Gaat het wel helemaal goed Johannes? Ik maak me een beetje zorgen om je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een mongool een mongool noemen en iemand die stoer doet online stoer noemen gefrustreerd is dan ben ik gefrustreerd
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Suarez zit toch op de tribune
Zlatagodinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak je niet zo druk Alba.
Hebben ze dat soort dingen in Fryslân dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Overigens moet ik bekennen dat ik dat donderdag ook at
Dankjewel. Heb het gevoel dat GGMM tussen ons wilt komen.quote:
Want?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef Vatta het volgende:
[..]
Diederik Smit Verdient de award voor de oetlul van het jaar opmerking
Deze grap is nog slechter dan die van johannes_vermeer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef ReplaR het volgende:
Vraag me af of Suarez in de 2e helft komt
Excuses, ik heb de laatste tijd wat weinig vijanden sinds Iwanius niet meer op mijn nasi haat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat het wel helemaal goed Johannes? Ik maak me een beetje zorgen om je.
Goede poging, maar toch heb ik hier geen tevreden gevoel bij. Nee sorry, 5/10.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef n00b13 het volgende:
Ik weet niet. Het lijkt alsof Uruguay iemand mist die zich lekker kan vastbijten in de tegenstander.
Ik heb helemaal geen grap gemaakt vandaag, ik ben vandaag zeer serieus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap is nog slechter dan die van johannes_vermeer.
Yep, verdiend. Zo pakken ze Brazilië misschien ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Colombia dikverdiend op voorsprong, het is ze zwaar gegund. Mooi flitsend voetbal met hele leuke spelers.
Je hebt wel veel meninkjes de laatste tijd, valt me op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses, ik heb de laatste tijd wat weinig vijanden sinds Iwanius niet meer op mijn nasi haat.
En GGMM is in het topic. Toeval?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat hangt er hier een agressief sfeertje zeg.
Ja, beetje ongewoon. Normaal gaat het wel goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat hangt er hier een agressief sfeertje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |