Wat heb je met je internet adapter gedaan dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
Internet adapter ligt eruit, moet ik weer op 1 streepje stink wifi
Dat is internet via stroomkabel.. die knalt er elke week een keer uit.. moet ik naar het souterrain waar andere mensen wonen om de andere adapter te resettenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je met je internet adapter gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel op te lossen met een relais en wat andere prutsdingen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is internet via stroomkabel.. die knalt er elke week een keer uit.. moet ik naar het souterrain waar andere mensen wonen om de andere adapter te resetten
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef chufi het volgende:
Zag net zoietshe bah, daar poepen ze uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan wel de router op afstand resetten maar niet dat dingquote:Op zondag 29 juni 2014 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel op te lossen met een relais en wat andere prutsdingen.
Tis gewoon een knop omzetten hoor, het is iets primitiefs wat je gewoon uit kan schakelenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof er zo niets van dat je een lekkere kont niet zou willen nemen.
Ok tis niet allen de kont .. Persoonlijkheid speelt ook meequote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof er zo niets van dat je een lekkere kont niet zou willen nemen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tis gewoon een knop omzetten hoor, het is iets primitiefs wat je gewoon uit kan schakelen
Valt rationeel gezien ook wel mee toch? die 10 seconden voor al dat werkquote:Op zondag 29 juni 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het is redelijk primitief. Maar wel lekker.
Dat is wel belangrijk ja. En zo niet, vlag over de kop en neuken voor het vaderland.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok tis niet allen de kont .. Persoonlijkheid speelt ook mee
Arme jongen, ik krijg bijna medelijden met je dat je schijnbaar nog niets goeds hebt ervaren.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt rationeel gezien ook wel mee toch? die 10 seconden voor al dat werk
Wel een dikke in ieder geval, of dat nou ook lekker is...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:15 schreef chufi het volgende:
Choco meisjes hebben vaak een lekkere kont ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |