoop uiteraard dat ik het fout heb, maar denk dat we er in de halve finale uitvliegen tegen Argentinië.
Net alsof Frankrijk en Duitsland zo geweldig waren. Duitsland was goed tegen Portugal, daarna werd het al snel minder. Frankrijk zit in een gigantisch makkelijke poule en hadden alle moeite van de wereld met 10 man van Ecuador en verdiende te verliezen.
We hebben eenvoudig Chili en Spanje aan de kant geschoven, toch?![]()
wow
yo soy dood
wat een wedstrijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ecuador verdiende te winnen ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof Frankrijk en Duitsland zo geweldig waren. Duitsland was goed tegen Portugal, daarna werd het al snel minder. Frankrijk zit in een gigantisch makkelijke poule en hadden alle moeite van de wereld met 10 man van Ecuador en verdiende te verliezen.
We hebben eenvoudig Chili en Spanje aan de kant geschoven, toch?
had het idee dat daar een ongeinspireerd frankrijk aan het voetballen was. en een wonder dat hij er voor frankrijk niet in viel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ook niet maar toch zwaaien ze weer met die kaart.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe je dit racistisch kan noemen zal ik nooit snappen
Maar ik denk dat KLM alleen maar blij is dat ze niet van die luie, taco-vretende, drugs dealende uitvreters hoeven te vervoeren.
Of is dat wel racistisch?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee gewoon waarquote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toch zwaaien ze weer met die kaart.
Maar ik denk dat KLM alleen maar blij is dat ze niet van die luie, taco-vretende, drugs dealende uitvreters hoeven te vervoeren.
Of is dat wel racistisch?
#FreeTrapz![]()
Blind op bet middenveld is echt een aanfluiting. Het gaat tijd worden dat ze il Maestro laten spelen. Wijnaldum slecht, De Guzman slecht, Blind om van te janken en de Jong is blessa.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat waren die Verhaegh en Blind gigantisch slecht zeg, ongelofelijk.
Maar we hebben nog 1 troef achter de hand en dat is Jordy "il Maestro" ClasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frankrijk had 8 basisspelers rust gegeven en had alsnog met 3-0 moeten winnen jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ecuador verdiende te winnen ?
had het idee dat daar een ongeinspireerd frankrijk aan het voetballen was. en een wonder dat hij er voor frankrijk niet in viel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blind op bet middenveld is echt een aanfluiting. Het gaat tijd worden dat ze il Maestro laten spelen. Wijnaldum slecht, De Guzman slecht, Blind om van te janken en de Jong is blessa.
Maar we hebben nog 1 troef achter de hand en dat is Jordy il Maestro ClasieFantastische analyse, helemaal mee eens. Waren er maar meer mensen zo objectief als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Blind op bet middenveld is echt een aanfluiting. Het gaat tijd worden dat ze il Maestro laten spelen. Wijnaldum slecht, De Guzman slecht, Blind om van te janken en de Jong is blessa.
Maar we hebben nog 1 troef achter de hand en dat is Jordy "il Maestro" ClasieKrijg griepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Maar we hebben nog 1 troef achter de hand en dat is Jordy "il Maestro" Clasieover verheagh had je gelijk hoor, die was gewoon slecht toch leuk dat hij een kans gekregen heeft. zet nou die pauper van feyenoord maar weer neer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goh ik denk dat niemand het niet met hem eens was op LvG na.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
over verheagh had je gelijk hoor, die was gewoon slecht toch leuk dat hij een kans gekregen heeft. zet nou die pauper van feyenoord maar weer neer.![]()
Ja, Ecuador hadden de grootste kansen. Maar als ik het dus goed begrijp is Frankrijk heel goed omdat ze overtuigend wonnen van een Honduras, maar tegen Ecuador liep het voor geen meter en waren ze ongeinspireerd. Frankrijk heeft al helemaal niet tegen een goed gespeeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ecuador verdiende te winnen ?
had het idee dat daar een ongeinspireerd frankrijk aan het voetballen was. en een wonder dat hij er voor frankrijk niet in viel.
Wat is het toch altijd dat we andere teams ophemelen en die van ons bagataliseren. Is een soort mode hier in Nederland.![]()
[..]
Maar we hebben nog 1 troef achter de hand en dat is Jordy "il Maestro" ClasieLa máquina pasandoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lul niet zo slap man, kansverhouding was echt 10-2 ofzo. Was een godswonder dat die stokbroden niet hadden gescoord. Dat je af en toe een plaat voor je kop hebt en een rare mening hebt is je goed recht, maar dit soort dingen..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, Ecuador hadden de grootste kansen. Maar als ik het dus goed begrijp is Frankrijk heel goed omdat ze overtuigend wonnen van een Honduras, maar tegen Ecuador liep het voor geen meter en waren ze ongeinspireerd. Frankrijk heeft al helemaal niet tegen een goed gespeeld.
Wat is het toch altijd dat we andere teams ophemelen en die van ons bagataliseren. Is een soort mode hier in Nederland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze man weetquote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Fantastische analyse, helemaal mee eens. Waren er maar meer mensen zo objectief als jij![]()
![]()
Was het bier lekker?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lul niet zo slap man, kansverhouding was echt 10-2 ofzo. Was een godswonder dat die stokbroden niet hadden gescoord. Dat je af en toe een plaat voor je kop hebt en een rare mening hebt is je goed recht, maar dit soort dingen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
dat welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als ik zeg dat ik nog geen echt groot land geweldig voetbal op de mat heb zien leggen en het meeste tot nu voor de pot hangen en counter voetbal vind krijg ik ook de wind van voren omdat het blijkbaar een geweldig wk is.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, Ecuador hadden de grootste kansen. Maar als ik het dus goed begrijp is Frankrijk heel goed omdat ze overtuigend wonnen van een Honduras, maar tegen Ecuador liep het voor geen meter en waren ze ongeinspireerd. Frankrijk heeft al helemaal niet tegen een goed gespeeld.
Wat is het toch altijd dat we andere teams ophemelen en die van ons bagataliseren. Is een soort mode hier in Nederland.
#FreeTrapz![]()
gvdquote:Op zondag 29 juni 2014 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word miljonair bby
[ afbeelding ]
Dit is ook nog wel een leuke. Even kijken.
[ afbeelding ]
kut goal gemistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb 'm niet ingezet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Snel, wat is je volgende bet o guru
inworp costa ricaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Snel, wat is je volgende bet o guru
Jij had de tv na de eerste helft uitgezet ofzo? Ecuador had hele gevaarlijke kansen en Frankrijk had nauwelijks uitgespeelde kansen. Ik kan met Fifa ook 20x van afstand schieten, maar dat betekent niet dat je had moeten winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lul niet zo slap man, kansverhouding was echt 10-2 ofzo. Was een godswonder dat die stokbroden niet hadden gescoord. Dat je af en toe een plaat voor je kop hebt en een rare mening hebt is je goed recht, maar dit soort dingen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het is niet "hoe meer smilies, hoe meer je gelijk hebt". Je kan toch ook wel normaal je mening delen? Doe ik ook.![]()
Ruiz weerWordt steeds lastiger voor PSV om hem af te keuren straks. Volgend jaar weer matig spelen voor PSV op deze manier.
![]()
ik vraag me steeds meer af of jou mening wel echt normaal isquote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij had de tv na de eerste helft uitgezet ofzo? Ecuador had hele gevaarlijke kansen en Frankrijk had nauwelijks uitgespeelde kansen. Ik kan met Fifa ook 20x van afstand schieten, maar dat betekent niet dat je had moeten winnen.
En het is niet "hoe meer smilies, hoe meer je gelijk hebt". Je kan toch ook wel normaal je mening delen? Doe ik ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij had de tv na de eerste helft uitgezet ofzo? Ecuador had hele gevaarlijke kansen en Frankrijk had nauwelijks uitgespeelde kansen. Ik kan met Fifa ook 20x van afstand schieten, maar dat betekent niet dat je had moeten winnen.
En het is niet "hoe meer smilies, hoe meer je gelijk hebt". Je kan toch ook wel normaal je mening delen? Doe ik ook.![]()
Popcorn.gifquote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
*jouwquote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vraag me steeds meer af of jou mening wel echt normaal is
Gr gr![]()
Die dubbele aanhalingstekens in jouw post zijn anders ook verkeerd. Kusje.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dat wist ik ook nog wel, maar blijf lekker fappen op clasie jongen.quote:
louie snapt ook wel dat je met een midget middenveld nergens komt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef wieisboos het volgende:
Kiid is echt een keutel van vandermar die tot leven gekomen is
#TeamTim69![]()
Costa Rica heb ik in de X1. De De Jong to receive a yellow card was nog kolderieker dan 5 overtredingen op Messi![]()
Had Mexico in de X2, bij de 1-0 gelukkig over 1.5 meegepakt na 75 minuten met het gehele saldo. Dus uiteindelijk quitte gespeeld![]()
Dat gevoel wanneer je allerlei mensen in het harnas jaagt door simpel weg een mening te weerleggen van een populair lid.
#DareToKiid![]()
oostwoud?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
#TeamUSA
Mijn paard in RDR heet ClintPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoe is het met nigel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DEMPSEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
#TeamUSA
Mijn paard in RDR heet Clint![]()
Waarom deze discussies niet laten rusten tot na (hopelijk) 13 juli? Saamhorigheidquote:Op zondag 29 juni 2014 23:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat wist ik ook nog wel, maar blijf lekker fappen op clasie jongen.
louie snapt ook wel dat je met een midget middenveld nergens komt.![]()
![]()
Hij maakt maandelijks mijn alimentatie over, dus ik heb andere redenen om van hem te houden. Maar goede poging.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Dat gevoel wanneer je allerlei mensen in het harnas jaagt door simpel weg een mening te weerleggen van een populair lid.
#DareToKiidhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En jij zegt iets over jouw of jouquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Dat gevoel wanneer je allerlei mensen in het harnas kan jaagt door simpel weg een mening te weerleggen van een populair lid.
#DareToKiid.
En populair lid![]()
wie dan?
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
#DareToKiid
#FreeTrapz![]()
Als je feiten gaat verdraaien en dat "weerleggen" noemt wel ja. maar verder heb ik hier ook geen zin in ouwe reus. Ik ben straalbezopen net zoals heel gezond nederlanquote:Op zondag 29 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
#DareToKiid
dAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
mijn lid is hier best populair hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij zegt iets over jouw of jou.
En populair lid![]()
wie dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#teamtantoelamquote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je feiten gaat verdraaien en dat "weerleggen" noemt wel ja. maar verder heb ik hier ook geen zin in ouwe reus. Ik ben straalbezopen net zoals heel gezond nederlan
dhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
dit heeft toch te maken met de road to 13th july.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom deze discussies niet laten rusten tot na (hopelijk) 13 juli? Saamhorigheid
met clasie er in gaan we daar niet komen hoor. weg Saamhorigheid
#FreeTrapz![]()
The man, the myth, the legend.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
DEMPSEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Clint Dempsey, destroyer of worlds.![]()
Iemand riep ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
The man, the myth, the legend.
Clint Dempsey, destroyer of worlds.
![]()
Clasie tilt het Nederlands elftal naar een hoger plan.
wordt niks met clasie joh, deelt alleen maar cadeautjes uit met zijn kutpassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker worstenbroodjes gegeten net #daretokamikazeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De bondscoach beslist toch, en hij heeft het toch bij het goede eind. Iedereen die een maand of 3 geleden gezegd zou hebben dat we de kwartfinale zouden gaan halen met 5-3-2, met Kuyt op LWB en Verhaegh op RWB en Blind op CB, zou opgenomen worden in een gesloten inrichting.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit heeft toch te maken met de road to 13th july.
met clasie er in gaan we daar niet komen hoor. weg Saamhorigheid![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
wordt niks met clasie joh, deelt alleen maar cadeautjes uit met zijn kutpassingmoet ik wel eerlijk bekennen dat ik wijnaldum ook nog niet de sterren van de hemel vind spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#zeslaanookhethelemiddenveldoverPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zijn figuranten iddquote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet ik wel eerlijk bekennen dat ik wijnaldum ook nog niet de sterren van de hemel vind spelen![]()
#zeslaanookhethelemiddenveldover
Lerin rood
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ditquote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De bondscoach beslist toch, en hij heeft het toch bij het goede eind. Iedereen die een maand of 3 geleden gezegd zou hebben dat we de kwartfinale zouden gaan halen met 5-3-2, met Kuyt op LWB en Verhaegh op RWB en Blind op CB, zou opgenomen worden in een gesloten inrichting.Eigenlijk is het van de zotte.
Maar.
Van Gaal![]()
![]()
Altijd goed na het zuipenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
lekker worstenbroodjes gegeten net #daretokamikaze![]()
![]()
Zegt degene die claimt dat Ecuador twee keer op doel schoot. Na het moment van de rode kaart kwam Ecuador er een aantal keer gevaarlijk uit en wisten ze bijna te scoren. Frankrijk had al het balbezit, maar deed er weinig mee op schoten van afstand en kansloze hoeken na. En op basis daarvan had Frankrijk zeker niet verdiend te winnen. Gelijkspel was op zijn plek.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je feiten gaat verdraaien en dat "weerleggen" noemt wel ja. maar verder heb ik hier ook geen zin in ouwe reus. Ik ben straalbezopen net zoals heel gezond nederlan
d
Die adoratie van dat soort teams slaat gewoon nergens op. Ze spelen in een kut poule en krijgen pas op zijn vroegst in de kwart finale een fatsoenlijke tegenstander.![]()
Kansverhouding is heel wat anders dan shcoten op doel he ouwe reus.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zegt degene die claimt dat Ecuador twee keer op doel schoot. Na het moment van de rode kaart kwam Ecuador er een aantal keer gevaarlijk uit en wisten ze bijna te scoren. Frankrijk had al het balbezit, maar deed er weinig mee op schoten van afstand en kansloze hoeken na. En op basis daarvan had Frankrijk zeker niet verdiend te winnen. Gelijkspel was op zijn plek.
Die adoratie van dat soort teams slaat gewoon nergens op. Ze spelen in een kut poule en krijgen pas op zijn vroegst in de kwart finale een fatsoenlijke tegenstander.
En nogmaals..ze gaven 8 basisspelers rust, dus waar hebben we het over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij tilt het Nederlands voetbal naar een hoger plan. Ik zie hem nog die bal geven tussen 10 man van Ecuadorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Clasie tilt het Nederlands elftal naar een hoger plan.![]()
![]()
ik ben wel je nieuwe papaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 goede bal wowquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij tilt het Nederlands voetbal naar een hoger plan. Ik zie hem nog die bal geven tussen 10 man van Ecuadoro lord how good.
#FreeTrapz![]()
Ecuador France
Goals scored 0 0
Total shots 11 20
Shots on target 7 13
Corners 1 7
Offsides 1 1
Fouls committed 17 6
Yellow cards 1 0
Red cards 1 0
Ball possession 40 pct 60 pct![]()
alles is louifdeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door jouW UI zie ik je nu echt zitten met zon telefoon voor de tv en je bets doorgeven old skoolquote:![]()
![]()
hou op man. Door die fransen heb ik 100 euro verlorenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ecuador France
Goals scored 0 0
Total shots 11 20
Shots on target 7 13
Corners 1 7
Offsides 1 1
Fouls committed 17 6
Yellow cards 1 0
Red cards 1 0
Ball possession 40 pct 60 pct![]()
Dudeweiser en ik zijn vol bezig met 16 sporten en sportsbettingquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Door jouW UI zie ik je nu echt zitten met zon telefoon voor de tv en je bets doorgeven old skoolGRAAG VERWIJDEREN![]()
mijn zaad was nog niet zo productief toen jij verwekt was..sorry. Het was echt de melkboerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
9 tegen 9 straks denk
manolas doet me altijd denken aan suske en wiske weet niet waarom
#FreeTrapz![]()
hahahhahquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
hou op man. Door die fransen heb ik 100 euro verloren![]()
makin' it rain met dem gele kaartenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dudeweiser en ik zijn vol bezig met 16 sporten en sportsbetting![]()
Wel de beslissende dus waarom je er zo sarcastisch over doet ontgaat me. Of is het de bedoeling dat een cdm de spits 5x alleen voor de keeper zet? Moet Blind nog op zijn eerste moment betrappen in zijn carrière. Dus dan is Clasie al een vooruitgangquote:![]()
doennnnnnnquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die assists tegen Spanje.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel de beslissende dus waarom je er zo sarcastisch over doet ontgaat me. Of is het de bedoeling dat een cdm de spits 5x alleen voor de keeper zet? Moet Blind nog op zijn eerste moment betrappen in zijn carrière. Dus dan is Clasie al een vooruitgang![]()
somsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
#hebhierhelemaalgeenzinin.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel de beslissende dus waarom je er zo sarcastisch over doet ontgaat me. Of is het de bedoeling dat een cdm de spits 5x alleen voor de keeper zet? Moet Blind nog op zijn eerste moment betrappen in zijn carrière. Dus dan is Clasie al een vooruitgang
al heb ik blind volgens mij alleen dit toernooi al 2 assists zien geven.
maar waarom je er steeds maar weer ajax spelers bij haalt is mij nog steeds onduidelijk.
een speler als clasie heb je in dit systeem helemaal niets aan. je moet gewoon een beetje lengte hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Perfect op de stropdasquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij tilt het Nederlands voetbal naar een hoger plan. Ik zie hem nog die bal geven tussen 10 man van Ecuador
Moet ik even een paar topics terug met het geblaat over de Feyenoord spelers?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#hebhierhelemaalgeenzinin.
al heb ik blind volgens mij alleen dit toernooi al 2 assists zien geven.
maar waarom je er steeds maar weer ajax spelers bij haalt is mij nog steeds onduidelijk.
een speler als clasie heb je in dit systeem helemaal niets aan. je moet gewoon een beetje lengte hebben.
Deze discussie wordt ook vaak op Turkse forums gevoerd tussen 6alatasaray en Fenerbahce supporters.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sneijderquote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef StijnDa het volgende:
Binnenkort als Strootman weer fit is zijn we van dit gedoe af.
Strootman Fer![]()
heb alleen gezegd dat de feyenoord spelers niet op kunnen bouwen en ik verheagh wel een kans zou geven. nou die bleek dus ook kut met peren dus dan kan wat mij betreft janmaat er weer in. verder doen de feyenoord spelers het gewoon goed en zal je mij niet horen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet ik even een paar topics terug met het geblaat over de Feyenoord spelers?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SJON!!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb alleen gezegd dat de feyenoord spelers niet op kunnen bouwen en ik verheagh wel een kans zou geven. nou die bleek dus ook kut met peren dus dan kan wat mij betreft janmaat er weer in. verder doen de feyenoord spelers het gewoon goed en zal je mij niet horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waar komt die Fer nou weer vandaanquote:Gewoon Nigel.
Nederland heeft een slager nodig, en die hebben we.![]()
Hij komt van heel fer.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar komt die Fer nou weer vandaanGewoon Nigel.
![]()
Dat was 1 pass en daar heb je het al heeeeel vaak over gehad.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij tilt het Nederlands voetbal naar een hoger plan. Ik zie hem nog die bal geven tussen 10 man van Ecuador![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
SJON!!OZZ maakt mij geen fuck uit, ik ben lam en dan lul je slap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was 1 pass en daar heb je het al heeeeel vaak over gehad.
eschaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha. Dat was niet vanaf cdm, maar vanaf linksback. Daarbij waren het gewoon simpele vroege voorzetten die weergaloos werden afgemaakt na een onmogelijke kopbal en solo van Robben. Die bal van Clasie had Robin er nog in kunnen lopen als hij had gewild.quote:![]()
Nigel wordt ook al ouderquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar komt die Fer nou weer vandaanGewoon Nigel.
Nederland heeft een slager nodig, en die hebben we.![]()
hihi nee kben verlege :$quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha. Dat was niet vanaf cdm, maar vanaf linksback. Daarbij waren het gewoon simpele vroege voorzetten die weergaloos werden afgemaakt na een onmogelijke kopbal en solo van Robben. Die bal van Clasie had Robin er nog in kunnen lopen als hij had gewild.smeer je het zaad vannacht niet over je clasie poster in je kamertje af knul
#FreeTrapz![]()
Hij is 29. Alles wat hij hoeft te doen is mannetjes oppakken en slidings maken, dat moet nog wel even kunnen.quote:![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
elke keer lachen als ik dat down hoofd van die mexicaanse coach zie :' )Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vond die met louie en zijn gouden pik leukerquote:
#FreeTrapz![]()
Louis!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond die met louie en zijn gouden pik leuker![]()
cutequote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar als Belgie, Colombia en NL de kwartfinale halen dan is het wel het toernooi van #Tim86 he
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
thanks die chickk is ook leuk he xdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jonge daar denk je na 20 bier niet meer over naquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beetje respect als je over Hem spreekt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jonge daar denk je na 20 bier niet meer over na![]()
had ie moeten verliezen had ik minder gezopenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje respect als je over Hem spreekt.
je weet louis heeft alles in eigen handPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaat ook wat ver ouwe reus. ben ook maar een mens van vlees en bloedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
keylorrrrrrrrAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
elke keer lachen als ik dat down hoofd van die mexicaanse coach zie :' )
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
sorry was me broertjequote:
Elke keer een shotje als de mexicaanse bondscoach in beel was was geen goedi dee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverquote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry was me broertje
Elke keer een shotje als de mexicaanse bondscoach in beel was was geen goedi dee
[ afbeelding ]
Miet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry was me broertje
[ afbeelding ]![]()
Godver !![]()
Die gyrosvreters flikken het weer
Shotje iedere keer dat Blind balverlies leed en je lag nou met alcoholvergiftiging in het ziekenhuis :d![]()
aidshondenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tyfes grieken.
heerlijk ditquote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry was me broertje
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Godver . nog 30 min naar deze onzin kijken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Papavandsneukthemznhollos.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
sums it upquote:Op zondag 29 juni 2014 23:51 schreef over_hedge het volgende:
Godver . nog 30 min naar deze onzin kijken.
genoeg dagen rustquote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Rijst het volgende:
Is beter voor Nederland al zouden deze grieken doorgaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Campbell to score gaat makkelijk lukken met strafschoppen
#FreeTrapz![]()
Mijn live bets![]()
Costa Rica to score, 1st half draw en nu had ik X2 gepakt.
Tim die ook een keer een biertje drinkt haha grappig![]()
Want? Vind ze alle 2 nou niet echt goed of zo. (niet dat nederland goed speelt)quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Rijst het volgende:
Is beter voor Nederland al zouden deze grieken doorgaanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ALS COSTA RICA DOORGAAT KUN JE HET HOTEL OOK GELIJK BOEKENquote:Op zondag 29 juni 2014 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
YAKUZA DE VLUCHT IS GEBOEKT, IK HERHAAL, DE VLUCHT IS GEBOEKT
Geen tweepersoonsbed btwGRAAG VERWIJDEREN![]()
De Mitrook zou 'm bij FC Rasmus gewoon gemaakt hebben.Ronaldo tsjoppie naar binnen en finessje in de kruising.
En Verhaeghquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Huntelaar en Depay![]()
![]()
Volgens mij telt dat niet voor je bet, die strafschoppenreeksen tellen ook nooit mee voor topscorers ensoooowquote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef FCsuarez het volgende:
Campbell to score gaat makkelijk lukken met strafschoppenGRAAG VERWIJDEREN![]()
kloptquote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij telt dat niet voor je bet, die strafschoppenreeksen tellen ook nooit mee voor topscorers ensoooow
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij telt dat niet voor je bet, die strafschoppenreeksen tellen ook nooit mee voor topscorers ensoooowshit
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat?
Jij bent het ook die dat bij mij heeft gedaan hoor.
Hahahaha, jij denkt serieus dat ik daar de moeite voor zou nemen![]()
![]()
waarom nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ALS COSTA RICA DOORGAAT KUN JE HET HOTEL OOK GELIJK BOEKEN
Geen tweepersoonsbed btw![]()
![]()
Omdat Griekenland weinig scorend vermogen heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Vind ze alle 2 nou niet echt goed of zo. (niet dat nederland goed speelt)
Ruiz en die Cambell spelen toch best aardig.![]()
Volgens mij tellen goals in de verlenging ook niet mee voor de unibetbets, maar dat weet ik niet 100% zekerquote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee sorry... die liet het juist niet zienquote:
kloptquote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij tellen goals in de verlenging ook niet mee voor de unibetbets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O je was serieusquote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee sorry... die liet het juist niet zien
Depay, die vandaag niks bijzonders deed behalve tegen teamgenoten aan schieten.
Huntelaar, die bij PSV geen kans kreegHiddinks grootste fout.
![]()
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Griekenland weinig scorend vermogen heeft.
Ruiz en die Cambell spelen toch best aardig.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
sorryAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb in een irisch pub in Rotterdam gekeken. Was wel tofGaat alleen wel hard met die halve liters bier daar
alsimarakis komt erinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat denk ik serieus ja. Problemen mee? Mooi om te zien dat als ik hier tegen een populair lid in ga je zo reageertquote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahahaha, jij denkt serieus dat ik daar de moeite voor zou nemen![]()
![]()
tettenshot heb ik gemist danquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hugo hangt daar ook echt zoquote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef Rijst het volgende:
die grappen over conchitaterwijl hij er zelf ook op lijkt
Lijkt wel alsof ie bezopen is.![]()
laatst lag hij middenin het gepsrek ineens op de grond met die hond te spelen..echt een vage kerelquote:Op maandag 30 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hugo hangt daar ook echt zo
Lijkt wel alsof ie bezopen is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
axelle natuurlijk (L)quote:Op maandag 30 juni 2014 00:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee tim ik heb een bet gewonnen welk plaatje krijg ik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaaaa hoor, zat er blijkbaar zo'n lul op de bank die een kaart had en telt die bet niet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hahahahaha, ach kan je ook niks verwijten. Maar ik heb een rijk ban verleden en dat wens ik niemand toe, zelfs jou niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik serieus ja. Problemen mee? Mooi om te zien dat als ik hier tegen een populair lid in ga je zo reageert![]()
wat is jouw oude forumnaam hier dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahahahaha, ach kan je ook niks verwijten. Maar ik heb een rijk ban verleden en dat wens ik niemand toe, zelfs jou niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver. 2x facao in 5 packs. Maar ik heb hem al.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze man![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat deed je dan zoal fout?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik postte was in 2010 en was dus niet echt actief in deze reeks![]()
![]()
sid tochquote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer toen ik postte was in 2010 en was dus niet echt actief in deze reeks![]()
Ik moest vandaag 3 keer schijten.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Rapid Wien heeft vandaag met 20-0 van Paantaleon-Erla gewonnen
#NogMeerLeukeWeetjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: