SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niks voor Joy? Of speelt papa er dan alleen maar mee?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou daar moeten we blij mee zijn.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:Jesserdt twitterde op zondag 29-06-2014 om 21:59:53Hector Moreno heeft dus z'n been gebroken. Die speelt dit toernooi niet meer.Net als de rest van de Mexicanen. #nedmex reageer retweet
![]()
![]()
Zijn er mensen die zowel Fifa 14 op zowel ps3 als ps4 gespeeld hebben? Ik heb een ps4 gewonnen en twijfel nu of ik daar ook 14 voor moet halen of beter 3 maanden kan wachten op 15![]()
Gewoon 3 maandjes wachten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:08 schreef Henrys het volgende:
Zijn er mensen die zowel Fifa 14 op zowel ps3 als ps4 gespeeld hebben? Ik heb een ps4 gewonnen en twijfel nu of ik daar ook 14 voor moet halen of beter 3 maanden kan wachten op 15![]()
Dan heb ik toch liever Kobe Bryant, die op zijn Twitter bekend maakt dat Robben een "beast" is. Zou hij ook FUT spelen?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baasjan huntelaar
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jaja de jeugdopleiding van PSV laat het wel zien
Huntelaar en Depay
Gewoon Robben en Wijnaldum vergetenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jaja de jeugdopleiding van PSV laat het wel zien
Huntelaar en Depay![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
robben komt uit groningenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon Robben en Wijnaldum vergeten![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zij komen toch uit de jeugd van Groningen en Feyenoord?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wijnaldum?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wijndalum heb ik niet veel gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
![]()
Wat boeit mij het eigenlijk ook wie het doen. HET IS GEDAAN!
JUICHEN!
Alhoewel ik de eerste 60 minuten wel echt zo tyfes slecht vond dat ik betwijfel of we het tegen de grote landen kunnen, maar we zullen zien![]()
![]()
Daar zullen we in de kwartfinale achter komenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
Wat boeit mij het eigenlijk ook wie het doen. HET IS GEDAAN!
JUICHEN!
Alhoewel ik de eerste 60 minuten wel echt zo tyfes slecht vond dat ik betwijfel of we het tegen de grote landen kunnen, maar we zullen zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |