SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Oh, dacht dat je 3000 schuld had door die seizoenskaart van PSVquote:![]()
Was een garpjeGRAAG VERWIJDEREN![]()
ik zou nog geen PSV seizoenskaart kopen als ik er geld bij kreeg.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je 3000 schuld had door die seizoenskaart van PSV![]()
Was een garpje![]()
Ik hoor vaak juist dat mensen niet eens door hebben voor welke club ik ben. Vreemd dat het hier eerder andersom is![]()
Niet zo raar als je altijd in je Feyenoord pyjama zit te postenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef Kiid het volgende:
Ik hoor vaak juist dat mensen niet eens door hebben voor welke club ik ben. Vreemd dat het hier eerder andersom is![]()
kiid zeg alsjeblieft dat jij een troll bent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
internet hooligan?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef Kiid het volgende:
Ik hoor vaak juist dat mensen niet eens door hebben voor welke club ik ben. Vreemd dat het hier eerder andersom is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kiidultra baas.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef Zhano het volgende:
Tis toch wat dat bij elke poep of scheet de human-Ajax-centipede weer tot leven komt
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
GO HEERENVEENquote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef Zhano het volgende:
Tis toch wat dat bij elke poep of scheet de human-Ajax-centipede weer tot leven komt
p.s. die fut wk poule in de OP loopt gewoon 200 punten achten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is er dan leuker aan, meeste teams zie ik spelen als een gemiddelde eredivisie ploegquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gedoe met die clubs. Dit WK is zoveel leuker dan de eredivsie
#FreeTrapz![]()
En dan moet Clasie nog gaan spelen, kan je nagaanquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gedoe met die clubs. Dit WK is zoveel leuker dan de eredivsie![]()
![]()
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gedoe met die clubs. Dit WK is zoveel leuker dan de eredivsie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mee eens. Hé, we zijn het een keer eens.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
die zou ik nou wel eens willen zien morgen naast de jongquote:Op zondag 29 juni 2014 01:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan moet Clasie nog gaan spelen, kan je nagaan
#FreeTrapz![]()
Jij hebt er echt niks van begrepenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is er dan leuker aan, meeste teams zie ik spelen als een gemiddelde eredivisie ploeg![]()
Ga Frank de Boer maar weer fappen.![]()
Ik vrees het zwarte gat op 14 juli.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Dit ja. Maar Ajacieden en Feyenoorders kunnen dat nooit los zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik vrees het zwarte gat op 14 juli.
Beetje de Tour kijken maar dat is toch wel echt minder.![]()
wat heeft dit met frank de boer te maken ? ik heb vandaag het vooraf gedacht oh zo machtige brazilie zien spelen. nou nou wat een gala voorstelling. krijgen er nog geen goal in, dat lukt ze bij heerenveen dan weer wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt er echt niks van begrepen![]()
Ga Frank de Boer maar weer fappen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als Feyenoorder ontkom je niet aan dit soort discussies, helaas. Ik voer ze al zo lang en met het recente succes van Ajax moet ik ook steeds creatiever zijn met mijn argumenten. Zo kan ik overtuigend brengen dat de rechtsback van een sub topper in de Eredivisie beter is dan de rechtsback van de kampioen van Frankrijk. Zoiets leer je alleen maar door ervaring.quote:![]()
Mooi.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat heeft dit met frank de boer te maken ? ik heb vandaag het vooraf gedacht oh zo machtige brazilie zien spelen. nou nou wat een gala voorstelling. krijgen er nog geen goal in, dat lukt ze bij heerenveen dan weer wel.![]()
Na zaad partijen van de Guzman en Wijnaldum zou het wel tijd worden inderdaadquote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zou ik nou wel eens willen zien morgen naast de jong
Jordy "el Architect" Clasie![]()
![]()
Colombia speelt, naar mijn mening, wel erg leuk en vermakelijk voetbalquote:Op zondag 29 juni 2014 01:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat heeft dit met frank de boer te maken ? ik heb vandaag het vooraf gedacht oh zo machtige brazilie zien spelen. nou nou wat een gala voorstelling. krijgen er nog geen goal in, dat lukt ze bij heerenveen dan weer wel.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
wil je zeggen van niet dan. als je FUT moet omschrijven in een toernooi is het wel het WK 2014 als je het zo bekijkt zit EA echt spot on met zijn spel. 9 man voor de goal en 2 mannen die rennen hopen dat hij goed valt en proberen de goal te maken. wat een afbraak voetbal zo nu en dan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo speel ik geen Fifa hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je zeggen van niet dan. als je FUT moet omschrijven in een toernooi is het wel het WK 2014 als je het zo bekijkt zit EA echt spot on met zijn spel. 9 man voor de goal en 2 mannen die rennen hopen dat hij goed valt en proberen de goal te maken. wat een afbraak voetbal zo nu en dan.![]()
![]()
zou inderdaad niet weten wie er anders op die positie een beetje "voetbal" in de ploeg kan brengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Na zaad partijen van de Guzman en Wijnaldum zou het wel tijd worden inderdaad
Jordy "el Architect" Clasie
als de verdediging dan ook nog wat kan opbouwen gaat het gewoon de goede kant op
#FreeTrapz![]()
Zoveel geweldige wedstrijden, zoveel goals. Knap dat je nog negatief kan zijn. Post nu maar weer onder je litmanen account..dit is verwarrendquote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je zeggen van niet dan. als je FUT moet omschrijven in een toernooi is het wel het WK 2014 als je het zo bekijkt zit EA echt spot on met zijn spel. 9 man voor de goal en 2 mannen die rennen hopen dat hij goed valt en proberen de goal te maken. wat een afbraak voetbal zo nu en dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ragequit veroorzaakt met Feyenoord co-op
Mooi man dat je een eigen mening kunt ontwikkelen en onderbouwen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil je zeggen van niet dan. als je FUT moet omschrijven in een toernooi is het wel het WK 2014 als je het zo bekijkt zit EA echt spot on met zijn spel. 9 man voor de goal en 2 mannen die rennen hopen dat hij goed valt en proberen de goal te maken. wat een afbraak voetbal zo nu en dan.![]()
Moeten we ook eens doenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ragequit veroorzaakt met Feyenoord co-op![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op zondag 29-06-2014 om 01:31:05Something a bit different with #iMOTM tonight, dudes. reageer retweet
![]()
Ik ga nog ff doortwitter:ChuBoi twitterde op zondag 29-06-2014 om 01:49:17Hmm “@R9Rai: James got upgraded to 91 http://t.co/3FhyhWlwfd” reageer retweet
![]()
![]()
Maverquote:Op zondag 29 juni 2014 01:50 schreef Zhano het volgende:
Ik ga nog ff doortwitter:ChuBoi twitterde op zondag 29-06-2014 om 01:49:17Hmm “@R9Rai: James got upgraded to 91 http://t.co/3FhyhWlwfd” reageer retweet
![]()
![]()
Bohhhh UP TOTS James
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je hem? Hij is nu al 380k waard, ben benieuwd hoeveel meer dat wordt als mensen dat door hebbenquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:02 schreef Kiid het volgende:
Maar waarom verhogen ze ineens de TOTS stats?
Hier past eigenlijk niks 'tussen'![]()
![]()
Kut dat dat mijn geld nu in spelers zitquote:Op zondag 29 juni 2014 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier past eigenlijk niks 'tussen'
Als mensen dat door hebben dan gaat zijn prijs sowieso omhoog![]()
Is toch al lang gebeurd. 290k pre match. 380k post match. 420k nu en stijgende.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kut dat dat mijn geld nu in spelers zit
Als mensen dat door hebben dan gaat zijn prijs sowieso omhoog![]()
Strength en pace ook aardig omhoogquote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
meh
Alles 99 na zijn goal en assist tegen Brazilie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maar net zag ik er nog 1 voor 360k. Nu is de laagste alweer 430quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is toch al lang gebeurd. 290k pre match. 380k post match. 420k nu en stijgende.![]()
repostquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
inb4 oud inb4 noonecares inb4 al gezien![]()
bakkesquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
inb4 oud inb4 noonecares inb4 al gezienOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
noobquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef elshaarawy92 het volgende:
inb4 oud inb4 noonecares inb4 al gezienRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
we gaan door, zolang ik tegen nederland bet blijven ze winnenquote:
#FreeTrapz![]()
Die weersomstandigheden zitten me niet lekker. Had gezien dat Mexico door 2.70 keer de inzet was. Misschien maar als verzekering nemen voor vanavond.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we gaan door, zolang ik tegen nederland bet blijven ze winnen![]()
ik had spanje australie en chili ook als verzekeringquote:Op zondag 29 juni 2014 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die weersomstandigheden zitten me niet lekker. Had gezien dat Mexico door 2.70 keer de inzet was. Misschien maar als verzekering nemen voor vanavond.![]()
heb er niet minder om geslapen
#FreeTrapz![]()
lullo zag het nu pas.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit ga je niet menenIk ben verbijsterd.
![]()
1e potje vandaag tegen een 4-4-1-1 team. De tegenstander ging stoer doen en sshhh'en na de 1-1. Nou dat heeft ie geweten. Uiteindelijk 8-2 gewonnen, zelfs toen hij 5-2 maakte ging hij weer sshhh'en![]()
![]()
Ziet er goed uit Rijstmansquote:Op zondag 29 juni 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
The Leftovers (TV Series 2013– ) - IMDb
Morgen te downloaden. Lijkt me echt een toffe serie![]()
Waar kan ik zo'n Colombia-Uruguay samenvatting vinden? Op de NOS site staat 'ie niet volgens mij. Gisteren gemist.
Feyenoord Rotterdam![]()
http://nos.nl/wk2014/video/667949-wk-2014-colombia--uruguay.htmlquote:Op zondag 29 juni 2014 12:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik zo'n Colombia-Uruguay samenvatting vinden? Op de NOS site staat 'ie niet volgens mij. Gisteren gemist.PSN: DePresident_![]()
Wat is deze.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef DePresident. het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/video/667949-wk-2014-colombia--uruguay.htmlMaar bedankt!
Feyenoord Rotterdam![]()
Gister speelde ik tegen een hele goede speler. Ben zelf redelijk goed, verlies heel weinig en scoor veel, maar die gozer hield de 0 en ik kwam niet door zijn verdediging heen. Ik kwam er maar 1x doorheen in de hele wedstrijd. Met 1-0 verloren
![]()
ja was een leuk potje hequote:Op zondag 29 juni 2014 12:44 schreef Kiid het volgende:
Gister speelde ik tegen een hele goede speler. Ben zelf redelijk goed, verlies heel weinig en scoor veel, maar die gozer hield de 0 en ik kwam niet door zijn verdediging heen. Ik kwam er maar 1x doorheen in de hele wedstrijd. Met 1-0 verloren
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pele in een pack. Ja, van Anholt dus. Maar die is ook nog 2-3k waard
Ik vind dat zo vermoeiend hè..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is gewoon een pure verspilling van posts.
Succes met de ramadan ozzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds een paar weken eindelijk weer een fatsoenlijk potje kunnen spelen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gaat goed tot nog toe.quote:
Ik zie Brazilie niet zo snel winnen van Colombia laat staan Duitsland of Frankrijkquote:Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Voorspelling van Goldman Sachs.![]()
Colombia knalt Brazilie er uit, voor de rest klopt hij naar mijn meningquote:Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Voorspelling van Goldman Sachs.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Oeeee, nog iemand met verstand!quote:Op zondag 29 juni 2014 13:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie Brazilie niet zo snel winnen van Colombia laat staan Duitsland of Frankrijk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Griekenland wint, maar Costa Rica gaat door?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Voorspelling van Goldman Sachs.
e: oh, niet goed gelezen![]()
![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat alles eraan gedaan zal worden om als finale Brazilië - Argentinië te krijgen. Waarin het gastland natuurlijk de titel pakt tegen de grootste rivaal die er is.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
Ik denk (helaas) dat Argentinie van Nederland wint mocht het tot die halve finale komen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Wacht even, even Lloyd bellenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Griekenland wint, maar Costa Rica gaat door?![]()
![]()
Leuk. Maar wie is Goldman Sachs? Een pijlstaartrog van de Galapagos eilanden? Of een inktvis?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
Voorspelling van Goldman Sachs.![]()
Aluhoedje af of opdonderen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat alles eraan gedaan zal worden om als finale Brazilië - Argentinië te krijgen. Waarin het gastland natuurlijk de titel pakt tegen de grootste rivaal die er is.![]()
De grootste investment bank van de wereld?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk. Maar wie is Goldman Sachs? Een pijlstaartrog van de Galapagos eilanden? Of een inktvis?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Denk dat Toefjes dat wel weetquote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De grootste investment bank van de wereld?![]()
![]()
Grootste bank van Amerika ofzo toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk. Maar wie is Goldman Sachs? Een pijlstaartrog van de Galapagos eilanden? Of een inktvis?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nee, wist ik niet. Ik investeer alleen maar in FUT, en was te lui om google er bij te pakken. met het risico dat ik, zoals nu gebeurd is, nogal voor schut sta.quote:![]()
Ach nee johquote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Ik investeer alleen maar in FUT, en was te lui om google er bij te pakken. met het risico dat ik, zoals nu gebeurd is, nogal voor schut sta.
Wat denk jij ervan vanavond?![]()
![]()
Als je in deze topicreeks voor schut wil staan moet je nog wel veel beter je best doenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet. Ik investeer alleen maar in FUT, en was te lui om google er bij te pakken. met het risico dat ik, zoals nu gebeurd is, nogal voor schut sta.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een pijlstaartrog van de Galapagos eilanden? Of een inktvis?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb er weinig vertrouwen in, maar dat zit in mijn aard. Ik heb een keer na een Nederland - Zweden in de karaoke bar in Turkije "Oops, I did it again" van Britney Spears moeten karaoken omdat ik ervan overtuigd was dat Nederland het niet zou redden, en het liedje ingezet had als weddenschap. Ze wonnen na pingels toen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach nee joh
Wat denk jij ervan vanavond?
Maar is vooral het klimaat waardoor ik mijn twijfels heb dan de kwalteit van Mexico trouwens.![]()
Maar die coach van Mexico heeft het syndroom van down...daar mag je niet van verliezen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zat de playthrough van Smoove te kijken, maar ben halverwege part 2 gestopt.quote:Vond het niet bijzonder.
Toevallig kwam hij net op mijn xbox main screen en keek ik even een filmpje op yt. Heb je hem gekocht?quote:![]()
ik dacht ik ga die playthrough volgen, ramt die er gewoon 3 parts doorheen in een nachtquote:Op zondag 29 juni 2014 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zat de playthrough van Smoove te kijken, maar ben halverwege part 2 gestopt.Vond het niet bijzonder.
![]()
En @hugh, "gekocht" om uit te proberen ja![]()
Hoe speelt het?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht ik ga die playthrough volgen, ramt die er gewoon 3 parts doorheen in een nacht![]()
En @hugh, "gekocht" om uit te proberen ja![]()
Slechtst betaalde coach van het hele WK ook dacht ikquote:Op zondag 29 juni 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
Maar die coach van Mexico heeft het syndroom van down...daar mag je niet van verliezen..![]()
Maar goed, wij hebben Louis 'winnen is belangrijker dan meedoen' Van Gaal![]()
![]()
ja prima, vrij realistisch ook, als er herrie is kan je met je sniper schieten zonder dat ze het doorhebben, lichamen vinden ze etc. Wel zenuwslopend somsquote:en het ziet er behoorlijk mooi uit, zelfs op mijn baggerpc
![]()
![]()
In Battlefield is snipen ook echtquote:Op zondag 29 juni 2014 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja prima, vrij realistisch ook, als er herrie is kan je met je sniper schieten zonder dat ze het doorhebben, lichamen vinden ze etc. Wel zenuwslopend somsen het ziet er behoorlijk mooi uit, zelfs op mijn baggerpc
Dat je gewoon rekening moet houden met bullet drop enzo, klasse in vergelijking met call of duty.![]()
ja dat is hier ookquote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In Battlefield is snipen ook echt
Dat je gewoon rekening moet houden met bullet drop enzo, klasse in vergelijking met call of duty.en natuurlijk die close-ups als je iemand door z'n oog schiet
![]()
![]()
Maar omdat het lastig is geeft het ook meer voldoening als je iemand zijn kop eraf knalt.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is hier ooken natuurlijk die close-ups als je iemand door z'n oog schiet
![]()
gelukkig is er aan de scorito poule te zien dat dit weinig kans van slagen heeft gezien het aantal punten achter je naamquote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat alles eraan gedaan zal worden om als finale Brazilië - Argentinië te krijgen. Waarin het gastland natuurlijk de titel pakt tegen de grootste rivaal die er is.
#FreeTrapz![]()
Gisteren was Brazilië gewoon uitgeschakeld als die laatste bal niet op de lat was geweest. Ze hadden totaal geen voordeel gisteren met wat dan ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig is er aan de scorito poule te zien dat dit weinig kans van slagen heeft gezien het aantal punten achter je naam![]()
Was ik ook 130 euro rijker geweestquote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was Brazilië gewoon uitgeschakeld als die laatste bal niet op de lat was geweest. Ze hadden totaal geen voordeel gisteren met wat dan ook.![]()
Daaromquote:Op zondag 29 juni 2014 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was Brazilië gewoon uitgeschakeld als die laatste bal niet op de lat was geweest. Ze hadden totaal geen voordeel gisteren met wat dan ook.
TBakkert lult slap in de ruimte.![]()
Weet iemand nog toffe technofeesten in de zomer? Wil er een keer heen met vrienden maar ben niet zo in die scene.![]()
Met tots modric op andere cm en tots yaya cdm?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moet kunnen, mits voldoende verdedigende power ernaast.![]()
![]()
![]()
Tis hiervoor, ik twijfel over de linkerkant.
Walker - gerrard/lallana - sterling
Walker - fernandinho - navas
Walker - rooney - nani
Walker - cabaye - barfa
Of iets anders?![]()
Ik zou TOTS Lallana en Sterling pakken denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Walker - rooney - nani
Walker - cabaye - barfa
Of iets anders?![]()
In theorie welquote:Op zondag 29 juni 2014 14:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Met tots modric op andere cm en tots yaya cdm?
En Nani is ook een baasje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iets met IF Shirley?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:38 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Walker - rooney - nani
Walker - cabaye - barfa
Of iets anders?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja het liefst wel, maar hoe?quote:zit je meteen vast aan een pauperback
Of lampard cm, maar of dat nou zo goed is..
[ Bericht 4% gewijzigd door rolls-reus op 29-06-2014 14:51:21 ]![]()
En dan verliezen van nonrare goldsquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1e slecht verdedigd 2e slecht gekeeptquote:Op zondag 29 juni 2014 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijven fappen..
niet fap waardigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Houdt nou op met trollenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1e slecht verdedigd 2e slecht gekeept
niet fap waardig![]()
![]()
Zo, deze pot is verzekerd. Hopen dat er vanavond een feest losbarst overal.
In Bogota in Colombia 1 vrouw doodgeschoten tijdens de festiviteiten van gisterenavond, en 274 () vechtpartijen. Dat wordt nog wat als ze van Brazilië winnen
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ring-in-Bogota.dhtml![]()
En dan te bedenken dat ze in Colombia rondom wedstrijden van het nationale team een alcoholverbod instellen. Je mag alleen thuis drinken geloof ik:')quote:Op zondag 29 juni 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, deze pot is verzekerd. Hopen dat er vanavond een feest losbarst overal.
In Bogota in Colombia 1 vrouw doodgeschoten tijdens de festiviteiten van gisterenavond, en 274 () vechtpartijen. Dat wordt nog wat als ze van Brazilië winnen
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ring-in-Bogota.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat in Colombia alcohol niet het probleem isquote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze in Colombia rondom wedstrijden van het nationale team een alcoholverbod instellen. Je mag alleen thuis drinken geloof ik:')![]()
![]()
Nl door
Kuyt to get a yellow card
Wijnaldum to get a yellow card'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb Nigel de Jong meegepakt. Kuyt stond er niet tussen bij uni.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
Nl door
Kuyt to get a yellow card
Wijnaldum to get a yellow card![]()
ja de jong vond ik wat minder interessant maar wel de grootste kans natuurlijk, Kuyt en Wijnaldum stonden allebei op 8+ wat me wel wat te hoog lijktquote:Op zondag 29 juni 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Nigel de Jong meegepakt. Kuyt stond er niet tussen bij uni.
geld wel terug als ze niet meedoen toch?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
leggggooooo'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Vroeger gaven ze jou gewoon een nekschot.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
R.I.P Dreetjehttp://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat een geweldige pot
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jij hebt ze natuurlijk allemaal al gezienquote:Op zondag 29 juni 2014 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is nog maar een selectie van de foto's van haar.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn teveel om snel even te bekijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij hebt ze natuurlijk allemaal al gezien![]()
blind
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
En jij staat een beetje te fokken op je mobieltje? Wowquote:Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze springen in de sloot hierpuur goud dit
![]()
![]()
Voortaan gewoon Kuyt rechtsquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Een ding is zeker: Verhaegh speelt nooit meer dit WK![]()
Die was kut zegquote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Een ding is zeker: Verhaegh speelt nooit meer dit WK
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nee foto's makenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En jij staat een beetje te fokken op je mobieltje? Wow![]()
![]()
Het sloeg ook nergens op alsof Janmaat de reden was waarom het zo matig was vanuit achterin.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Een ding is zeker: Verhaegh speelt nooit meer dit WK![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Jaa jongen fenerli Sneijder gescoord
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Die ene Colombiaanse op de tribune was wel![]()
![]()
![]()
trouwens.
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zij leek op die ene waarmee Kevin Kilbane op de foto stondquote:quote:![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 29 juni 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gaat Ochoa (octopus) de penalty stoppen
Hunterrquote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Benieuwd naar de iMOTM, wat denken jullie?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vraag_en_aanbodquote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo zijn de prijzen van coins nu ineens weer gestegen?![]()
mensen die zelf het topicnummer aanpassen terwijl er expliciet staat dat je dat niet moet doenquote:![]()
Ik denk misschien toch wel sMOTM Ochoa, keepte weer heerlijk ondanks die doelpunten.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat zou echt belachelijk zijn. Ja, hij keepte goed, maar ze liggen eruit en Huntelaar had binnen 10 minuten assist en goal waardoor we door gingenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Revontulet het volgende:
Ik denk misschien toch wel sMOTM Ochoa, keepte weer heerlijk ondanks die doelpunten.![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Revontulet het volgende:
Ik denk misschien toch wel sMOTM Ochoa, keepte weer heerlijk ondanks die doelpunten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
'Blessure De Jong moet nog onderzocht worden, maar kwartfinale halen lijkt me lastig voor hem'quote:![]()
Het was 3x The_Yakuzaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mensen die zelf het topicnummer aanpassen terwijl er expliciet staat dat je dat niet moet doen![]()
![]()
alle best verloren vanavond maar wat maakt het uit![]()
Netherlands, the comeback kid
#FreeTrapz![]()
Bedanktquote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef FCsuarez het volgende:
alle best verloren vanavond maar wat maakt het uit![]()
Netherlands, the comeback kid![]()
![]()
Depay, want die liet 'm lopen voor Sneijderquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie zorgde ervoor dat Sneijder kon scoren? (=Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, en Cilissen omdat hij er niet stond om in te schieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Depay, want die liet 'm lopen voor Sneijder![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Tentamens om 08:30 na WK wedstrijden van NL![]()
![]()
heb wel eens diploma uitreikingen gehad tijdens wedstrijden van NLquote:Op zondag 29 juni 2014 21:32 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Tentamens om 08:30 na WK wedstrijden van NL
#FreeTrapz![]()
Nee dat is plaatselijke tijd brazilquote:Op zondag 29 juni 2014 21:40 schreef The_Yakuza het volgende:
om 18:00 toch ipv 22:00?
http://www.fifa.com/worldcup/matches/index.html![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het is echt schandalig dat Klaas op de bank zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
In Oranje is het nog altijd Klaas > Persie. Nog geen kut laten zien, die overhypete grijsaard.quote:quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Huntelaar.Zo balvast. Wat een speler. Perfecte kaats.
quote:quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Hij stond goed hoor. Had gewoon een goal geweest als die voorzet beter was. Topspits.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Klaas heeft ook nog mijn kapsel.Wat een geweldenaar.
quote:quote:quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Houdt daar even twee CB's tegen zodat Sneijder kan uithalen.Klaas.
quote:quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Vlijmscherp.Maximaal haalbare uit zo'n slechte voorzet.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Zo gretig.Ballen opeisen.
Wat een speler.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Maakt het die briljante verdediger van Wales daar even moeilijk.Altijd meespringen.
Bijna alles zat in de 7 balcontacten van vanavond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
Huntelaar, heerlijk duel.Wat een spits.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bijna alles zat in de 7 balcontacten van vanavond.![]()
![]()
Niet brabbelen Lind, gewoon van de overwinning genieten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik dacht UK tijdquote:Op zondag 29 juni 2014 21:45 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
hoe weet je hier dan alsnog 18:00 van te makenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Iedereen weet dat Huntelaar inbrengen een soort cheaten is. De Huntquote:Op zondag 29 juni 2014 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
haha je zit te veel in TOTW Gedachtenquote:![]()
bohhh wil net nog even de handicap costa rica pakken, gaat hij 3 tienden omhoogtoch nog even lekker
#FreeTrapz![]()
louie dacht einde toernooi, nog niets gehoord van de medische staf.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat zou pas kut zijn. Kwartfinale mag hij missen, hopen dat hij daarna weer fit is.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
louie dacht einde toernooi, nog niets gehoord van de medische staf.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een wedstrijd zeg
Voetbal was wel weer erg slecht tot MEMPHIS DEPAY erin kwam. Toen moesten ze 3 aanvallers dekken en kreeg de rest meer ruimte. Wat een baas.
En prachtig dat we door zijn, nu even de Grieken/Costa Rica gasten oprollen en halve finale![]()
![]()
Wel een pace downgradequote:Op zondag 29 juni 2014 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://resources.fifa.com(...)playerstatistics.pdf
Bohh BMI![]()
![]()
Klopt, want snel is hij niet.quote:
Maar die passes
je been breken door een tackle op de man van glasquote:PUSSY
#FreeTrapz![]()
man man man dat wordt watquote:Op zondag 29 juni 2014 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk jij ook al zo uit naar Belgie-USA?![]()
Al met al wel briljant dit. Vooraf dachten we dat Oranje met een beetje geluk 2e zou worden in de poule, en we er dan keihard uitgekegeld zouden worden door het gastland.
Intussen zijn we groepswinnaar en door naar de kwartfinale, en de laagvliegers Griekenland en Costa Rica mogen uitvechten wie van ons gaat verliezen
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |